Gina_ Skrevet 19. januar 2011 #801 Skrevet 19. januar 2011 Hei igjen Imponert over folk som klarer å løfte vekter, jeg aner ikke hvor jeg skal begynne en gang Men jeg har veldig lyst til å lære det. Kjedelig når pulsklokka klikker, min har også gjort det et par ganger... Høres ut som at du har fått beveget deg i dag da, det er jo uansett flott!
yoga Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #802 Skrevet 19. januar 2011 Imponert over folk som klarer å løfte vekter, jeg aner ikke hvor jeg skal begynne en gang. Å løfte vekter er veldig moro, og jeg digger muskler! Kan du ikke høre med noen av de som jobber på senteret der du trener om de kan sette opp et program til deg? Hos oss er det inkludert i prisen.
Gina_ Skrevet 19. januar 2011 #803 Skrevet 19. januar 2011 Å løfte vekter er veldig moro, og jeg digger muskler! Kan du ikke høre med noen av de som jobber på senteret der du trener om de kan sette opp et program til deg? Hos oss er det inkludert i prisen. Dessverre ikke inkludert i prisen der jeg er, men kan kanskje ofre litt penger for det...
yoga Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #804 Skrevet 19. januar 2011 Dessverre ikke inkludert i prisen der jeg er, men kan kanskje ofre litt penger for det... Ok, men hvis du er lysten på å begynne og løfte vekter og få finefine muskler vil jeg si det er verdt investeringa.
Gina_ Skrevet 19. januar 2011 #805 Skrevet 19. januar 2011 Ok, men hvis du er lysten på å begynne og løfte vekter og få finefine muskler vil jeg si det er verdt investeringa. Mm, jeg er jo egentlig det... Skal høre med dem imorgen om det er mulig å få en slik veiledning!
yoga Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #806 Skrevet 19. januar 2011 Mm, jeg er jo egentlig det... Skal høre med dem imorgen om det er mulig å få en slik veiledning!
yoga Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #807 Skrevet 21. januar 2011 Dagens økt: 30 min. med rask gange med stigning på tredemølla i pratetempo og 1 time med corebar. Idag var det både ny instruktør og nytt program på corebartimen, og jeg er litt ambivalent om hva jeg synes. Siste halvtime med "statisk styrke" på coremuskulaturen var veldig bra og svei godt, men første halvdel som skulle være cardiodelen var jeg ikke veldig imponert over. Itillegg ser instruktøren temmelig utrent og, og det blir bare veldig merkelig. Men ja, kanskje, det frister til gjentagelse. I morgen er det tredemølla og jogging/løping som står for tur. Ikveld er det kosefredag. Jeg elsker kosefredagene våre! :rødme:
yoga Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #808 Skrevet 22. januar 2011 Dagens økt: 30 min. løping/gåing på tredemølla, makspuls: 189. Forrige gang jeg skulle løpe 3. km. test så stoppa plutselig tredemølla midt i økta, og denne gangen spratt plutselig pulsbeltet mitt av midt i økta. Ikke det at det var så krise i seg selv, men jeg skjønte ikke med en gang om det var pulsbeltet eller bh`en min som hadde løsna. Sistnevnte hadde vært litt krise å løpe videre med, derfor stoppet jeg mølla for å ordne det, noe som førte til at da jeg startet på økta igjen ble låra mine sure etter en liten stund. Jeg tror ikke det er meninga at jeg skal få tatt den testen jeg. Neste gang jeg skal løpe etter løpeprogrammet mitt kommer jeg til å forandre litt på rekkefølgen på øktene, slik at jeg kan drøye litt med den testen. Ikveld skal jeg utenbys for å møte gode venninner og mennesker. Gleder meg! Ha en fin lørdag.
Ripsy Skrevet 23. januar 2011 #809 Skrevet 23. januar 2011 uff, så kjedelig. Neste gang går det nok bedre. Håper du hadde en fin kveld i går!
Gina_ Skrevet 23. januar 2011 #810 Skrevet 23. januar 2011 Flink du er som løper på en lørdag! Hva er 3km testen egentlig?
madam_mim Skrevet 23. januar 2011 #811 Skrevet 23. januar 2011 Æsj, dumme mølla og pulsbeltet. Har du noe mål for testløpet?
Pasjonsblomst Skrevet 23. januar 2011 #813 Skrevet 23. januar 2011 Koselig igår? Også interessert i testen... på 3. gangen skal det skje!!!!!
yoga Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #814 Skrevet 23. januar 2011 Her hadde det skjedd endel siden sist; så hyggelig! Kvelden i går var veldig kos, faktisk bedre enn forventet og ingenting er bedre enn det. 3 km. test er ikke noe spennende.. Det er en økt i løpeprogrammet jeg følger hvor jeg skal finne ut hvor kjapt jeg løper 3 km. Blir ikke helt det samme på mølla som det ville blitt ute, men en får gjøre det beste ut av det siden det ikke er aktuelt å løpe ute nå. Nå er jeg sliten etter en laaang dag, så det er nok ikke lenge til jeg finner senga.
yoga Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #815 Skrevet 24. januar 2011 Planen om å trene i kveld går ut. Jeg er såpass sliten at jeg gjør nok lurt i å ta treningsfri i dag, og siden jeg er bortreist i hele morgen blir det ikke trening igjen før på onsdag..
Gjest -Sarah- Skrevet 24. januar 2011 #816 Skrevet 24. januar 2011 Hei yoga Hvilket løpeprogram følger du? Du er flink
yoga Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #817 Skrevet 24. januar 2011 Takk søte. Jeg følger dette løpeprogrammet...
Gjest -Sarah- Skrevet 24. januar 2011 #818 Skrevet 24. januar 2011 Ser bra ut! Jeg vil også kunne løpe langt (og fort), men synes det er litt kjedelig. Tiden går liksom ikke fremover
yoga Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #819 Skrevet 24. januar 2011 Det er grusomt kjedelig å løpe inne på mølla, men det å løpe ute, når det kun er meg, musikken og naturen, kan være helt fantastisk! Gleder meg til isen forsvinner og jeg kan løpe ute igjen!
yoga Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #820 Skrevet 26. januar 2011 Dagens økt: 10 min. oppvarming + 30 min. fartslek på tredemølla. Makspusls: 189, gjennomsnitt: 180. En ordentlig god økt. Det var godt å kunne løpe ganske fort (til meg å være) uten at pulsen føyk sinnsykt høyt. Jeg glemte skoa mine hjemme i dag og fikk da en økt i sokkelessen. Helt ok å løpe i det, bortsett fra at jeg de siste 10 min. løp med et eller annet spisst i sokken. Jeg gadd ikke stoppe for å ta det ut, noe jeg må betale for nå. *auauau* Imorgen tidlig blir det styrke. Gleder meg! Resten av denne kvelden har jeg planer om å være student.. Huff, wish me luck! :gjeiper:
Fremhevede innlegg