Gå til innhold

Har truffet ca 10 menn fra nettet, og ble ikke forelsket

Gjest Gjest_Lisa_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*

Hei, er i 30 årene og er singel. Som om ikke dette er nok, har jeg tydeligvis ikke lett for å forelske meg/bli interessert i menn. Jeg er ikke kresen på utseende om det er det dere nå tror. jeg faller mer for personlighet. Hittil har jeg vært på ca 10 date, og det har ikke vært noen kjemi.Nå skal det sies at jeg ikke akkurat har vært noe interessert i disse, men tenkte at en må nå møte noen i det virkelige liv , for å se. Alle mine dater har ikke gått bra. Ikke noe kjemi eller tiltrekning. Føler meg som den eneste i hele verden som har det sånn. Jeg ser på meg selv som en søt og oppegående dame ellers. Flere som har møtt såpass mange og ikke blitt interessert? Nå gir iallefall jeg opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tror jeg kanskje det er viktigere å bruke litt lenger tid til og prate med disse mennen på nett før dere treffes, sånn så du vet litt bedre om du liker personligheten til mannen. Jeg selv traff menn litt raskere da jeg først starta med nettdating, noe som jo resulterte i att jeg ikke var intresert i de. Nå bruker jeg mye lenger tid til å prate med de på nett, og jeg er allerede kritisk der. Jeg faller selv for personlighet og ikke utseende, og det er veldig få som kommer igjennom måløyet på nett nå, men samtidig blir det ikke mange mislykka dates. Sist mann prata jeg med i 2 mnd før vi traff hverandre og jeg var allerede småbetatt av personligheten hans, så ble betatt av han live og. Men nå er vi så i starten og i en litt merkelig situasjon så vet ikke hvordan det kommer til og gå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Skjønner deg veldig godt jeg, er vanskelig det der :) I sommer møtte jeg en fyr jeg hadde møtt via en datingside. Han virket som drømmetypen: kjekk, bra moral, intelligent, bra jobb etc. Da jeg møtte han ble jeg helt satt ut av hvor kjekk han var. Helt utrolig, men jeg ble bare ikke interessert. Så det går ikke på utseende heller, det gjelder kun kjemi.

Så hvis du har møtt 10 stk det ikke har klaffet med så er det kjemien det er noe galt med da, og ikke deg :klemmer:

Kanksje du ikke er helt klar for å date noen akkurat nå, og at det er greit med en pause fra nettdating? Prøv også å spørre etter flere bilder før du evt møter noen så du kan få feeling om du syns de er kjekke etc. Høres overfladisk ut, men du vil jo ha noen du syns er attraktiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke det med å skrive lenge før man møtes... har prøvd begge deler. Har sikkert møtt bortimot ti dater i løpet av det siste året, de fleste av dem var jeg i tvil om på forhånd, men tenkte likevel at jeg kunne ha godt av å øve meg på å møte fremmede menn. Høres det dumt ut? Vel, det har hjulpet meg å øve, for nå kan jeg gå på date edru uten å ville besvime av nervøsitet.

Har møtt et par jeg har skrevet med lenge, og likt på nett - men så var det noe helt annet å møte dem i virkeligheten. Noe som gjorde dem uinteressant som kjærestemateriale.

Den ene jeg møtte og virkelig likte, og som det ble klaff med, han skrev jeg med lenge, og snakket også mye med i telefonen før vi omsider hadde tid til å møtes. Dessverre skar det seg med andre ting, så jeg er tilbake til scratch igjen.

Men jeg regner jo med å lykkes en dag. Og nå er det slutt på øvingsdater, heretter møter jeg bare folk jeg har trua på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettmennene i Norge er litt rare....de er innadvendte, gjør det ikke så bra IRL og er litt traurige og overvektige? Ikke lett å bli forelsket i menn med svakt selvbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronder

Jeg vil ikke klassifisere meg som en innadvent mann med lavt selvbilde selv om jeg faktisk har en nettprofil.

Har ikke noe problemer med å komme i kontakt med folk og vil si at jeg er ganske sosial.

Flere som har påpekt at det er skjelden at man treffer sin "soulmate" på byen, så for meg er denne nettdatingen mere for å øke sjangsen for å treffe på personer jeg har en bedre connection med enn ei dame med 6øl innabords.

Men for all del, sikkert mange som kan betegnes som innadvendte og usikre som driver med nettdating. Kan være en tryggere ramme for de, der man slipper sosialiseringspresset som ofte oppstår på utesteder osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_mann_*

Klassiske prinsessenykker, der man selv ikke innser at en selv ikke er så bra catch som det man tror. Når man går på smell etter smell, så er det kanskje på tide å se inn i seg selv også.

Date heller jenter fra andre land, trenger ikke dra så langt, f. eks selv i Danmark eller Sverige har folk en helt annen avslappet måte å være på, også jentene. Der finner man behagelige dates ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassiske prinsessenykker, der man selv ikke innser at en selv ikke er så bra catch som det man tror. Når man går på smell etter smell, så er det kanskje på tide å se inn i seg selv også.

