Bee Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #21 Skrevet 23. januar 2010 Når jeg leste innlegget ditt ble jeg motivert til å tusle ut i gangen, gitt...
einna Skrevet 23. januar 2010 #22 Skrevet 23. januar 2010 Morsom tråd Selv bør jeg egentlig vaske alle gulv, men hvorfor gjøre i dag - det man kan gjøre i morgen..? Har iallefall ordnet kjøkkenet og satt på en klesvask
Bee Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #23 Skrevet 23. januar 2010 (endret) Vaske og rydde kjøkkenet Tørke støv og vaske gulv i stua Rydde i gangen Vaske gulv i gangen Rydde og vaske badet Vaske loftstrappa Rydde lillestua Vaske lillestua Sukk...lillestua...et aldri så lite fjell... Endret 23. januar 2010 av Bee
Bee Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #25 Skrevet 23. januar 2010 Vaske og rydde kjøkkenet Tørke støv og vaske gulv i stua Rydde i gangen Vaske gulv i gangen Rydde og vaske badet Vaske loftstrappa Rydde lillestua Vaske lillestua Ferdig!! Dette var jammen effektivt...! ..eller...kanskje ikke effektivt, men jobben ble i det minste gjort!
Humleblomst Skrevet 23. januar 2010 #26 Skrevet 23. januar 2010 (endret) Tørrmoppe soverom Rydde og tørrmoppe stue Tørr- og våtmoppe gang Tørr- og våtmoppe kjøkken Tørr- og våtmoppe bad (resten der ble vasket igår) Brette og legge vekk en haug med rene klær Fikse en løs skrue i en dørklink Tusen takk, vidvandre. Nå er jeg endelig i mål! Jeg skal innrømme at stuen ikke er helt ryddet, men det er den aldri. Den er ryddet nok til at jeg kunne tørrmoppe og nok til at jeg kan jeg ta lørdagskveld og kose meg der inne med god samvittighet. Men sånn er det å bo i en leilighet som er dårlig organisert, vi jobber med saken men har mange lange skritt å gå til vi er i mål. :gjeiper: Husk at det er bedre å gjøre litt enn ingenting, einna, jeg synes du er flink! Og Bee, takk for en stor dose motivasjon, jeg kan si med hånden på hjertet at jeg aldri hadde kommet i mål med listen uten denne lille motivasjonstråd! All ære til deg! Ønsker dere alle en god lørdagskveld! Endret 23. januar 2010 av Humleblomst
Ping! Skrevet 23. januar 2010 #27 Skrevet 23. januar 2010 Har en sofa stående på høykant midt i stuen, og juletreet står her ennå *du skal få en dag i morraaa*
Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 23. januar 2010 #28 Skrevet 23. januar 2010 Nei, jeg har ikke dårlig samvittighet. Løsningen for meg har vært vaskehjelp en gang i uken. Så nå brukes helger og kvelder til hyggelige ting og ikke til å tenke på når jeg skal begynne vaskingen og ikke minst bli sur over at mannen ikke blir med å vaske akkurat når jeg mener det er på tide. Så idag har jeg stått opp, lest aviser mens jeg spiste frokost og drakk kaffe. Deretter dro mannen og jeg til byen hvor vi shoppet og spiste litt før vi kjørte hjem igjen. Vel hjemme dro jeg til frisøren hvor jeg har sittet i 3 timer og slappet av mens jeg har blitt dullet med Vaskehjelp er en av de beste investeringen jeg har gjort noensinne.
einna Skrevet 24. januar 2010 #29 Skrevet 24. januar 2010 I dag har jeg imprignert sko, satt på en klesvask og ryddet litt generelt i alle rom. Gulvvasken er ennå ikke påbegynt, men er fortsatt relativt fornøyd. Søndag er hviledag
Bee Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #30 Skrevet 25. januar 2010 (endret) I dag har jeg imprignert sko, satt på en klesvask og ryddet litt generelt i alle rom. Gulvvasken er ennå ikke påbegynt, men er fortsatt relativt fornøyd. Søndag er hviledag Jepp...i går ble det ikke gjort noe som helst! Men - idag, derimot!! Har fridag idag også jeg - må benyttes! Humleblomst, er du her? Oppvasken Lage klar middagen Rydde gangen på loftet Vaske gangen på loftet Rydde soverommet Vaske soverommet Endret 25. januar 2010 av Bee
Humleblomst Skrevet 25. januar 2010 #31 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Jeg har ikke vært her inne i dag, nei. Og ikke har jeg fått gjort noe i huset heller, kom nettopp inn døren hjemme. Må samle meg litt, så får vi se om jeg får gjort litt her. Men jeg klarer nok ikke å måle meg med det vi fikk gjort på lørdag. :gjeiper: Ser det går fremover med deg Bee! Jeg har vasket opp og ryddet på kjøkkenet nå! Jeg tror det får bli det for i dag, det kommer en dag imorgen også. Endret 25. januar 2010 av Humleblomst
susanne_89 Skrevet 27. januar 2010 #32 Skrevet 27. januar 2010 Hei, slenger meg på her eg og.. Vaske kle Tørke kle (i tørketrommel) Rydde kjøkken Rydde soverom Rydde gjesterom Legge sammen tørre kle Lage middag Middagsforslag anyone?
superior Skrevet 1. februar 2010 #33 Skrevet 1. februar 2010 Husarbeid først, KG som belønning etterpå =D
Bee Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #34 Skrevet 2. februar 2010 (endret) Rydde kjøkken Vaske kjøkken Pakke ut kofferten Brette sammen klær Vaske stua Vaske gangen Vaske badet Rydde gangen Endret 2. februar 2010 av Bee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå