Bee Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Noen som meg...? ...som sitter på Kvinneguiden Forum - og VET at egentlig burde jeg gjort noe husarbeid....?
Humleblomst Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Noen som meg...? ...som sitter på Kvinneguiden Forum - og VET at egentlig burde jeg gjort noe husarbeid....? Absolutt, det er ihvertfall to av oss!
Gjest Gjest_P_* Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har for lengst innsett at uansett hva jeg gjør så burde jeg egentlig gjort husarbeid i stedet. Husarbeidet tar aldri slutt, og uansett hvor mye jeg har gjort så er det alltids skap som kunne vært vasket, mat som kunne vært laget, klær som kunne vært strøket osv. Jeg driver dank med god samvittighet.
Bee Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2010 Hos meg er det desverre snakk om helt elementært husarbeid - som å vaske gulv og bad.... Men - nå er kjøkkenet vasket! Belønningen er selvfølgelig...litt internett
Gjest Gjest_ianette_* Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 ja jeg !!!!! men pytt pytt, en må kose seg litt også
Humleblomst Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Hos meg er det desverre snakk om helt elementært husarbeid - som å vaske gulv og bad.... Men - nå er kjøkkenet vasket! Belønningen er selvfølgelig...litt internett Dette var faktisk veldig motiverende! Nå går jeg og tørrmopper soverommet, så får internett heller være belønningen.
Siiw Skrevet 23. januar 2010 #8 Skrevet 23. januar 2010 Nei faktisk ikkje:p begynner og like husarbeid- eller det vil si og vaske gulvet og sånn. gir meg ro:o
Bee Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2010 Dette var faktisk veldig motiverende! Nå går jeg og tørrmopper soverommet, så får internett heller være belønningen. Her er lista mi: Vaske og rydde kjøkkenet Tørke støv og vaske gulv i stua Rydde i gangen Vaske gulv i gangen Rydde og vaske badet Vaske loftstrappa
Troyamin Skrevet 23. januar 2010 #10 Skrevet 23. januar 2010 Noen som meg...? ...som sitter på Kvinneguiden Forum - og VET at egentlig burde jeg gjort noe husarbeid....? JA! Men så bruker jeg KG når jeg må sette meg ned innimellom slagene. Får så fort smerter av husarbeide, og da er KG en fin måte å sitte ned på mens man får nye tips og ideer
Humleblomst Skrevet 23. januar 2010 #11 Skrevet 23. januar 2010 (endret) Er det ikke ironisk, i det jeg hadde funnet fram tørrmoppen så ringte telefonen. Men nå er soverommet tørrmoppet! Min liste: Tørrmoppe soverom Rydde og tørrmoppe stue Tørr- og våtmoppe gang Tørr- og våtmoppe kjøkken Tørr- og våtmoppe bad (resten der ble vasket igår) Brette og legge vekk en haug med rene klær Fikse en løs skrue i en dørklink Endret 23. januar 2010 av Humleblomst
Elensire Skrevet 23. januar 2010 #12 Skrevet 23. januar 2010 Nå er badet og kjøkkenet vasket, stuebordet pusset, og støvet jaget på dør så nå syns jeg at jeg fortjener en liten pause her inne greit å bruke KG som en liten gulerot Dette var faktisk veldig motiverende! Nå går jeg og tørrmopper soverommet, så får internett heller være belønningen. Takk, kom på jeg trenger tørrmopper
Bee Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 23. januar 2010 Nå er badet og kjøkkenet vasket, stuebordet pusset, og støvet jaget på dør så nå syns jeg at jeg fortjener en liten pause her inne greit å bruke KG som en liten gulerot Ja, det synes jeg så absolutt du fortjener... Jeg holder på med stua - men har nå en lunsjpause Ikke helt lov, men jeg holdt på å sulte ihjel...
Gjest *smak* Skrevet 23. januar 2010 #14 Skrevet 23. januar 2010 Er det ikke ironisk, i det jeg hadde funnet fram tørrmoppen så ringte telefonen. Men nå er soverommet tørrmoppet! Min liste: Tørrmoppe soverom Rydde og tørrmoppe stue Tørr- og våtmoppe gang Tørr- og våtmoppe kjøkken Tørr- og våtmoppe bad (resten der ble vasket igår) Brette og legge vekk en haug med rene klær Fikse en løs skrue i en dørklink Bare en liten innvending... Har hørt at det er mer motiverende å hake av det du har gjjort enn å stryke det ut.. Da ser du lettere alt du faktisk har fått gjort..
Bee Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 23. januar 2010 Nå vet jeg ikke om den streken er den vanskeligste å se gjennom, da..?
Humleblomst Skrevet 23. januar 2010 #16 Skrevet 23. januar 2010 Min liste: Tørrmoppe soverom Rydde og tørrmoppe stue Tørr- og våtmoppe gang Tørr- og våtmoppe kjøkken Tørr- og våtmoppe bad (resten der ble vasket igår) Brette og legge vekk en haug med rene klær Fikse en løs skrue i en dørklink Jeg synes gjennomstrekingen her fungerer utmerket, jeg ser at det går fremover og det er det viktigste. Tørrmopp er forresten en fantastisk oppfinnelse! Nå er det lunsj på meg og.
Bee Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #17 Skrevet 23. januar 2010 Vaske og rydde kjøkkenet Tørke støv og vaske gulv i stua Rydde i gangen Vaske gulv i gangen Rydde og vaske badet Vaske loftstrappa Rydde lillestua Vaske lillestua Det går fremover gitt...
Humleblomst Skrevet 23. januar 2010 #18 Skrevet 23. januar 2010 Tørrmoppe soverom Rydde og tørrmoppe stue Tørr- og våtmoppe gang Tørr- og våtmoppe kjøkken Tørr- og våtmoppe bad (resten der ble vasket igår) Brette og legge vekk en haug med rene klær Fikse en løs skrue i en dørklink Nå er det bare to punkt igjen her! Men først en liten pause...
Bee Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #19 Skrevet 23. januar 2010 (endret) husarbeid: Vaske og rydde kjøkkenet Tørke støv og vaske gulv i stua Rydde i gangen Vaske gulv i gangen Rydde og vaske badet Vaske loftstrappa Rydde lillestua Vaske lillestua Uffda...ble visst litt lang pause her...må skjerpe meg..! Endret 23. januar 2010 av Bee
Humleblomst Skrevet 23. januar 2010 #20 Skrevet 23. januar 2010 Tørrmoppe soverom Rydde og tørrmoppe stue Tørr- og våtmoppe gang Tørr- og våtmoppe kjøkken Tørr- og våtmoppe bad (resten der ble vasket igår) Brette og legge vekk en haug med rene klær Fikse en løs skrue i en dørklink Det går fremover, jeg har bare ett punkt igjen! Men det er til gjengjeld det største... Jeg ble sittende litt etter jeg tok gangen nå, men jeg får ta meg sammen og ta stuen også så jeg blir ferdig før kvelden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå