filantropen Skrevet 23. januar 2010 #21 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Og da er man rett og slett en drittsekk.... En kan vel sei han var en drittsekk fordi han ikkje var ærlig og sa det ikkje kunne bli noke meir. Det er i tilfelle visst han meinte det han sa han, men var ikkje mann nok til å være ærlig og sei det skikkelig. Endret 23. januar 2010 av filantropen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ja Skrevet 23. januar 2010 #22 Del Skrevet 23. januar 2010 Ja, jeg har opplevd omtrent det samme flere ganger. I sin iver så planlegger de masse, masse for framtiden og kaller meg kjæresten min eller jenta mi altfor fort. Dette er vel egentlig to tydelige tegn på at man går for fort fram, altså at noe er feil i forhold til det å innlede et seriøst forhold, hvertfall. Du fikk et lite signal da han slettet alt på fb, og skulle sjølsagt hørt på magefølelsen her. Lett å si. Jeg har gjort samme tabbe sjøl. Jeg ser også veldig godt i ettertid hva som skurret og hva jeg burde reagert på. Men ikke der og da. Og største tabben var jo at jeg trodde ikke skikkelig voksne, oppegående folk dreiv med regelrett lureri. Og jeg er så absolutt ingen lettlurt, naiv jentunge. Nåja, av skade blir man klok, heter det. Da må jeg isåfall være ganske så klok etterhvert. Trøst deg med at neste gang så vil du være litt klokere, du også. Men det er jammen ikke lett å oppdage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 23. januar 2010 #23 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvordan kan du vite at han bare lurte deg da? Kan jo hende han faktisk følte noe, men følelser kan endres og gå over? Det var isåfall veldig dårlig gjort av han å ikke si det på en ordentlig måte. Forsåvidt helt enig i at om noen kaller en fantastisk og jenta si og lover gull og grønne skoger med en gang, så bør alarmen gå, men jeg synes bare ofte at det blir litt lettvint å kalle noen regelrett player, bare fordi ting kanskje ikke utviklet seg helt sånn man ønsket. Det kan jo skje både med jenter og gutter at man går inn i noe, men så endrer ting seg, man blir usikker osv osv, men det er ikke dermed sagt at man har gått inn i det med det for øyet, å lure noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. januar 2010 #24 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Hvordan kan du vite at han bare lurte deg da? Kan jo hende han faktisk følte noe, men følelser kan endres og gå over? Det var isåfall veldig dårlig gjort av han å ikke si det på en ordentlig måte. Forsåvidt helt enig i at om noen kaller en fantastisk og jenta si og lover gull og grønne skoger med en gang, så bør alarmen gå, men jeg synes bare ofte at det blir litt lettvint å kalle noen regelrett player, bare fordi ting kanskje ikke utviklet seg helt sånn man ønsket. Det kan jo skje både med jenter og gutter at man går inn i noe, men så endrer ting seg, man blir usikker osv osv, men det er ikke dermed sagt at man har gått inn i det med det for øyet, å lure noen. Men da burde man ihvertfall ha guts nok til å være mann og si i fra på en skikkelig måte. Spiller ingen rolle om han følte noe når han i ettertid behandler den andre parten på en slik måte. Da har man ikke mye respekt for andre mennesker slik jeg ser det. Skikkelig råttent gjort på mange måter, du får være glad ts at han ikke dro det enda lengre. Mvh Yvonne Endret 23. januar 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #25 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvordan kan du vite at han bare lurte deg da? Kan jo hende han faktisk følte noe, men følelser kan endres og gå over? Det var isåfall veldig dårlig gjort av han å ikke si det på en ordentlig måte. Forsåvidt helt enig i at om noen kaller en fantastisk og jenta si og lover gull og grønne skoger med en gang, så bør alarmen gå, men jeg synes bare ofte at det blir litt lettvint å kalle noen regelrett player, bare fordi ting kanskje ikke utviklet seg helt sånn man ønsket. Det kan jo skje både med jenter og gutter at man går inn i noe, men så endrer ting seg, man blir usikker osv osv, men det er ikke dermed sagt at man har gått inn i det med det for øyet, å lure noen. Tro meg han er player, er flere ting som spiller inn her, men vil ikke gå så inmari i detaljer i fare for å bli gjenkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg igjen Skrevet 24. januar 2010 #26 Del Skrevet 24. januar 2010 Virker som en type som har levd ut et drømmescenario for seg selv med deg som en av hovedrolleinnehaverne.. Før virkeligheten innhentet ham. Det kan være han har en dame, at han ikke klarer å være så sjarmerende i lengden, at han leker voksen uten å egentlig være det... En snylter, uansett! Bra du oppdaget det tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. januar 2010 #27 Del Skrevet 24. januar 2010 Ja jeg har blitt played med stor P. Traff en fyr før jul, 1 date så synes jeg han virket interessant, 2 date var kjempe bra vi traff hverandre på alle områder, lik humor, masse å snakke om. En herlig date som varte i flere timer. Han fortalte meg at han var ute etter et seriøst forhold, og drømte om barn og ekteskap når den rette dukket opp. 3 date var også fantastisk, følte at vi var helt på bølgelengde. Etter denne daten reiste han hjem til hjemstedet sitt for julen, han sendte masse meldinger, kalte meg jenta si, la planer med meg osv. Ringte meg nesten hver dag. Jeg forelsker meg ekstremt skjelden, men jeg falt skikkelig for denne mannen. Følte at livet var herlig, jeg holdt jo på å bli forelsket igjen Men følte at noe skurret, han var veldig hemmelighetsfull på Facebook, alt som ble skrevet på veggen hans, ble automatisk slettet. Nevnte det for han, og hadde en "naturlig" forklaring på det, så slo meg til ro med det. Rett over nyttår taff vi hverandre igjen, hadde sex og alt var fortsatt fanastisk, han gledet seg over at 2010 hadde begynt for det kom til å bli et fantastisk år, og siktet til oss. Han fortalte meg daglig hvilken fantastisk jente jeg var og hvor heldig han var som hadde møtt meg. En uke etter dette traff vi hverandre igjen, fortsatt virket alt like fantastisk, overøste meg med godord, masse meldinger, ga meg masse oppmerksomhet. Jeg var i skyene Så ble det plutselig stille. Blokkerte meg på MSN og slettet meg på FB. Ikke en lyd. Så nå sitter jeg her da, og har blitt skikkelig played, må nesten bare le Men hvorfor alle disse løgnene? Hadde sikkert fått meg til sengs om han bare hadde servert meg halvparten av dem, he he. Og hvorfor sa han at han var ute etter noe seriøst, når han bare var ute etter å playe? Det er rett og slett råttent gjort Noen andre med lignende erfaringer? til deg! For en patetisk og idiotisk kar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 24. januar 2010 #28 Del Skrevet 24. januar 2010 Når er det man IKKe blir played da? Når gutten ikke viser interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 24. januar 2010 #29 Del Skrevet 24. januar 2010 Når er det man IKKe blir played da? Når gutten ikke viser interesse? Når gutten er ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utlogget_Kjetil S. Skrevet 24. januar 2010 #30 Del Skrevet 24. januar 2010 Don't hate the player, hate the game! :-)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 24. januar 2010 #31 Del Skrevet 24. januar 2010 Når gutten er ærlig Ja men det kan man jo tydelivis ikke vite da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #32 Del Skrevet 24. januar 2010 Don't hate the player, hate the game! :-)))) For en flåsete uttalelse Kjetil S. Mennesker som ikke er ærlige og har skjulte intensjoner sliter på mange områder med seg selv. Av frykt for å bli såret eller ett skjørt selvbilde som trenger pleie kan de dra det riktig langt. Dette handler ikke om å hate spillet, det handler om og forstå mennesker og deres handlingsmønster. Får en liten grad av sympati når mennesker har behov for skjule sider av seg selv, det kan ikke føles noe bra i lengden. Husk at ett menneske som virkelig er interessert i deg viser det, det er ikke alt kroppsspråket vårt kan skjule. Min erfaring er at menn som er seriøse blir litt sjenerte igjen-forsiktige samtidig som de viser deg respekt. Det er ikke normale mennesker som holde på med slike game greier, og de er overhode ikke klar for noe forhold uansett. Jeg vil trekke det så langt som persolighetsbrist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 24. januar 2010 #33 Del Skrevet 24. januar 2010 Hmmm... Er sex blitt så fælt nå? Og må et menneske være en "player" for å dra i nødbremsen? Kan det ikke like gjerne være noe annet? At han ombestemte seg, fordi du ikke passet for ham, likevel? Kan det være noe du har sagt, som fikk ham til å rygge? Å skylde på at "han var en player" hver gang kurtisen havner i en blindgate, er med skam å melde pisspreik. Du ligger da ikke med noen for en giftering, men fordi du er kåt. Vær glad for det som var, og værsågod neste. Dere passet rett og slett ikke sammen, eller du har fornærmet ham. Vel, nok av fisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #34 Del Skrevet 24. januar 2010 Hmmm... Er sex blitt så fælt nå? Og må et menneske være en "player" for å dra i nødbremsen? Kan det ikke like gjerne være noe annet? At han ombestemte seg, fordi du ikke passet for ham, likevel? Kan det være noe du har sagt, som fikk ham til å rygge? Å skylde på at "han var en player" hver gang kurtisen havner i en blindgate, er med skam å melde pisspreik. Du ligger da ikke med noen for en giftering, men fordi du er kåt. Vær glad for det som var, og værsågod neste. Dere passet rett og slett ikke sammen, eller du har fornærmet ham. Vel, nok av fisk... Vel, hvis man sier noe som får en til å rygge får man mer respekt for vedkommende om man er ærlig om det. Lover ikke gull og grønne skoger hvis man ikke er sikker vet du;) Det handler ikke om at sex er fælt, men om ønske om sex med ett menneske man ønsker ett dypere forholdt til. Når hi snakker om en mann som øser ut stofer av den frasen er det ikke rart hun føler seg lurt. Og joda, menn kan si hva som helst til en dame kun for sex. De kan også være i ett forhold med deg kun for sex. Når en dame ønsker å finne en for gjensidig kjærlighetsforhold blir det derfor feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #35 Del Skrevet 24. januar 2010 For det første sitter jeg ikke og gråter over denne mannen, ville bare dele min historie fordi jeg aldri har vært borti noe lignende før. Jeg var i utgangspunktet ikke ute etter noe forhold selv, bare litt moro. Men hans store ord og væremåte gjorde at jeg ble interessert i han. Og etter litt snoking på hans ellers så hemmelighetsfulle FB fant jeg ut at han kommenterte bilder og flørtet med et ti talls andre jenter på samme tid som vi var på "topp". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #36 Del Skrevet 24. januar 2010 For det første sitter jeg ikke og gråter over denne mannen, ville bare dele min historie fordi jeg aldri har vært borti noe lignende før. Jeg var i utgangspunktet ikke ute etter noe forhold selv, bare litt moro. Men hans store ord og væremåte gjorde at jeg ble interessert i han. Og etter litt snoking på hans ellers så hemmelighetsfulle FB fant jeg ut at han kommenterte bilder og flørtet med et ti talls andre jenter på samme tid som vi var på "topp". Å helledussen, han høres ut som en skikkelig Morroklomp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 24. januar 2010 #37 Del Skrevet 24. januar 2010 [klippe] Jeg var i utgangspunktet ikke ute etter noe forhold selv, bare litt moro. [klippe] OK, så to players møttes i natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 24. januar 2010 #38 Del Skrevet 24. januar 2010 For det første sitter jeg ikke og gråter over denne mannen, ville bare dele min historie fordi jeg aldri har vært borti noe lignende før. Jeg var i utgangspunktet ikke ute etter noe forhold selv, bare litt moro. Men hans store ord og væremåte gjorde at jeg ble interessert i han. Og etter litt snoking på hans ellers så hemmelighetsfulle FB fant jeg ut at han kommenterte bilder og flørtet med et ti talls andre jenter på samme tid som vi var på "topp". Er man player hvis man kommenterer på andre jenters bilder på fb også nå da. hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 24. januar 2010 #39 Del Skrevet 24. januar 2010 Hmmm... Er sex blitt så fælt nå? Og må et menneske være en "player" for å dra i nødbremsen? Kan det ikke like gjerne være noe annet? At han ombestemte seg, fordi du ikke passet for ham, likevel? Kan det være noe du har sagt, som fikk ham til å rygge? Å skylde på at "han var en player" hver gang kurtisen havner i en blindgate, er med skam å melde pisspreik. Du ligger da ikke med noen for en giftering, men fordi du er kåt. Vær glad for det som var, og værsågod neste. Dere passet rett og slett ikke sammen, eller du har fornærmet ham. Vel, nok av fisk... helt enig. Derfor jeg skrev innlegget tidligere her, om at er man alltid sikker på at man blr regelrett lurt? følelser kan endres og man finner ut mer etterhvert om hvor og hva man vil med vedkommende. en annen sak er selvsagt at man burde si det som det er og kanksje ikke bruke slike store ord. Men generelt så tror jeg at mange bare føler seg lurt fordi det ikke gikk som man håpet. Men tenk selv da jenter, vi vet da ikke alltid hva vi vil når vi innleder et eller annet vi heller - ikke dermed sagt at vi lurer gutten eller gjør det for å være slem:P verden er full av nyanser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #40 Del Skrevet 24. januar 2010 Er man player hvis man kommenterer på andre jenters bilder på fb også nå da. hjelpe meg. Man er ikke spes interessert i damen man møter hvis man holder på slik eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå