Agurk Skrevet 23. januar 2010 #1 Del Skrevet 23. januar 2010 Ja jeg har blitt played med stor P. Traff en fyr før jul, 1 date så synes jeg han virket interessant, 2 date var kjempe bra vi traff hverandre på alle områder, lik humor, masse å snakke om. En herlig date som varte i flere timer. Han fortalte meg at han var ute etter et seriøst forhold, og drømte om barn og ekteskap når den rette dukket opp. 3 date var også fantastisk, følte at vi var helt på bølgelengde. Etter denne daten reiste han hjem til hjemstedet sitt for julen, han sendte masse meldinger, kalte meg jenta si, la planer med meg osv. Ringte meg nesten hver dag. Jeg forelsker meg ekstremt skjelden, men jeg falt skikkelig for denne mannen. Følte at livet var herlig, jeg holdt jo på å bli forelsket igjen Men følte at noe skurret, han var veldig hemmelighetsfull på Facebook, alt som ble skrevet på veggen hans, ble automatisk slettet. Nevnte det for han, og hadde en "naturlig" forklaring på det, så slo meg til ro med det. Rett over nyttår taff vi hverandre igjen, hadde sex og alt var fortsatt fanastisk, han gledet seg over at 2010 hadde begynt for det kom til å bli et fantastisk år, og siktet til oss. Han fortalte meg daglig hvilken fantastisk jente jeg var og hvor heldig han var som hadde møtt meg. En uke etter dette traff vi hverandre igjen, fortsatt virket alt like fantastisk, overøste meg med godord, masse meldinger, ga meg masse oppmerksomhet. Jeg var i skyene Så ble det plutselig stille. Blokkerte meg på MSN og slettet meg på FB. Ikke en lyd. Så nå sitter jeg her da, og har blitt skikkelig played, må nesten bare le Men hvorfor alle disse løgnene? Hadde sikkert fått meg til sengs om han bare hadde servert meg halvparten av dem, he he. Og hvorfor sa han at han var ute etter noe seriøst, når han bare var ute etter å playe? Det er rett og slett råttent gjort Noen andre med lignende erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_linda_* Skrevet 23. januar 2010 #2 Del Skrevet 23. januar 2010 Har du snakket med han da etter det ble stille?? kan jo være en god forklaring på hvorfor han plutselig ble stille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filantropen Skrevet 23. januar 2010 #3 Del Skrevet 23. januar 2010 Ting var nok spennande helt til han fikk sex, da var jakta over og fangsten sikra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milla22 Skrevet 23. januar 2010 #4 Del Skrevet 23. januar 2010 Ting var nok spennande helt til han fikk sex, da var jakta over og fangsten sikra. Nettopp Nå går han etter sitt neste offer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 23. januar 2010 #5 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg hater menn som gjør dette her. Og jeg synes det er så utrolig patetisk å bruke løfter om seriøst forhold og barn et. for å få seg noe. Er det noe tak i deg skal du klare å skaffe deg uforpliktende sex uten å måtte lure folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 23. januar 2010 #6 Del Skrevet 23. januar 2010 Mulig han brukte deg som rebound, og mente alt han sa der og da, men så ordnet det seg med dama... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #7 Del Skrevet 23. januar 2010 Huff jeg hater menn som gjør slikt. Det er så utrolig dårlig og råttent gjort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #8 Del Skrevet 23. januar 2010 til deg TS. Utrolig patetisk oppførsel. Til de diverse gjestene over (over i resten av trådene på kvinneguiden) som kaller seg xxxxx_*: Det er rimelig åpenbart at det er samme person. Skal du trolle kan du ihvertfall ha litt oppfinnsomhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 23. januar 2010 Ja skikkelig drittsekk-oppførsel....og han var den som var så jævlig frampå, jeg tok det litt roligere. Ikke er vi drittunger heller, passert 30, hmmmm :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #10 Del Skrevet 23. januar 2010 Den type mennesker er uansett ikke til å stole på hi- ingen skal fortelle oss at skikkelige menn med snev av selvrespekt og intigritet holder på slik. Hvis du tenker etter er jeg 100 prosent sikker på det var noen tidlige tegn som ble oversett. Uansett, du har ikke tapt noe- du slipper nemlig å drasse på en upålitelig "mann" med skjørt selvbilde. Du kan nå gå videre med hevet hodet fordi hvertfall du var ekte i handling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 23. januar 2010 Den type mennesker er uansett ikke til å stole på hi- ingen skal fortelle oss at skikkelige menn med snev av selvrespekt og intigritet holder på slik. Hvis du tenker etter er jeg 100 prosent sikker på det var noen tidlige tegn som ble oversett. Uansett, du har ikke tapt noe- du slipper nemlig å drasse på en upålitelig "mann" med skjørt selvbilde. Du kan nå gå videre med hevet hodet fordi hvertfall du var ekte i handling. Godt svar. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #12 Del Skrevet 23. januar 2010 Godt svar. Takk Værsegod, det er bare sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 23. januar 2010 Værsegod, det er bare sannheten. I know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 23. januar 2010 #14 Del Skrevet 23. januar 2010 http://www.kvinneguiden.no/artikler/avslor_playeren/73267 Oppførte han seg ikke som dette altså? Sorry! Kunne ikke dy meg. Han høres ut som en dust. Prøv å glem han og finn deg heller en ålreit fyr som mener det han sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 23. januar 2010 http://www.kvinneguiden.no/artikler/avslor_playeren/73267 Oppførte han seg ikke som dette altså? Sorry! Kunne ikke dy meg. Han høres ut som en dust. Prøv å glem han og finn deg heller en ålreit fyr som mener det han sier. He he han oppførte seg ikke slik i det hele tatt, men som en skikkelig gentlemann. Men det er vel det som kjennetegner en ekte player... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 23. januar 2010 #16 Del Skrevet 23. januar 2010 He he han oppførte seg ikke slik i det hele tatt, men som en skikkelig gentlemann. Men det er vel det som kjennetegner en ekte player... Ja, det er det som er så synd. Litt av poenget er jo å lure folk til å tro de er perfekte gentlemen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #17 Del Skrevet 23. januar 2010 Ja, det er det som er så synd. Litt av poenget er jo å lure folk til å tro de er perfekte gentlemen. Og da er man rett og slett en drittsekk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 23. januar 2010 #18 Del Skrevet 23. januar 2010 Og da er man rett og slett en drittsekk.... Jepp. Synd, men sant. Heldigvis finnes det også ordentlige gentlemen, ikke bare de som later som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #19 Del Skrevet 23. januar 2010 Noen av de er helt utrolige, de planlegger bevisst slik oppførsel for å få noe på damen- jo flere han lurer, jo mer stiger det såre selvbildet. Eneste som hjelper oss ærlige er å gi det tid, se om ord og handling samsvarer. For å si det slik, en som virkelig liker deg er gjerne litt forsiktig med å snakke om fremtid, de blir mer forsiktige i sin framtreden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 23. januar 2010 #20 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvis noen synes man er fantastisk og best i verden og lover forhold etter kort tid ringer iallefall mine varselklokker. Ingen vet sånt med en gang, og tør hvertfall ikke å si det hvis det er sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå