Gå til innhold

Vondt under samleie


Gjest Gjest_ina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ina_*

Hei. Jeg er en jente på 21, som har en flott kjæreste. Jeg er jomfru, og følte meg klar for sex for kort tid siden. Problemet er at det var SYKT smertefullt, og han kom ikke helt inn i meg.. Jeg er ganske trang, mens han har stort utstyr... Vi har prøvd flere ganger, og selv om jeg er våt og føler meg komfortabel og avslappet, så går det ikke.. =/ Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest womenwomen

he he ... du må nok bare vente litt til slurva di blir stor nok til å ta KUK. he he. det er godt med pikk... !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er en jente på 21, som har en flott kjæreste. Jeg er jomfru, og følte meg klar for sex for kort tid siden. Problemet er at det var SYKT smertefullt, og han kom ikke helt inn i meg.. Jeg er ganske trang, mens han har stort utstyr... Vi har prøvd flere ganger, og selv om jeg er våt og føler meg komfortabel og avslappet, så går det ikke.. =/ Noen tips?

Her fikk du mange rare svar gitt.. Hos noen er hymen (jomfruhinna) så elastisk/sterk at den er vanskelig å komme igjennom for en mann. Dere får smøre godt og prøve igjen, og nytter det ikke så får du spørre lege/gynekolog om å ta en kikk og evnt "sprette" opp med kniv. Høres fælt ut men er altså ikke å skjære i deg i den forstand da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jente 28_*

Ja her var det mange rare svar.

Godt glidemiddel, god tid og god stemning er viktig, og prøv å slappe av så godt du kan. Og ta det med et smil, ikke stress.

Det blir helt sikkert bedre etterhvert!

Ps: Det er egentlig et luksusproblem du har, sikkert mange som kunne tenke seg å være "der" igjen, rent fysisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skjønner veldig godt at det er et luksusproblem, men han kommer ikke mange cm. (kanskje bare en-to) inn i meg, enda vi bruker mye glidemiddel. Det er så frustrerende, og jeg føler det er min feil. Jeg har aldri brukt dildo o.l., men tamponger går helt fint inn. SUKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig godt at det er et luksusproblem, men han kommer ikke mange cm. (kanskje bare en-to) inn i meg, enda vi bruker mye glidemiddel. Det er så frustrerende, og jeg føler det er min feil. Jeg har aldri brukt dildo o.l., men tamponger går helt fint inn. SUKK.

Skjeden er elastisk, så du er nok ikke for liten i den forstand. Men det kan være at det er muskler som strammer seg eller noe lignende som også bidrar til problemet. Jeg kjenner meg igjen i problemstillingen, og for meg hjalp det å ta ting med ro og ta tiden til hjelp. Det tok sin tid før jeg ble komfertabel med "situasjonen" altså at jeg turte å la hemningene fare slik at jeg også kunne få full uttelling og alt det innebærer.

Ellers ville jeg benyttet rådene som er gitt av andre her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...