Gjest Kvinne19 Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Hei. Litt flaut men... Jeg er en 19 år gammel kvinne. Jeg giftet meg ca 2 år siden og har ett barn. giftet meg som jomfru,den eneste jeg har hatt sex med er mannen min. Jeg er HELT følelseløs i skjeden. og her mener jeg ikke klitoris og områdene rundt,her er jeg kjempe følsom,både når han og jeg selv tar på meg nedentil. Men vaginalt,når han er inne meg, inn og ut bevegelsene,om hvor hardt den er,om han er ferdig eller ei.. kjenner ingenting,altså jeg føler absolutt INGENTING. Helt dødt der inne. Jeg føler ikke mannen min i det hele tatt. Ingen følelser. Jeg snakker ikke engang om orgasme for jeg er veeldig langt fra den,fra vaginalt orgasme,for nå er det jo ikke deilig engang når han er inne meg,det føles jo ikke noe. Det er et enormt problem for meg og jeg er oppgitt,jeg klarer ikke å være helt lykkelig. Mannen min mener at han ikke får lyst å gå til sengs siden det er bare han som har godt av det og ikke meg, derfor mener han at det er lite spennende for ham. Sex begynner å bli noe kjedelig. Jeg er glad i mannen min og jeg er helt avslappet når jeg er sammen med ham,han er hensynsfull og forsiktig med meg.så jeg stenger ikke av for å kjenne når jeg har samleie med ham. Hva skal jeg gjøre? Hva er det som er galt med meg? Hva kan det skyldes? Tror ikke at dette her kan være noe vanlig. Jeg skal snart ta dette opp med fastlegen min som kan undersøke meg og eventuelt gå videre til henvisning til gynekolog. Hjelp!
Gjest Kvinne19 Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 For å være mer presist mener jeg selve hullet.
felgen Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Hmm, er det sånn uansett hvilken stilling dere har sex i?
Gjest kvinne19 Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Hmm, er det sånn uansett hvilken stilling dere har sex i? Ja, uansett hvilken stilling,desverre.. Og sånn har det vært hele tiden.. det var ikke noe annarledes før..
Nikken Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Her er det ingen som kan hjelpe deg. Ta kontakt med fastlege/gynekolog
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Men, er det friksjon i det hele tatt? Altså er han stor nok/du trang nok til at dt er press mellom pikk og fitte? Det du kan gjøre er å trene muskulaturen i skjeden ved såkalte pc-øvelser/kegels gjerne også ved bruk av et vaginal egg. Da får du sterk nok muskulatur til at du kan knipe presse rundt pikken noe som gir sterk friksjon. Har du NOEN følelse i vagina i det hele tatt vil dette forsterke den svært mye. I tillegg er kraften i disse musklene avgjørende for kraften i orgasmer og har mye å si for nytelsen ellers under sex også. Det andre du kan gjøre er å google david shade og deep spot og søke på david shade og deep spot på youtube. Da vil du finne en artikkel og en demovideo som forklarer hvor a-punktene/deep spot ligger hen og hvordan de best stimuleres. Disse ligger dypt i vagina og gir d fleste kvinenr svært stor nytelse. Når disse stimuleres før samleie ved direkte trykk av fingre eller dildo blir de varmet opp på en måte som gjør at de gir nytelse under samleie også. Når kjæresten din vet hvor de er kan han lettere støte slik at han treffer dem direkte også. Det samme gjelder g-punktet. søk på nettet etter beskrivelser av hvor det ligger og hvordan stimulere det og prøv å varm opp dette også og å treffe det under samleie. Søk også på stillingsguider og let etter stillinger som er gode på å gi direkte stimulans av g-punkt eller a-punkt. Den såkalte CAT stillingen (coital alignement technique) er den første dere bør prøve. Denne gir spesielt god stimulans av klitoris under samleiet og bør slik sett kunne garantere også deg nytelse. Den gir også god stimulans av andre punkter i vagina. Over lengre tid kan man justere stillingen slik at han ikke ligger så langt opp på deg, men fokuserer mere på å komme dypt inni vagina. Dette reduserer klitoris stimulans, men er et råd som gis av sexologer for å skate men sikkert trene deg opp til vaginal orgasme. Du vil nemlig, hvis det gjøres sakte nok trene opp vagina til å reagere ganske likt som klitoris når det gjøres samtidig på denne måten. I tillegg til å varme opp punktene jeg nevnte er det en god teknikk å etter at dette er gjort stimulere litt i utkanten av punktene og sakte men sikkert over tid stimulere mere og mere ut fra punktene for å aktivere større og større deler av vagina. Det er også bra å etter at punktene er stimulert stimulere hele fitta med fingerbevegelser som roterer rundt veggene i hele fitta. Da blir litt mere også varmet opp. Det er også ofte slik at kvinnen er mere sensitiv ved inngangen enn inni. Særlig ved ca. kl 3 og 9 om hullet var som en klokke. OM han når han støter inn lener seg litt mot disse punktene gir det mere nytelse. Det er også en fin teknikk når han ligger med pikken helt inni deg og ikke støter inn og ut, men tar den opp og ned slik at inngangsveggene og klitoris blir mere stimulert. Du bør google taoist thrusting techniques og shallow and deep. Da skal du finne en beskrivelse av 9 forskjellige måter å støte på. Felles for mange av disse er at de leder til større direkte stimulans av veggene i fitta. Selve skjedeveggen er gjerne ikke så sensitiv. Veggene må gjerne trykkes litt inn for at det som ligger bak som er det egenltig sensitive skal stimuleres. Disse teknikkene hjelper på det i tillegg til å være mere pirrende. Shallow and deep teknikken med mange korte og et dypt støt (må ikke være 9 til 1 kan godt være 6-7 eller noe) hjelper også mye. Det hjelper også om han roterer/skrur pikken inn i stedet for å støte rett ut og inn. Det leder til mere stiulans av veggene, men også en bedre deiligere stimulans av veggene. KJøp white tiger tantra av Steve Pichus og gjerne en video om seksuell massasje fra new school of erotic touch. Dette vil hjelpe massivt i å varme opp aktivere vagina og uansett ellers gjøre deg kåt i hele kroppen og gi amsse nytelse på en annen måte en samleie. Det er på en måte den beste erstatningen for et samleie og den beste oppvarmingen for et samleie. Du bør begynne å ta en god slump fiskeolje da det hjelper på din orgasmiske evne. Du bør begynne å onanere selv med en dildo og med den utforske deg selv innvendig, ikke bare klitoris. Du bør også google tematikken din og finne artikler som omhandler det heller enn å spørre på forum da du nesten altid vil få tyne svar i forhold til hva du kan finne i artikkelform på nett. Hvis du eller kjæresten presser ned der skambenet ditt går over til magen kan du stimulere det fremre a-punktet utenfra. Dette kan du selv gjøre under samleie får å øke nytelsen. Det er også svært vanlig at kvinner ikke får vaginal orgasme eller at de må ha stimulans av klitoris også under selve samleiet for å få god nytelse av det.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Jeg vil bare understreke poenget jeg var inne på at det er svært ofte ikke noensomhelst følelse i selve vaginalveggene, i hvert fall ikke annet enn på visse punkter. Det er vev som ligger bak veggene som er sensitivt og ved at veggene presses mot dette vevet at nytelse oppstår. For eksempel vil få kvinner få nevneverdig nytelse av at du tar en finger inn på g-punktet og bare holder den der med et mykt press. Som regel må du presse hardt og dypt inn får å få respons. En pikk som går rett inn og ut vil med mindre den er veeeeldig tykk ikke gi så mye av den typen trykk. Derfor er det avgjørende at man får til direkte og presist trykk som presser veggen langt nok opp/bak akkurat der hvor de sensitive punktene er og at de varmes godt nok opp. Fingringsteknikker, støtetekinkkene og rett bruk av stillinger med mulighet for presist treff løser dette.