Date heller jenter fra andre land, trenger ikke dra så langt, f. eks selv i Danmark eller Sverige har folk en helt annen avslappet måte å være på, også jentene. Der finner man behagelige dates ;)

Dette er pisspreik. Jeg har datet mange menn fra nett. Sikkert bortimot femti stykker. Mange av dem fullstendig oppegående og pene. Likevel klarer jeg ikke å finne kjemi med noen av dem. ikke de jeg tenker er "for pene for meg" heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Dette er pisspreik. Jeg har datet mange menn fra nett. Sikkert bortimot femti stykker. Mange av dem fullstendig oppegående og pene. Likevel klarer jeg ikke å finne kjemi med noen av dem. ikke de jeg tenker er "for pene for meg" heller.

Vel, da er det vel ikke akkurat pisspreik. På et eller annet nivå, enten utseendemessig eller noe annet, så er det jo på en måte ikke bra nok likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hei_*
Vel, da er det vel ikke akkurat pisspreik. På et eller annet nivå, enten utseendemessig eller noe annet, så er det jo på en måte ikke bra nok likevel.

Det handler mest om at jeg ikke forelsker meg særlig ofte. Straks 40 og har vært forelsket en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange damer (og sikkert menn) er da ulidelig kjedelige i slike konstruerte situasjoner som en date er. Jeg foretrakk å invitere dem med på fest som også gir variabel suksess, og jeg var da sammen ei stund med noen av dem damene før jeg fant ei som som var bare for meg. Jeg vil anta at selvbildet som stråles ut under en date kanskje ikke representerer den du virkelig er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Det handler mest om at jeg ikke forelsker meg særlig ofte. Straks 40 og har vært forelsket en gang.

forventer du å bli forelsket i en kar etter bare et par dates?

Typisk kvinne mentalitet; "kjemien var ikke der bla bla bla" Man trenger jo litt mere tid for å se om ting klaffer. Hvis ting er kleint etter 3 date, så skjønner jeg greia litt mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kjemien det går på. Jeg kan bli satt ut av vakre damer, men ikke bli forelsket likevel :) Og få følelser for andre mindre skjønne damer. Nøkkelen ligger vel i kjemien og naturlig interesse for hverandre, tenker jeg.

Jeg tror mest på "det skjer når du minst venter det" - situasjoner.

Disse er herlig!

Men for all del, det dukker opp noe bra til slutt før eller siden for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, er i 30 årene og er singel. Som om ikke dette er nok, har jeg tydeligvis ikke lett for å forelske meg/bli interessert i menn. Jeg er ikke kresen på utseende om det er det dere nå tror. jeg faller mer for personlighet. Hittil har jeg vært på ca 10 date, og det har ikke vært noen kjemi.Nå skal det sies at jeg ikke akkurat har vært noe interessert i disse, men tenkte at en må nå møte noen i det virkelige liv , for å se. Alle mine dater har ikke gått bra. Ikke noe kjemi eller tiltrekning. Føler meg som den eneste i hele verden som har det sånn. Jeg ser på meg selv som en søt og oppegående dame ellers. Flere som har møtt såpass mange og ikke blitt interessert? Nå gir iallefall jeg opp...

Kanskje spenningsnivået ditt er problemet. Kanskje du vil for mye når dere møtes. Jeg anbefaler å redusere målsetningen på første date til å ha en hyggelig ettermiddag sammen. Hvis målet er såpass lavt, så blir ting litt mer avslappet, og man kan få lyst til å få det enda bedre.

Jeg møtte ca 10 damer uten lykke, den ellevte ble til stor lykke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann på 44
Nettmennene i Norge er litt rare....de er innadvendte, gjør det ikke så bra IRL og er litt traurige og overvektige? Ikke lett å bli forelsket i menn med svakt selvbilde.

De er vel like som nettkvinnene tenker jeg.

Har selv møtt mange via nett og veldig mange overvektige og uten noe selvbilde.

Kysset kanskje en 15 nettprinsessefrosker før jeg fant den rette. Samboer på 5 året nå.

Stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del ble det full klaff på første date, men nå merket jeg jo at vi hadde en helt spesiell kjemi allerede fra første melding. Hvis du ikke føler det er noe spesielt med disse mennene før du møter dem er det jo ikke noe rart at du ikke blir forelsket i dem når du møter dem heller. Tenk på hvor mange menn du møter irl uten å bli forelsket i dem, den eneste forskjellen er jo at på date med menn du har truffet på nett er begge innstilt på å teste "forelskakjemien".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv gidder jeg ikke å møte noen en gang, så det at du i det hele tatt møter noen, gjør at du i alle fall er bedre stilt enn meg! Så det kunne alltids vært verre ;)

For min egen del finner jeg flere og flere sære egenskaper hun (ja, jeg er en mann) må inneha før jeg ønsker å treffe henne. Og hvis noen så dekker alle "krav" finner jeg noen nye for å unngå å treffe henne...

Så for min del så har kresenheten tilbakefyrt såpass at jeg er redd for å treffe de som tilfredstiller mine krav i frykt for at mitt bilde av drømmedama vil skuffe meg. Eller jeg skuffe henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann
Hva var det som gjorde at du syntes han hadde bra moral?

Han drakk ikke alkohol og sa han ikke vifta med tissen sin i hytt og pine :) Jeg vet jo at menn kan si mye rart men denne fyren var et ordentlig catch! Synd med den her mangelen på kjemi da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...