Møffi Skrevet 3. mars 2010 #41 Del Skrevet 3. mars 2010 Hei, hei Gratulerer med ny bil og bryllup! Håper jeg får bil i morgengave også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne87 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 7. mars 2010 Gratulerer med ny bil Hva slags er det dere har kjøpt? Vi har kjøpt Skoda Superb Utrolig god plass Så med tanke på familieforøkelse, som vi håper kommer 9 mnd etter bryllupet , så er det greit med stor plass :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 7. mars 2010 #43 Del Skrevet 7. mars 2010 Gratulerer med ny bil - og for å ha slått flere bryllupsfluer i et smekk Alltid greit å få krysse noen ting av lista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne87 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #44 Del Skrevet 8. mars 2010 Gratulerer med ny bil - og for å ha slått flere bryllupsfluer i et smekk Alltid greit å få krysse noen ting av lista Takk Er utrolig befirende etterhvert som ting kan krysses fra lista Til onsdag kan jeg krysse av enda en ting som jeg har vanskelig for å bestemme meg for - nemlig menyen. Da er det møte med lokalet, og de vil ha menyen da, så da må jeg (vi;)) bestemme oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 8. mars 2010 #45 Del Skrevet 8. mars 2010 Haha! Kjenner meg så igjen!! Bra å få litt press på seg iblandt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne87 Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #46 Del Skrevet 17. mars 2010 1 uke siden vi var på møte med selskapslokalet. Det gikk veldig bra Endelig er menyen i boks, så det er deilig å kunne stryke det fra "to-do"- lista. Forrett blir spekemat og melon, hovedrett blir reinsdyrstek med fløtepoteter, viltsaus og grønnsaker og dessert blir hjemmelaget vaniljeis med multer og bjørnebær Tror det kan bli ganske godt jeg Ellers så er det så utrolig deilig å slippe å tenke på masse rundt bordekorasjon o.l. Jeg fikk beksjed om å komme med bordkort og plasseringsoversikt, sanger o.l. dagen før bryllupet, så ordnet hun alt. Og det er deilig å slippe å tenke på å måtte ta seg tid til det. Til og med frukten skjærer de opp og legger fint på fat, vi må bare kjøpe det inn. Kjenner at det letter noen kilo på skuldrene å slippe å tenke på alt det Æsj, er så kjedelig å måtte vente så lenge på bilen. Har skikkelig lyst til å ha den nå - med en gang! Men,men, får vel bare holde ut de neste dagene med Honda'n Resten av planlegginga står litt stille nå. Venter på ark fra hobbybutikken slik at jeg får fortsatt med invitasjonene og menykortene. Så er jeg i praksis, så dagene er lange og slitsomme, så går i trening og sofaen når jeg først er hjemme Men bare 1,5 uke igjen her nå, så er jeg tilbake for fullt med invitasjoer og alt det andre. Må få ut fingeren å få bestilt de eskene som skal være bordkort og toastmasterbjelle og andre ting jeg skal bestille fra tilbryllupet.no, men ting begynner jo egentlig å bli ganske klart, med tanke på hvor lang tid det egentlig er igjen til bryllupet Noen her som vet hvor tidlig min Mr. Perfect burde finne dressen han skal ha? Han er typisk mann, og er ikke så veldig interessert i planlegginga, og mener også derfor at dressen kan han kjøpe et par uke før bryllupet, jeg synes det er litt i seineste laget Prøver å overbevise han, men vil jo ikke mase så mye.. Så hvis jeg kan få noen innspill her, så kan jeg jo drøye masinga til jeg virkelig må Får vel tusle tilbake til oppgaven her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne87 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #47 Del Skrevet 5. mai 2010 Nå går det skikkelig treigt her.. Har ikke fått gjort noe mer.. Er altfor mye som skjer med skolen, så all bryllupsplanlegging kommer dessverre i andre rekke. Men etter innlevering av oppgaven 10. mai og første eksamen 31. mai, MÅ jeg få gjort ferdig innbydelsene - de skal sendes ut i slutten av mai, så jeg må jo bare bli ferdig med de.. Ellers har bilen kommet da Utrolig herlig bil :D Gleder meg til å bruke den på bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne87 Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #48 Del Skrevet 12. juni 2010 Ja.. Da var all bryllupsplanelegging lagt på hylla... Bryllupet er utsatt.. Er en del ting som må ordnes opp i før jeg vil gifte meg med han.. Vanskelig avgjørelse å ta, men det er nok den rette.. Så får jeg bare håpe vi klarer å ordne opp i ting, så får vi alltids gifta oss en annen gang i stedet.. Verre å gå å gifte seg og ikke være 100% sikker, og lykkelig, når jeg går opp kirkegulvet.. Det er jo det den dagen handler om.. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endelig Skrevet 13. juni 2010 #49 Del Skrevet 13. juni 2010 Oi *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå