Gjest Abelone Skrevet 1. september 2003 #1 Del Skrevet 1. september 2003 Slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abelone Skrevet 1. september 2003 #2 Del Skrevet 1. september 2003 Uff, jeg ser nå hvor dumt dette ser ut... Men saken er den at jeg har startet på nytt.. Er egentlig en erfaren og velkjent bruker. Men, så måtte jeg bite i gresset og starte om igjen. Blanke ark og fargestifter til, men litt mer varsom med hva jeg legger ut............ Noen flere som har avslørt seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2003 #3 Del Skrevet 2. september 2003 Næmmen uff da... Dette hørtes da trist ut. Opp med hodet og stå på! jeg er også avslørt, men bare positivt. Det gjelder å røpe det man vil at andre skal vite - og ikke så mye mer :D Suzy - ønsker deg velkommen (tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 2. september 2003 #4 Del Skrevet 2. september 2003 Huff da, stakkars deg! Jeg har ikke blitt avslørt (det jeg vet), men er blitt mer kritisk etterhvert til hva jeg legger ut. Det er ennå lett og avsløre meg hvis man kjenner meg, men jeg har som regel at jeg ikke avslører mer enn det jeg kan fortelle til venninner. Lykke til med ny start! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abelone Skrevet 2. september 2003 #5 Del Skrevet 2. september 2003 Ja, det er skikkelig surt altså. Jeg som var erfaren bruker og alt ting.... Nå er det likesom ingenting tilbake. Og jeg må si at jeg savner meg selv litt! Likte både nick og avatar... men, men. Nå er det gjort! Hadde sikkert lagt ut for mye, for jeg kjente at panikken tok meg når jeg tenkte på at noen kunne søke i mine innlegg og finne ut ting som meg, ting som jeg har glemt at jeg har skrevet. Så nå blir det nok å "gjeste" iblant om jeg vil skrive om personlige ting.. .slike ting som jeg vil ha for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 2. september 2003 #6 Del Skrevet 2. september 2003 noen kunne søke i mine innlegg og finne ut ting som meg, ting som jeg har glemt at jeg har skrevet. Så nå blir det nok å "gjeste" iblant om jeg vil skrive om personlige ting.. .slike ting som jeg vil ha for meg selv. Det er litt ekkelt ja.. Man skal kanskje ikke undervurdere det å logge seg ut og være Gjest en gang iblandt Uansett: Fint du er tilbake da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 2. september 2003 #7 Del Skrevet 2. september 2003 Det var skikkelig kjipt? Hvem var du 'a? *blond* Neida - velkommen tilbake, da! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. september 2003 #8 Del Skrevet 3. september 2003 Huff ! sånne ting er ikke noe kjekt!!! Huff..... Nettopp slikt er jeg redd skal hende meg også .......sikkert lurt å skrive som gjest noen ganger ja ...at man ikke er for åpen liksom........ Uansett - velkommen tilbake!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå