yoga Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #841 Skrevet 1. februar 2011 Takk jenter! ---- Jeg kjenner energien komme snikende tilbake! Feberen er borte og det som gjesntår er mitt litt over gjennomsnitt tette hode. Jeg er til og med så optimistisk at jeg satser på å få tilbragt litt tid på mølla før en pilates time i kveld. *krysser fingrene* Samboer er skrevet ut av sykehuset, og de fant ut at det ikke er noe skummelt som feiler han. Han har trolig en diagnose som det går greit å leve med, og som er overkommelig med hans vanlige hverdag. Jeg er så letta.....! Eksamen nærmer seg med stormskritt, derfor er dagene fremover satt av til lesing...og litt trening, og litt kg.... Ønsker dere en fortreffelig dag- det har jeg planer om å ha!
Gina_ Skrevet 1. februar 2011 #842 Skrevet 1. februar 2011 Så godt å høre at det går bra med samboeren og med deg!
yoga Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #843 Skrevet 1. februar 2011 Takk Gina! --- Dagens økt: 1) Tredemølle Varighet: 35 min 20.0 s Treningstype: Snakketempo Distanse: 4000.00 Meter Puls (mi / gj / mx): / 172.0 / 185.0 2) Power Pilates Varighet: 1 t Puls (mi / gj / mx): / 160.0 / 193.0 Åh, så fantastisk herlig det var å trene igjen. Kroppen føltes ekstra tung i dag, men det gjorde ingenting. Jeg tror jeg har det så mye bedre med "meg selv i verden" når jeg får trent, jeg.. I morgen blir en lang fagdag så da vet jeg ikke om jeg får trent, men det blir flere økter denne uken! O`herlige trening!
meelissa Skrevet 2. februar 2011 #844 Skrevet 2. februar 2011 (endret) Så flink du har vært til å trene masse styrke Har også lyst til å begynne med det etterhvert! Blir jo litt inspirert her Endret 2. februar 2011 av meelissa
madam_mim Skrevet 2. februar 2011 #845 Skrevet 2. februar 2011 Høres ut som ei delig økt. Ka er power pilates? Ekstra heftig pilatestrening eller?
yoga Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #846 Skrevet 2. februar 2011 Så flink du har vært til å trene masse styrke Har også lyst til å begynne med det etterhvert! Blir jo litt inspirert her Hei velkommen hit, så hyggelig med besøk! Ja, jeg var nok flink til å trene endel styrke, men er dessverre ikke det lenger. Nå er hovedfoukset på utholdenheten, men prøver å ikke forfalle så mye i styrke. Noe jeg begynner å innse at jeg ikke kommer til å klare! Høres ut som ei delig økt. Ka er power pilates? Ekstra heftig pilatestrening eller? Ja, det var en veldig deilig og behagelig økt. Power pilates er nok som du skriver, en heftigere form for pilates. Pulsen min gikk ihvertfall litt høyere enn den pleier ved vanlig pilatesøkt. ---- Straks ny kort løpeøkt på 3 km.
yoga Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #847 Skrevet 2. februar 2011 Dagens økt: 1) Tredemølle 10 min. oppvarming + Varighet: 19 min 55.0 s Distanse: 3000.00 Meter Puls (mi / gj / mx): / 184.0 / 193.0 + 5 min. nedtrapping En god og hard økt. Jeg løper fortsatt ikke særlig raskt, men håper det kommer seg etterhvert. Jeg kan jo ikke annet enn å fortsette å trene med det som mål. Nå står middagslaging for tur- kyllingfilet, fullkornris, grønnsaker og en eller annen suas. Forhåpentligvis kommer også snart min kjære hjem. Resten av kvelden går nok med til faglesing- eksamen nærmer seg med stormskritt! *grøssoggru* I morgen blir det treningsfri..
CoffeeGirl Skrevet 2. februar 2011 #848 Skrevet 2. februar 2011 Jeg skjønner ikke hvordan du kan si at 3 km på 20 min er sakte Syns du er kjempeflink jeg
yoga Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #849 Skrevet 2. februar 2011 Takk CoffeeGirl! You just made my day (night).
CoffeeGirl Skrevet 2. februar 2011 #850 Skrevet 2. februar 2011 Takk CoffeeGirl! You just made my day (night).
Pasjonsblomst Skrevet 2. februar 2011 #851 Skrevet 2. februar 2011 Yoga, hva er raskt i dine øyne da? Synes det var topp jeg! Skikkelig god puls også- høres ut som en knall økt!
meelissa Skrevet 2. februar 2011 #852 Skrevet 2. februar 2011 Ikke dårlig!! Blir så motivert av å lese at andre har vært flinke!
yoga Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #853 Skrevet 2. februar 2011 Yoga, hva er raskt i dine øyne da? Synes det var topp jeg! Skikkelig god puls også- høres ut som en knall økt! Takk jenta! Målet mitt er å løpe 1 mil på under timen, så når jeg klarer å løpe noen km i strekk i over 10 km/t begynner jeg å bli fornøyd.. Utålmodig sjel, jeg seh.. :gjeiper: Ikke dårlig!! Blir så motivert av å lese at andre har vært flinke! Veldig godt å kunne være en motivator! -- Nattinatt, sov godt- det har jeg planer om.
yoga Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #854 Skrevet 3. februar 2011 Leselyst, hvor har du blitt av? Konsentrasjonen har visst tatt seg en ferie, noe som passer svært dårlig nå. Det er så veldig mye mer moro å lese på KG enn å lese fag. I kveld får vi besøk av herlige mennesker og da er det vin, sushi, vin, brettspill og vin som står for tur. Nevnte jeg at jeg skulle drikke vin? Gleder meg! Det er så utrolig viktig med slike gode avbrekk fra hverdagen. Det gir meg et ordentlig energiboost!
Gina_ Skrevet 3. februar 2011 #855 Skrevet 3. februar 2011 Brettspill? Elsker brettspill! Altså ikke typisk ludo, men de litt mer avanserte som Arkham Horror, Battlestar Galactica og Settlers
yoga Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #856 Skrevet 3. februar 2011 Brettspill. Eller, ikke brettspill-brettspill, men Alias. Digger Alias!
Gjest -Sarah- Skrevet 3. februar 2011 #857 Skrevet 3. februar 2011 Alias er gøy! Kos deg masse i kveld Så er nok leselysten tilbake i morgen. Vi er vel alle vant til at den stikker av innimellom!
yoga Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #858 Skrevet 4. februar 2011 (endret) Kvelden i går var fenomenalt herlig! Nå skal jeg veldig straks ta med min lett skjelvne vin-kropp ned på senteret for å trene Corebar før jeg stikker på skolen og leser videre. Endret 4. februar 2011 av yoga
yoga Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #859 Skrevet 4. februar 2011 Dagens økt: èn time med Corebar. Jeg liker godt den timen, det er bare så synd det er så få av dem på timeplanen..
meelissa Skrevet 4. februar 2011 #860 Skrevet 4. februar 2011 Flinka, trening på fredag og alt! Nå er det jo helg.. Hihi
Fremhevede innlegg