Gjest kvinne19 Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Hjertelig takk for en så god beskrevet svar. takk for at du brukte tiden på å svare meg og delte kunnskapen din. Tusen takk, skal studere litt på det. skal jeg gå til legen allikevel da?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Det er vel ikke normalt å være så veldig følsom inne i vagina? Jeg kjenner hvis en gutt presser på, og jeg kjenner om jeg presser på g-punktet, men jeg kan skrape med en negl inni der uten å føle noe.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 Hjertelig takk for en så god beskrevet svar. takk for at du brukte tiden på å svare meg og delte kunnskapen din. Tusen takk, skal studere litt på det. skal jeg gå til legen allikevel da? Hvor stor har han?
Gjest kvinne19 Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 Hvor stor har han? den er passe stor syns jeg.. 17 cm noe sånt, er det stort nok?
Gjest kvinne19 Skrevet 9. februar 2010 #12 Skrevet 9. februar 2010 Det er vel ikke normalt å være så veldig følsom inne i vagina? Jeg kjenner hvis en gutt presser på, og jeg kjenner om jeg presser på g-punktet, men jeg kan skrape med en negl inni der uten å føle noe. ja,men jeg mener jo ikke VELDIG følsom,jeg mener følsom...du må jo føle noe når du har sex...du føler jo noe når du har sex,for en nytelse ut av det,ikke sant?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #13 Skrevet 9. februar 2010 17 cm høres normalt ut ja. Men om han har tynn penis så kan det bidra til at du ikke kjenner så mye. Kan hjelpe med penispumpe iblant (sambo sin blir ofte deilig og tykk av det , og at du tar knipeøvelser.
Gjest kvinne19 Skrevet 9. februar 2010 #14 Skrevet 9. februar 2010 den er heldigvis ikke så tynn heller, ganske okei liksom) er redd at dette skal vare livet ut jeg, får aldri oppleve hvordan sex føles egentlig.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #15 Skrevet 9. februar 2010 Tror du må få hukket opp Steinar40 eller Kjetil S. De er ordentlige menn med ordentlige lem. 1
Gjest Elfrida Skrevet 9. februar 2010 #16 Skrevet 9. februar 2010 Er du kåt da? Bruker dere tid på forspill? Klarer du å gi deg selv orgasme? Du kan jo kose med deg selv mens han er inne i deg, kanskje det kan vekke opp området litt. Som noen har nevnt så er det forholdsvis lite følelse inni skjeden, man skal tross alt ha en liten mulighet til å takle en fødsel gjennom der. Men det skal ikke være følelsesløst i og rundt åpningen og i underlivet ellers!
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #17 Skrevet 9. februar 2010 Hjertelig takk for en så god beskrevet svar. takk for at du brukte tiden på å svare meg og delte kunnskapen din. Tusen takk, skal studere litt på det. skal jeg gå til legen allikevel da? Absolutt. Gjør det uansett just in case.
Gjest Kvinne19 Skrevet 11. februar 2010 #18 Skrevet 11. februar 2010 Har vært hos fastlegen idag. Forklarte problemet, fikk henvisning til gynekologen. Han sa jo ikke så mye da, bare at han visste det med at noen kvinner får vaginal orgasme og andre ikke. Men det er jo ikke snakk om orgasme da. Så venter på en tim nå fra sykehuset,så får se hva de vil si=)
Gjest Gjest_panda_* Skrevet 11. februar 2010 #19 Skrevet 11. februar 2010 Har vært hos fastlegen idag. Forklarte problemet, fikk henvisning til gynekologen. Han sa jo ikke så mye da, bare at han visste det med at noen kvinner får vaginal orgasme og andre ikke. Men det er jo ikke snakk om orgasme da. Så venter på en tim nå fra sykehuset,så får se hva de vil si=) Dette hadde jeg også, og det var psykisk. Jeg fikk hjelp, og nå kjenner jeg noe, slet i alle år, er 29 nå. Lykke til, det er håp:)
Gjest kvinne19 Skrevet 11. februar 2010 #20 Skrevet 11. februar 2010 Takk for svaret ditt. Det var greit å vite at jeg ikke er den eneste, og at sånt kan faktisk oppstå. Hvor langt tid tok behandlingen din? hvordan gikk du fram? Kan du fortelle litt rundt om det, litt greit å vite siden jeg finner ingen informasjon om dette her. Det skremmer meg, men du ga meg et håp!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå