Gjest hæpo Skrevet 1. september 2003 #1 Del Skrevet 1. september 2003 Hvilke merke og type produkter bruker du til å rense huden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vianne Skrevet 2. september 2003 #2 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg bruker Clinique Facial Soap og Clinique Clarifying Lotion 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. september 2003 #3 Del Skrevet 2. september 2003 Dermalogica Ultracalming Cleanser og Daily Microfoliant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 2. september 2003 #4 Del Skrevet 2. september 2003 Biotherms Biosensitive serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 2. september 2003 #5 Del Skrevet 2. september 2003 Dermalogica Ultracalming Cleanser og Daily Microfoliant. Samme her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2003 #6 Del Skrevet 2. september 2003 Dermalogica skin-bac wash + daily microfoliant!) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 2. september 2003 #7 Del Skrevet 2. september 2003 Shiseido Cleansing Mousse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. september 2003 #8 Del Skrevet 2. september 2003 Har akkurat bytta fra Biotherm Aquasource til: Dermalogica Special Cleansing Gel. Dermalogica Skin Prep Scrub. og etterhvert skal jeg ha Dermalogica Daily Microfoliant. og en eller annen maske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 2. september 2003 #9 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg er trofast mot Babor, og sverger til deres cleansing gèl og tonic, pluss 24h fuktighetskrem for sensitiv hud. Kjempebra produkter, som anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. september 2003 #10 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg er billig, jeg Bruker en sånn skum-vask, rensemelk fra apoteket og ditto ansiktsvann (som regel da, har en serie fra Synergie Pure også). Og et par genger i uka bruker jeg peeling fra Nivea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 2. september 2003 #11 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg bruker Clinique Facial Soap og Clinique Clarifying Lotion 2. Det gjør jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 2. september 2003 #12 Del Skrevet 2. september 2003 Shiseido Pureness cleansing foam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 2. september 2003 #13 Del Skrevet 2. september 2003 Shiseido Pureness cleansing foam. Ah, det var det det hette ja. Er den jeg også bruker. *visste det var noe feil* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 2. september 2003 #14 Del Skrevet 2. september 2003 Ehm, en slags rensegele fra Garnier (fra lavbudsjettperiode dø luks) og Kanebo IB enhancing emulsion III. Skulle gjerne hatt Priming lotion også. + Cleansing gel. Etterhvert..... Bra produkter. Men #¤%#¤/%&/ dyre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå