Kjetil S. Skrevet 22. januar 2010 #1 Del Skrevet 22. januar 2010 Det er alltid en såret sjel som sitter igjen, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 22. januar 2010 #2 Del Skrevet 22. januar 2010 Det er nesten alltid trist når det kommer til et brudd. For begge parter. Å bli i et forhold, bare fordi man ikke klarer å såre den andre er ikke bra i lengden. Jeg har slått opp fordi vi kun var venner som hadde sex. Jeg hadde lyst til å få en kjæreste igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 22. januar 2010 Så dere grodde aldri glad i hverandre mao.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 22. januar 2010 #4 Del Skrevet 22. januar 2010 Er ikke helt sikker på hva du mener, men om forelskelsen gikk over til kjærlighet, som skulle ha vart? Det var vel ikke rette mannen for min del. Vi ble sammen når jeg var ung, og det var ikke bare forelskelse som bidro til det, men andre ting. Jeg vokste i grunn fra han, for han ville bare sitte å spille spill, mens jeg måtte ta et ansvar og være mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #5 Del Skrevet 22. januar 2010 jeg reist fra min første samboer etter at han fridde. Frieriet fikk meg til å "våkne" og tenke over hva jeg ville med livet mitt. Jeg spurte meg selv om dette var mannen jeg ville tilbringe livet mitt med, og svaret var nei. Det var selvfølgelig trist for jeg var glad i ham og ønsket ikke å såre ham, men jeg kunne ikke bli i et forhold jeg ikke så noen fremtid i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pixelper Skrevet 23. januar 2010 #6 Del Skrevet 23. januar 2010 Dro fordi det i utgangspunktet var helt feil. Vi var for forskjellige. Sikkert det som bidro til den gjensidige interessen fra starten av, men det ble for mye uenigheter og krangler. Ingen av oss hadde det godt i forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 23. januar 2010 #7 Del Skrevet 23. januar 2010 Vi ønsket forskjellige ting i livet, enkelt sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 23. januar 2010 #8 Del Skrevet 23. januar 2010 Av de jeg har truffet: 1. han var utro 2. han hadde veldig liten p*kk 3. han bodde for lang borte og ville ikke ha meg 4. han hadde vært "fysisk" mot eksen sin 5. han var for dårlig til å holde kontakten når vi ikke var sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 24. januar 2010 #9 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg gjorde det slutt med en fyr før jul fordi han 1) ikke respekterte meg 2) var en player og 3) hadde forskjellige verdier/ønsker for fremtiden enn det jeg har. Jeg er heller single enn en dørmatte for en drittsekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linnea Skrevet 28. januar 2010 #10 Del Skrevet 28. januar 2010 Fordi jeg trodde følelsene mine hadde forsvunnet, så jeg flyttet langt avgårde og gjorde det slutt. Angrer på det den dag i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #11 Del Skrevet 28. januar 2010 Fordi jeg ikke var forelsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg gjorde det slutt med en fyr før jul fordi han 1) ikke respekterte meg 2) var en player og 3) hadde forskjellige verdier/ønsker for fremtiden enn det jeg har. Jeg er heller single enn en dørmatte for en drittsekk! Godt gjort!