Missycat Skrevet 1. september 2003 #1 Del Skrevet 1. september 2003 min favorittconcealer fra max factor, erace har gått ut av produksjon! skandale! kan noen hjelpe meg å finne en som er like god? evt må jeg kjøpe to forskjellige, en til å dekke under øynene o.l + en til urenheter? jeg vet at kanebo og ysl er bra til å dekke ringer under øynene, men jeg liker ikke den til urenheter. jeg er litt gul i fargen, absolutt ikke rosa, og da er det ekstra vanskelig å finne noen som passer.. håper noen har gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 2. september 2003 #2 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg liker Kanebo sin veldig godt, du vet at den finnes i to farver, ikke sant? Jeg er selv litt gul i huden, og den lyseste av de to (har ikke farvekoden i hodet) synes jeg gjør seg ypperlig under både øyne og urenheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. september 2003 #3 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg digger concealeren til Kanebo; bruker den på alt mulig, og den dekker pent uten å tørke ut den tørre huden min. Den finnes i tre farger, og jeg har den som heter 02, som er litt gulaktig i fargetonen (jeg har en middels hudtone som akkurat nå er ganske solbrun). Jeg tror jeg betalte 245,- for den for et halvt år siden.... For meg et definitivt must som jeg kommer til å kjøpe igjen og igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kit-kat Skrevet 2. september 2003 #4 Del Skrevet 2. september 2003 Hvilken Kanebo er det dere snakker om. Er det denne?: Exclusive Bio Concealer Anti-Cernes UV (3.5 ml) Sakset den fra taxfreelista på internett. Skal ut å reise snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 3. september 2003 #5 Del Skrevet 3. september 2003 Det er IKKE den, nei Den heter "Kanebo Concealer (brush type) SPF 15", og er en slags "tusj" Den andre er i kremform og må påføres med pensel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 6. september 2003 #6 Del Skrevet 6. september 2003 Sikker på at Max Factor's Erace er gått ut av produksjon? Den står fortsatt på hjemmesiden dems... -> http://www.maxfactor.com/sc/face/2.1.2.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna22 Skrevet 7. september 2003 #7 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg synes Clinique sin er kjempebra. Er veldig drøy, kommer i en liten grønn tube (husker ikke helt hva den heter)... Inneholder visstnok litt olje, så man slipper at det tørker ut og gir et flassete utseende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missycat Skrevet 10. september 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 10. september 2003 hei! jeg tror max factors erace har gått ut, jeg har spurt på flere butikker/parfymerier, og de sier den har gått ut, eller at de ikke fører den lenger. men hvis noen kommer over den, gi beskjed!! jeg er nesten panisk nå, jeg driver å skraper ut siste rest av stiften min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå