Gå til innhold

Mariannes bryllupsdagbok

Marianne87

Anbefalte innlegg

Hei, hei :)

Gratulerer med ny bil og bryllup! Håper jeg får bil i morgengave også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ny bil :hoppe:

Hva slags er det dere har kjøpt? :)

Vi har kjøpt Skoda Superb :) Utrolig god plass :hakeslepp: Så med tanke på familieforøkelse, som vi håper kommer 9 mnd etter bryllupet ;), så er det greit med stor plass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil - og for å ha slått flere bryllupsfluer i et smekk :) Alltid greit å få krysse noen ting av lista ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil - og for å ha slått flere bryllupsfluer i et smekk :) Alltid greit å få krysse noen ting av lista ;)

Takk :)

Er utrolig befirende etterhvert som ting kan krysses fra lista :) Til onsdag kan jeg krysse av enda en ting som jeg har vanskelig for å bestemme meg for - nemlig menyen. Da er det møte med lokalet, og de vil ha menyen da, så da må jeg (vi;)) bestemme oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

1 uke siden vi var på møte med selskapslokalet. Det gikk veldig bra :)

Endelig er menyen i boks, så det er deilig å kunne stryke det fra "to-do"- lista. Forrett blir spekemat og melon, hovedrett blir reinsdyrstek med fløtepoteter, viltsaus og grønnsaker og dessert blir hjemmelaget vaniljeis med multer og bjørnebær :) Tror det kan bli ganske godt jeg :spise:

Ellers så er det så utrolig deilig å slippe å tenke på masse rundt bordekorasjon o.l. Jeg fikk beksjed om å komme med bordkort og plasseringsoversikt, sanger o.l. dagen før bryllupet, så ordnet hun alt. Og det er deilig å slippe å tenke på å måtte ta seg tid til det. Til og med frukten skjærer de opp og legger fint på fat, vi må bare kjøpe det inn. :) Kjenner at det letter noen kilo på skuldrene å slippe å tenke på alt det :fnise:

Æsj, er så kjedelig å måtte vente så lenge på bilen. Har skikkelig lyst til å ha den nå - med en gang! Men,men, får vel bare holde ut de neste dagene med Honda'n :P

Resten av planlegginga står litt stille nå. Venter på ark fra hobbybutikken slik at jeg får fortsatt med invitasjonene og menykortene. Så er jeg i praksis, så dagene er lange og slitsomme, så går i trening og sofaen når jeg først er hjemme :frown: Men bare 1,5 uke igjen her nå, så er jeg tilbake for fullt med invitasjoer og alt det andre. Må få ut fingeren å få bestilt de eskene som skal være bordkort og toastmasterbjelle og andre ting jeg skal bestille fra tilbryllupet.no, men ting begynner jo egentlig å bli ganske klart, med tanke på hvor lang tid det egentlig er igjen til bryllupet :kul:

Noen her som vet hvor tidlig min Mr. Perfect burde finne dressen han skal ha? Han er typisk mann, og er ikke så veldig interessert i planlegginga, og mener også derfor at dressen kan han kjøpe et par uke før bryllupet, jeg synes det er litt i seineste laget :kjempesinna: Prøver å overbevise han, men vil jo ikke mase så mye.. Så hvis jeg kan få noen innspill her, så kan jeg jo drøye masinga til jeg virkelig må :sjenert:

Får vel tusle tilbake til oppgaven her :natti::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Nå går det skikkelig treigt her.. Har ikke fått gjort noe mer.. Er altfor mye som skjer med skolen, så all bryllupsplanlegging kommer dessverre i andre rekke.

Men etter innlevering av oppgaven 10. mai og første eksamen 31. mai, MÅ jeg få gjort ferdig innbydelsene - de skal sendes ut i slutten av mai, så jeg må jo bare bli ferdig med de..

Ellers har bilen kommet da :) Utrolig herlig bil :D Gleder meg til å bruke den på bryllupsdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ja.. Da var all bryllupsplanelegging lagt på hylla...

Bryllupet er utsatt.. Er en del ting som må ordnes opp i før jeg vil gifte meg med han.. Vanskelig avgjørelse å ta, men det er nok den rette.. Så får jeg bare håpe vi klarer å ordne opp i ting, så får vi alltids gifta oss en annen gang i stedet.. Verre å gå å gifte seg og ikke være 100% sikker, og lykkelig, når jeg går opp kirkegulvet.. Det er jo det den dagen handler om..

Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...