Iset Skrevet 1. september 2003 #1 Del Skrevet 1. september 2003 vi MÅ ha tørketrommel snarest, og da må vi ha kondenstrommel. vet dere om noen steder der det er billigst å kjøpe disse? gidder ikke løpe rundt og sjekke overalt. klem Iset 28+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. september 2003 #2 Del Skrevet 1. september 2003 Elkjøp De øverste er ikke særlig dyre, men jeg aner ikke noe om kvaliteten. Jeg ville valgt DENNE om jeg skulle ha en rimelig en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 1. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 1. september 2003 tusen takk for svar:) klem fra Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 3. september 2003 #4 Del Skrevet 3. september 2003 Vi har en Zanussi TC7102 og er veldig fornøyde med denne. Deilig med tørketrommel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 3. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 3. september 2003 oj, og denne bruker jo mindre strøm enn AEG sin også selger de den på elkjøp mon tro? hvor kjøpte dere den? best buy? hvor er det? klem Iset 28+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 3. september 2003 #6 Del Skrevet 3. september 2003 Svigerfar jobber innen bransjen så han kjøpte for oss rett fra forhandler (fikk den jo billigere da også), men ser at de selger en lillebror av vår tørketrommel på Elkjøp, så du kan jo dra dit og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 3. september 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 3. september 2003 ja det kan jeg gjøre:) tusen takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå