Gå til innhold

Er de som bruker nettdating B-laget?

Gjest Gjestelinnea

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann
Brutal, jeg tror du sikter til de som blir der for lenge. Og det passer også med mitt inntrykk. Bra kjerringemner og vinnermenn kommer inn , men går relativt fort ut igjen. Med ett bredt smil.

Med andre ord, jeg er alt annet enn en vinnermann :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brutal, jeg tror du sikter til de som blir der for lenge. Og det passer også med mitt inntrykk. Bra kjerringemner og vinnermenn kommer inn , men går relativt fort ut igjen. Med ett bredt smil.

God observasjon ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjæsten

Tja. Jeg ville ikke gitt opp håpet om å finne kjærligheten på nett.

Det finnes selvfølgelig en del mennesker på slike datingsider med mange problemer. Men dem kan du støte borti i andre sammenhenger også. (Mange av dem kan være flotte mennesker, men det er likevel en del jeg ville ha tenkt meg om en og to ganger før jeg inngikk forhold med).

Ellers har jeg hatt kontakt med, og truffet IRL også flere helt vanlige oppegående mennesker. Grunnen til at de er på nett kan være ymse, og det er også mange som bruker nettet som et supplement til sin daglige sosiale omgang ellers. Det kan imidlertid være lurt å tenke over hva en skriver i profilen sin. Dersom du gir inntrykk av å være et mistilpassa headcase er det lett å få svar fra folk som identifiserer seg med deg, fordi de er likedan selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, en av mine bestevenninner, som også har svart i denne tråden, har møtt to typer på nettet. Begge deler ved uhell, hun har ikke registrert noen profil på en nettdatingside. Hun er kanskje ikke den som henger på byen i de sene nattetimer, men jeg tror ikke at en eneste sjel hadde snakket om B-lag hvis de omtalte henne. Hun er for det første kjempepen, morsom, smart og hardtarbeidende. Tilfeldigvis har hun funnet to av typene sine online, verken mer eller mindre. Hun har også møtt gutter på andre arenaer.

Jeg har tidvis vurdert å prøve nettdating selv. Det virker iallfall som om man kan sile unna de største idiotene, så man slipper å sitte på en date og føle at "dette er virkelig ikke mannen for meg." Det kan være at nettdating fører til samme utfall, men da har man iallfall sikret seg at man har noe å snakke om.

Endret av XXena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig med flertallet her. Nettdating er den forenklede måten å treffe mennesker på. De som dater på nett har ikke tid eller ønsker ikke den sosiale kurtisen i det virkelige liv. Det er kun en lettvint måte å treffe andre på. På nettet treffer man overfladiske kvinnfolk som kun ser etter det ytre hos menn, ingenting annet. Da fremstår dette mediet som useriøst for meg når det kommer til sjekking og kurtise.

Ja jeg har prøvd og skjemmer meg ikke over å si at dette er B-laget, det tør kanskje ikke så mange andre innrømme.

A-laget er de som virkelig tør å ta en sjanse, som er sosialt anlagt, som kanskje har god selvtillitt og bra nettverk rundt seg. De fungerer bedre i sosiale sammenhenger og vil gjerne se seg ut en person i virkeligheten fremfor vi som prøver i cyberspace.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig med flertallet her. Nettdating er den forenklede måten å treffe mennesker på. De som dater på nett har ikke tid eller ønsker ikke den sosiale kurtisen i det virkelige liv. Det er kun en lettvint måte å treffe andre på. På nettet treffer man overfladiske kvinnfolk som kun ser etter det ytre hos menn, ingenting annet. Da fremstår dette mediet som useriøst for meg når det kommer til sjekking og kurtise.

Ja jeg har prøvd og skjemmer meg ikke over å si at dette er B-laget, det tør kanskje ikke så mange andre innrømme.

A-laget er de som virkelig tør å ta en sjanse, som er sosialt anlagt, som kanskje har god selvtillitt og bra nettverk rundt seg. De fungerer bedre i sosiale sammenhenger og vil gjerne se seg ut en person i virkeligheten fremfor vi som prøver i cyberspace.

Dette er fordommer.

Jeg er veldig sosialt oppegående og alltid hatt ett stort nettverk, bra selvtillit har jeg også.

Jeg liker å prate med mennesker edru før jeg treffer dem, byen i helgene gidd jeg ikke mer, dessuten vil jeg ha en med samme verdier som meg- og det før vi treffes.

Kjenner noen som møttes via nett, alle er oppegående og sosialt sterke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...