Gå til innhold

I've been played....

Agurk

Anbefalte innlegg

Man er ikke spes interessert i damen man møter hvis man holder på slik eller hva?

LOOL, jeg har flere guttevenner, og det hender jeg kommenterer på et bilde eller to dem har lagt ut på facebook selv om jeg er forelska i noen andre jo. Har aldri vært borti noen, hverken jenter eller gutter som plutselig slutter å like statuser eller kommentere på bilder til vennene sine (uansett kjønn) selv om de har noe på gang med noen.

dummeste jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LOOL, jeg har flere guttevenner, og det hender jeg kommenterer på et bilde eller to dem har lagt ut på facebook selv om jeg er forelska i noen andre jo. Har aldri vært borti noen, hverken jenter eller gutter som plutselig slutter å like statuser eller kommentere på bilder til vennene sine (uansett kjønn) selv om de har noe på gang med noen.

dummeste jeg har hørt.

Altså frøken nå må du se hele sammenhengen her da. Selvfølgelig kan man kommentere statusen og bilder til det motsatte kjønn. Men du har jo ikke peiling på hva han kommenterte, tror du jeg hadde hengt meg opp i det hvis det var kommentarer ala ha en fin dag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...