Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk jenter! :klemmer:

----

Jeg kjenner energien komme snikende tilbake! :) Feberen er borte og det som gjesntår er mitt litt over gjennomsnitt tette hode. Jeg er til og med så optimistisk at jeg satser på å få tilbragt litt tid på mølla før en pilates time i kveld. *krysser fingrene*

Samboer er skrevet ut av sykehuset, og de fant ut at det ikke er noe skummelt som feiler han. Han har trolig en diagnose som det går greit å leve med, og som er overkommelig med hans vanlige hverdag. Jeg er så letta.....!

Eksamen nærmer seg med stormskritt, derfor er dagene fremover satt av til lesing...og litt trening, og litt kg.... ;)

Ønsker dere en fortreffelig dag- det har jeg planer om å ha! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at det går bra med samboeren :klem: og med deg!

Skrevet

Takk Gina! :)

---

Dagens økt:

1) Tredemølle

Varighet: 35 min 20.0 s

Treningstype: Snakketempo

Distanse: 4000.00 Meter

Puls (mi / gj / mx): / 172.0 / 185.0

2) Power Pilates

Varighet: 1 t

Puls (mi / gj / mx): / 160.0 / 193.0

Åh, så fantastisk herlig det var å trene igjen. Kroppen føltes ekstra tung i dag, men det gjorde ingenting. Jeg tror jeg har det så mye bedre med "meg selv i verden" når jeg får trent, jeg.. :jepp:

I morgen blir en lang fagdag så da vet jeg ikke om jeg får trent, men det blir flere økter denne uken! O`herlige trening! :danse:

Skrevet (endret)

Så flink du har vært til å trene masse styrke :) Har også lyst til å begynne med det etterhvert! Blir jo litt inspirert her ;)

Endret av meelissa
Skrevet

Høres ut som ei delig økt. Ka er power pilates? Ekstra heftig pilatestrening eller?

Skrevet

Så flink du har vært til å trene masse styrke :) Har også lyst til å begynne med det etterhvert! Blir jo litt inspirert her ;)

Hei velkommen hit, så hyggelig med besøk! :)

Ja, jeg var nok flink til å trene endel styrke, men er dessverre ikke det lenger. Nå er hovedfoukset på utholdenheten, men prøver å ikke forfalle så mye i styrke. Noe jeg begynner å innse at jeg ikke kommer til å klare! :sjenert:

Høres ut som ei delig økt. Ka er power pilates? Ekstra heftig pilatestrening eller?

Ja, det var en veldig deilig og behagelig økt. Power pilates er nok som du skriver, en heftigere form for pilates. Pulsen min gikk ihvertfall litt høyere enn den pleier ved vanlig pilatesøkt. :)

----

Straks ny kort løpeøkt på 3 km. :nigo:

Skrevet

Dagens økt:

1) Tredemølle

10 min. oppvarming +

Varighet: 19 min 55.0 s

Distanse: 3000.00 Meter

Puls (mi / gj / mx): / 184.0 / 193.0

+ 5 min. nedtrapping

En god og hard økt. Jeg løper fortsatt ikke særlig raskt, men håper det kommer seg etterhvert. Jeg kan jo ikke annet enn å fortsette å trene med det som mål. :)

Nå står middagslaging for tur- kyllingfilet, fullkornris, grønnsaker og en eller annen suas. Forhåpentligvis kommer også snart min kjære hjem.

Resten av kvelden går nok med til faglesing- eksamen nærmer seg med stormskritt! *grøssoggru*

I morgen blir det treningsfri..

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan du kan si at 3 km på 20 min er sakte :sjenert: Syns du er kjempeflink jeg :duskedame:

Skrevet

Takk CoffeeGirl! You just made my day (night). :jepp:

Skrevet

Takk CoffeeGirl! You just made my day (night). :jepp:

:fnise:

Skrevet

Yoga, hva er raskt i dine øyne da? Synes det var topp jeg! Skikkelig god puls også- høres ut som en knall økt!

:heiajente:

Skrevet

Ikke dårlig!! :) Blir så motivert av å lese at andre har vært flinke!

Skrevet

Yoga, hva er raskt i dine øyne da? Synes det var topp jeg! Skikkelig god puls også- høres ut som en knall økt!

:heiajente:

Takk jenta! :) Målet mitt er å løpe 1 mil på under timen, så når jeg klarer å løpe noen km i strekk i over 10 km/t begynner jeg å bli fornøyd.. Utålmodig sjel, jeg seh.. :gjeiper:

Ikke dårlig!! :) Blir så motivert av å lese at andre har vært flinke!

Veldig godt å kunne være en motivator! :)

--

Nattinatt, sov godt- det har jeg planer om. :natti:

Skrevet

Leselyst, hvor har du blitt av?

Konsentrasjonen har visst tatt seg en ferie, noe som passer svært dårlig nå. Det er så veldig mye mer moro å lese på KG enn å lese fag.

I kveld får vi besøk av herlige mennesker og da er det vin, sushi, vin, brettspill og vin som står for tur. Nevnte jeg at jeg skulle drikke vin? Gleder meg! :nigo:

Det er så utrolig viktig med slike gode avbrekk fra hverdagen. Det gir meg et ordentlig energiboost! :)

Skrevet

Brettspill? Elsker brettspill! Altså ikke typisk ludo, men de litt mer avanserte som Arkham Horror, Battlestar Galactica og Settlers :sjenert:

Skrevet

Brettspill. :) Eller, ikke brettspill-brettspill, men Alias. Digger Alias!

Gjest -Sarah-
Skrevet

Alias er gøy! Kos deg masse i kveld :) Så er nok leselysten tilbake i morgen. Vi er vel alle vant til at den stikker av innimellom!

Skrevet (endret)

Kvelden i går var fenomenalt herlig! :nigo:

Nå skal jeg veldig straks ta med min lett skjelvne vin-kropp ned på senteret for å trene Corebar før jeg stikker på skolen og leser videre. :)

Endret av yoga
Skrevet

Dagens økt: èn time med Corebar.

Jeg liker godt den timen, det er bare så synd det er så få av dem på timeplanen..

Skrevet

Flinka, trening på fredag og alt! Nå er det jo helg.. Hihi :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...