Gå til innhold

I`ve been played vol2

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Møtte en fyr på byen for ca 4 mnd siden, sånn ca rundt da jeg begynte å bli klar for menn igjen etter et ganske slitsomt brudd med exen. ( typisk!)

Vi prata endel sammen og han inviterte meg på date. Hadde et par bra dater, selv om han egentlig prata jævli mye om seg selv-haha. Jeg stussa litt på det, og at han egentlig ikke var min type fyr. Lite opptatt av ting som skjer rundt seg, eks samfunn, politikk, musikk ja-i det hele tatt. Men han var flott å se på og jeg ble nok litt smigret av at en slik fyr var interessert i meg. ( djeeeeeez..)

Han var mildt sagt veeeldig på, " alt føles så bra" og fortalte folk rundt oss at vi var på vei til å bli sammen. ( uten at vi hadde prata om det i det hele tatt..) Jeg senket til slutt skuldrene og bestemte meg for å gi han en sjanse, min skepsis til tross.

Så, etter noen uker, begynte han å bli ganske sutrete og fikk meg til å føle meg ganske dum - ofte. Jeg merket også at intr virket mindre. Jeg går sjelden rundt grøten så jeg konfronterte han og sa at om det er slik at du ikke er hypp så jo det greit!

Han taklet tydeligvis ikke at jeg spurte han, ble skikkelig rar og kalte meg både kald og kynisk for at jeg kunne spørre om noe slikt.

meldingene ble mindre hyppig og tilslutt droppet jeg å svare den ENE gangen han ringte etter dette, var avvisende på meldinger og slettet han fra FB. ikke at han gjorde allverdens innsats for å få klarhet i hva jeg tenkte..

Å slette han og droppe han slik var langtfra enkelt. Jeg var og er skuffa, trist og såret og gruer meg voldsomt til jeg ser han igjen. Men samtidig har jeg også lært endel.

Om en fyr er interessert i DEG, bruker han ikke 80% av daten til å prate om seg selv, får deg til å føle deg som en idiot, og er oppriktig interessert i at du skal ha det bra. Skal prøve å følge magefølelsen neste gang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår deg godt! Jeg møtte en fyr også, i romjulen. Hadde en aldeles fantastisk første date som varte i 48 timer. Så etter nyttår ble vi 'eksklusive'. Men tre uker senere fikk jeg beskjed om at han ikke trodde vi ville vare i lengden, selv om det var hyggelig nå. Dermed...

snipp snapp snute..

Sitter igjen som et spørsmålstegn, selv om jeg egentlig vet hvorfor. Da var han ikke 'nok into'. Var jeg så dum at jeg ikke såg tegnene underveigs?? Vi hadde lange samtaler om hvor fine vi var sammen, hvor trygt det var å være i hverandres armer og hvor pene barn vi kom til å få og hvor forelsket vi var..

Fra det ene til det andre. Etter at han hadde vært litt fjern i nesten en uke tok jeg tyren ved hornene og fikk en avklaring.. Selv når vi hadde den samtalen, strøk han på meg og sa han hadde blitt glad i meg etc.. men fornuften fortale han at det ikke kom til å vare i lengden, så det var bedre å bryte før vi ble for involverte.. Det var den tiende gangen vi møttes, og det var på ingen måte vits å fortsette selv om vi hadde kjemi, god sex og humor til felles.

Gonnabyes.. Det kjedeligste er egentlig tomheten man sitter igjen med.. Men det kommer nye frosker man kan kysse. Heldigvis!

Tror det lureste er å bare gå videre, uten å se seg tilbake. Lettere sagt enn gjort, men man må strebe etter det likevel!

Lykke til alle oss jenter som er på dette skrekkelig vanskelige markedet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt! Jeg møtte en fyr også, i romjulen. Hadde en aldeles fantastisk første date som varte i 48 timer. Så etter nyttår ble vi 'eksklusive'. Men tre uker senere fikk jeg beskjed om at han ikke trodde vi ville vare i lengden, selv om det var hyggelig nå. Dermed...

snipp snapp snute..

Sitter igjen som et spørsmålstegn, selv om jeg egentlig vet hvorfor. Da var han ikke 'nok into'. Var jeg så dum at jeg ikke såg tegnene underveigs?? Vi hadde lange samtaler om hvor fine vi var sammen, hvor trygt det var å være i hverandres armer og hvor pene barn vi kom til å få og hvor forelsket vi var..

Fra det ene til det andre. Etter at han hadde vært litt fjern i nesten en uke tok jeg tyren ved hornene og fikk en avklaring.. Selv når vi hadde den samtalen, strøk han på meg og sa han hadde blitt glad i meg etc.. men fornuften fortale han at det ikke kom til å vare i lengden, så det var bedre å bryte før vi ble for involverte.. Det var den tiende gangen vi møttes, og det var på ingen måte vits å fortsette selv om vi hadde kjemi, god sex og humor til felles.

Gonnabyes.. Det kjedeligste er egentlig tomheten man sitter igjen med.. Men det kommer nye frosker man kan kysse. Heldigvis!

Tror det lureste er å bare gå videre, uten å se seg tilbake. Lettere sagt enn gjort, men man må strebe etter det likevel!

Lykke til alle oss jenter som er på dette skrekkelig vanskelige markedet!!

Akkurat som å lese om seg selv! Nøyaktig det samme jeg går igjennom om dagen, og han sier han ikke har bestemt seg 100% enda, men at han trenger tid til å tenke og bla bla bla. Jeg har gitt opp hele fyren jeg, for jeg ser jo lang vei at han bare vil holde meg på gress.

Får håpe vi finner noen ordentlig kjekke karer som tar oss med storm snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som å lese om seg selv! Nøyaktig det samme jeg går igjennom om dagen, og han sier han ikke har bestemt seg 100% enda, men at han trenger tid til å tenke og bla bla bla. Jeg har gitt opp hele fyren jeg, for jeg ser jo lang vei at han bare vil holde meg på gress.

Får håpe vi finner noen ordentlig kjekke karer som tar oss med storm snart!

Erfaringsmessig, er løpet kjørt når slikt skjer så tidlig i forholdet.. Akk, og kjedelig. Jeg kan ikke tro at for bare to uker siden satt vi og klinte på den lokale spisesjappa og erklærte hvor godt vi likte hverandre.. Så.. nei, jeg forstår det virkelig ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig, er løpet kjørt når slikt skjer så tidlig i forholdet.. Akk, og kjedelig. Jeg kan ikke tro at for bare to uker siden satt vi og klinte på den lokale spisesjappa og erklærte hvor godt vi likte hverandre.. Så.. nei, jeg forstår det virkelig ikke jeg..

Ja, du sier noe... Forstå det den som kan! Fikk en melding av ham nå hvor han spurte om jeg kunne møte ham til uka for å snakke. Så da har han vel bestemt seg da. Jeg har en uggen følelse av at det ikke blir noe positivt jeg får høre, men da får jeg hvertfall en slags closure

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forstått hva som skjedde nå.. too long og alt for gjenkjennelig historie å gå innpå nå. Men jeg tok en sjeleransaking av megselv og såg hvilke faktorer hos meg som spilte inn. Ting som henger igjen fra fortiden etc.

Skrev en lang mail til han, der jeg fortalte han dette, og overlot til han om han ville svare eller ikke. Fikk fint svar, der han sa han trodde ikke dette kunne vare i lengden, fordi vi var forskjellige. Jeg svarte tilbake at jeg skjønte han tenkte som han gjorde, men at han ikke hadde sett hele meg da jeg har vært stresset i dating perioden (ble trigget av en del faktorer som jeg assosierte med eksen, som ble feil myntet på han)..

Hm, så jeg tok mot til meg og inviterte han på en ny date, for å bli ordentlig kjent med hverandre. Kanskje han sier ja, kanskje han sier nei. Jeg tror han tenker over saken, for han er på mail hele tiden, og han har ikke avvist dette.

Virkelig, jeg tigger ikke om å få han tilbake, men jeg har lært masse av dette. Jeg ønsker å gi dette en sjangse om han vil. LIvet er for kort til å la slikt gå for forbi, jeg blir ikke forelsket så ofte... om han nå sier nei, så vet jeg at jeg prøvde. Da får livet gå videre uansett..

Lykke til Lodotta. Jeg heier på deg!

Pokah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forstått hva som skjedde nå.. too long og alt for gjenkjennelig historie å gå innpå nå. Men jeg tok en sjeleransaking av megselv og såg hvilke faktorer hos meg som spilte inn. Ting som henger igjen fra fortiden etc.

Skrev en lang mail til han, der jeg fortalte han dette, og overlot til han om han ville svare eller ikke. Fikk fint svar, der han sa han trodde ikke dette kunne vare i lengden, fordi vi var forskjellige. Jeg svarte tilbake at jeg skjønte han tenkte som han gjorde, men at han ikke hadde sett hele meg da jeg har vært stresset i dating perioden (ble trigget av en del faktorer som jeg assosierte med eksen, som ble feil myntet på han)..

Hm, så jeg tok mot til meg og inviterte han på en ny date, for å bli ordentlig kjent med hverandre. Kanskje han sier ja, kanskje han sier nei. Jeg tror han tenker over saken, for han er på mail hele tiden, og han har ikke avvist dette.

Virkelig, jeg tigger ikke om å få han tilbake, men jeg har lært masse av dette. Jeg ønsker å gi dette en sjangse om han vil. LIvet er for kort til å la slikt gå for forbi, jeg blir ikke forelsket så ofte... om han nå sier nei, så vet jeg at jeg prøvde. Da får livet gå videre uansett..

Lykke til Lodotta. Jeg heier på deg!

Pokah!

Skjønner godt hva du mener... Er mye det samme her også egentlig. Og jeg føler jeg er nødt til å ha prøvd alt før jeg "lar ham gå". Nå er det ikke mer vi kan få gjort, så det får bare stå til... Lykke til til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det gått et døgn, og han har ikke svart i det HELE tatt. Han pleier å svare på mail, om enn for å si han ikke har tid til å svare før senere.

Gonnabye's.

Mulig man blir litt 'desperat' når man prøver alt man kan, og jeg tror jeg hadde blitt litt svett om jeg hadde gjort det slutt med en og han ikke respekterte det. Funny hvordan love makes blind!

Jeg får ta det med et smil, tenke at vi faktisk ikke var rette for hverandre og gå videre alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prison break
Ja, du sier noe... Forstå det den som kan! Fikk en melding av ham nå hvor han spurte om jeg kunne møte ham til uka for å snakke. Så da har han vel bestemt seg da. Jeg har en uggen følelse av at det ikke blir noe positivt jeg får høre, men da får jeg hvertfall en slags closure

Trøst med at han hvertfall er ærlig!

"min" gutt sier at han hadde ikke vært så sjalu visst han kun likte meg for sex,og at han vil gjøre alt for å bevise dette!

Men handling sier mer enn 1000 ord..

Har ikke sett de store forandringene enda så var nok bare noe han sier for å ikke miste meg!

Blir så forbanna over at han ikke engang kan være ærlig ovenfor meg!

Skal kutte han ut,må bare finne den ekstra styrken i meg:P

Vet at han ikke er bra for meg,men likevel er det såå vanskelig å kutte han ut :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"min" sendte meg en tekst hvor han skulle svare på e posten min.

Hm, jeg venter ennå. Det har gått, ja 6 dager. Ikke så mye i seg selv, men det var en ganske personlig e post jeg sendte han. Han lovet å svare. Jeg forstår at han har behov for å skrive i ro og mak, men han har da hatt tid til å logge seg inn på dating siden og fortsette flørtingen.. Før vi i det hele tatt har fullført de tingene vi hadde behov for å "prate" om.

Sendte han en tekst søndag og spurte om vi ikke skulle ta oss en spaserstur og prate. Men han var bortreist, og skulle svare på e post asap.

Mannfolk altså!

I am so over him!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært så enkelt å bare drite i dem og ikke tenke mer på dem, så hadde det ikke vært noe problem. Kjenner jeg er stuck når jeg ikke vet noen ting, går liksom bare rundt og håper og venter. Blir sprø av mindre :forvirret: Skulle egentlig møte ham i morgen for å snakke, men så kom det selvfølgelig noe annet i veien da, så må se det an litt... Og det irriterer meg at jeg fortsatt har kontakt med ham selvom jeg bare vil være sterk og holde meg unna ham, så ikke fallhøyden blir så stor. Men neida...

De er hvertfall flinke til å holde oss på pinebenken! Syns han kan vise deg såpass respekt at han svarer deg, det kan da ikke være så stor anstrengelse å sette seg ned og fortelle deg hva han tenker og føler om saken? Uff, jeg blir helt svett i skallen jeg...

Endret av Lodotta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. hvor vanskelig skulle det være liksom???

Det er jo bare å si.. "jeg ønsker ikke å gå på date med deg, men takk for at du spurte. Lykke til videre, du er en hyggelig jente men vi var ikke rett for hverandre."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :forvirret: Så skylder de heller på at de har mye å tenke på om dagen... Uff, skulle ønske jeg var sterk nok til å bare bryte ut og si "your loss", og komme meg videre uten å se meg tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ser seg ikke tilbake og kan liksom ikke skjønne at jenta som man har vært utrolig intim med, som man har delt tanker og drømmer med trenger å få et svar.

Naive, naive meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ser seg ikke tilbake og kan liksom ikke skjønne at jenta som man har vært utrolig intim med, som man har delt tanker og drømmer med trenger å få et svar.

Naive, naive meg!

Det er ingen svar.

Er forb surt å bli avist på den måten, men det er en del av livet. Gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naive, naive meg!

Det er ingen svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er ingen svar.

Du har helt rett, og jeg er som 14 år igjen akkurat nå. Skikkelig fjortis.

Enig i at det ikke er noen svar som noen gang blir gode nok, MEN.. det er lett å gi et konkret svar på om vi skal møtes igjen eller ikke (der var et par konkrete emner vi begge egentlig trengte å drøfte, om ting som skjedde). Han har tekstet et par ganger at svar på mail kommer. Skulle tro han holder på å skrive en hel bok :)

Jeg holder på å gå videre altså. Dette er ingen undergang, bare Pokah som er (var) forelsket for første gang på et par år!

Jeg tar skritt for skritt på landevegen videre!

Endret av Pokahonta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett, og jeg er som 14 år igjen akkurat nå. Skikkelig fjortis.

Enig i at det ikke er noen svar som noen gang blir gode nok, MEN.. det er lett å gi et konkret svar på om vi skal møtes igjen eller ikke (der var et par konkrete emner vi begge egentlig trengte å drøfte, om ting som skjedde). Han har tekstet et par ganger at svar på mail kommer. Skulle tro han holder på å skrive en hel bok :)

Jeg holder på å gå videre altså. Dette er ingen undergang, bare Pokah som er (var) forelsket for første gang på et par år!

Jeg tar skritt for skritt på landevegen videre!

Jeg vet.

Ikke ro. Bare videre nå¨, se deg ikke tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye gjenkjennbart i denne tråden her... Dere har i motsetning til meg fått vite at det er over, i det minste...

Han jeg data i et par-tre måneder slutta bare plutselig å gi lyd fra seg. Taus. Stille. Borte vekk. Helt utrolig egentlig. Og ja, jeg har forsøkt å ta kontakt, uten å få svar.

Tungt å komme over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...