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lokita Skrevet 1. februar 2010 #13 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Han scoret på alle punkt til en psykopat. Og han var mest sannsynligvis det. Utro, eiesyk, ekstremt sjalu, manipulerende, løgner, voldelig, veldig hissig av seg, falsk dvs lekte uskylding - la alltid skylden på meg, selv om feilen var i han, hadde mangel på empati og medlidenhet, osvosv. Tok laaaaang tid før jeg klarte å dumpe han for godt. Uansett hvor mye han påstår det tror jeg ikke at det var en sjel med følelser i kroppen hans. den sjelen som var såret var nok for det meste min , men tiden leger alle sår eller kanskje rettere sagt; når en dør lukkes , åpnes en annen. Til alle kvinner der ute: hold dere unna sånne menn !!! Må bare legge til at nå har jeg verdens beste kjæreste hva jeg egentlig gjør på singelforumet er et godt spørsmål.. Endret 2. februar 2010 av Lokita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superior Skrevet 2. februar 2010 #14 Del Skrevet 2. februar 2010 Avstand. Han flyttet for langt vekk til at jeg greide å holde ut savnet. Måtte bare glemme han. Heldigvis snublet jeg over han igjen før jul, og nå er vi kjempelykkelige for 2. gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 2. februar 2010 #15 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) En. Fordi han var sykelig opptatt av hygiene. Han dusjet 5 ganger daglig, og ble helt krakilsk hvis det ikke var vasket i hele huset tre ganger i uken. Han unngikk tiggere ved å krysse gaten fordi han mente at de kunne smitte meg med HIV. Via luften. (Hæh, liksom?!) <.< I tillegg var han ekstremt gjerrig. Dvs at hvis andre betalte en drosjeregning og han kunne få penger igjen, så tok han kvitteringen fra de som betalte og fikk penger igjen selv. Jah, og så var det "ooops!" hvis han ødela noe jeg hadde, men "NEI! Hold fingrene unna min pc/spiller/etc" selv. Og null respekt for andres privateiendeler. Kunne gå inn å sette seg på faren min sitt kontor og rote i skuffene, fordi at "når foreldrene dine dør snart(!), så arver jo du huset og dette og jeg må jo få se litt". I private papirer. Jada. Jeg ble gal. Slik oppfører man seg ikke. Endret 2. februar 2010 av Fropessor Snurre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 2. februar 2010 #16 Del Skrevet 2. februar 2010 1. Han var en idiot som egentlig bare ville spille gitar og røyke og drikke øl (skikkelig Jokke-stil) 2. Vi vokste fra hverandre. Han var DJ og bare "ravet" - 15 år senere så ser jeg at han har samme livstil enda ... 3. Han mishandlet meg fysisk og psykisk. 4. Kjempesnill mann, vi holdt sammen i mange år, men vi vokste mer eller mindre fra hverandre. Han var veldig tafatt, orket ingenting, orket ikke konfrontasjoner og gjemte regninger fra meg, noe som endte med at jeg fortsatt sitter å betaler på inkassosaker som står i midt navn (han sa til meg at han hadde betalt, og gjemte alle purringene fra meg). Jeg fikk til slutt nok, så selvom han er kjempesnill sånn egentlig, så orket jeg ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Steinar40_* Skrevet 2. februar 2010 #17 Del Skrevet 2. februar 2010 Moralen er at man skal tenke seg veldig godt om før man gjør seg avhengig av et annet menneske. Det kan fort bli mye ris til egen bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stortsettglad Skrevet 2. februar 2010 #18 Del Skrevet 2. februar 2010 Har bare hatt ett langvarig forhold før mannen min, hvor det egentlig kan snakkes om å gjøre det slutt. Alle andre har endt før de har kommet skikkelig i gang, og jeg har ingen oversikt over hvem som tok initiativ til å si at nok er nok. Jeg gjorde det slutt pga dårlig kommunikasjon. Vi var veldig unge, og kranglet mye de 2 årene vi var sammen. Hvis jeg prøvde å ta opp et vanskelig tema, fikk jeg tilbake: "skal du begynne å krangle igjen nå??!", selv om jeg var rolig og fattet i øyeblikket. På et tidspunkt fikk jeg nok av at ting skulle være usagt og feies under teppet, og at alle fester blei ødelagt fordi en av oss dro opp ting vi hadde usnakket. Det kan nok ha vært årsaken til at enkelte av de andre forholdene aldri blei noe alvorlig. Nå har jeg funnet en som jeg kan snakke med uansett. Vi krangler selvfølgelig vi også, men kan også snakke rolig om de viktige tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå