Gå til innhold

Mariannes bryllupsdagbok


Marianne87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, hyggelig å lese i dagboken din :blomst:

Det var ett nydelig sted dere skal ha middagen, så også for meg at det hadde vært fint å ha vielsen der :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hyggelig å lese i dagboken din :blomst:

Det var ett nydelig sted dere skal ha middagen, så også for meg at det hadde vært fint å ha vielsen der :hjerter:

Hei :vinke:

Hyggelig at du tok deg en tur innom dagboka mi :)

Ja, fler som sier at det hadde vært fint med vielse der, så har begynt å tenke litt på det.. :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det bryllupsshow :bryllup: Mange fine kjoler og annet! Nå gleder jeg meg bare ennå mer.. :fnise:

Var å bestilte og betalte brudekjolen på lørdag :D Gleder meg masse til den kommer, og til den skal tilpasses meg :rødme: jippi!!

:vinke:

:goodbye:

Har du fått tatt bilder av kjolen nå...? :sjenert:

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått tatt bilder av kjolen nå...? :sjenert:

:) Det fikk jeg gjort! :) Har de på mobilen min, så kan prøve å få lagt de over på pc'n når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danser: Johooo!! I dag kom de personlige loveheartsene vi bestilte :hoppe:

Esken de kom i, var veldig fin, og jeg bestilte nok til å kunne prøvesmake litt og :fnise:

Eneste som er kjedelig, er at vi må klistre på de "merkelappene" rundt rullen selv.. Men det går sikkert fort, mamma sa hun kunne hjelpe til :) Gleder meg til å se de ferdig :)

Leter fortsatt etter ledningen, slik at jeg får bildene av kjolen fra mobilen og til PC'en.. Så bildene kommer forhåpentligvis veldig snart :sjenert:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig!! Kan du ikke ta med et bilde av lovehearts'ene også da..? :sjenert: Skal alle gjestene få en rull hver?

Har dere bestemt teksten på lovehearts'ene også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig!! Kan du ikke ta med et bilde av lovehearts'ene også da..? :sjenert: Skal alle gjestene få en rull hver?

Har dere bestemt teksten på lovehearts'ene også?

Jeg kan legge ut bilder av de også :)

Tenkte de skulle være en del av gaven gjestene får som ligger på tallerkene når de kommer:) Det er sånne små, søte ruller :hjerter_rundt: Vi har ikke bestemt teksten på selve lovehearts'ene, på våre står det "just married", men tror kanskje man kan velge mellom "Mr.& Mrs" og "Bride and Groom" også :) Så kan du velge en tekst som står på det papiret du klistrer rundt :)

Mer info finnes her; https://www.lovehearts.com/searchresults.as...;prod_cat_id=10

Endret av Marianne87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har bestilt time til sminke på bryllupsdagen for meg :) Da var det enda en ting som kan strykes fra lista over ting som må gjøres - deilig :)

Nå er det på tiden med en :kaffekopp:, et rundstykke og oppgaven min som må leveres innen kl 14 før jeg løper avgårde til jobb! :)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt nummer av "Ditt Bryllup" i bladhylla på Narvesen i dag :danse: Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem fra skolen, sette meg i sofaen og lese bladet! Har smugtittet litt i pausene da, så gleder meg til å lese alt når jeg kommer hjem :fnise:

Skal være flink å trene i dag også! Gleder meg litt egentlig, altfor lenge siden nå :filer:

:rope: men nå er det slutt på latskapen, vond rygg eller ikke - trening skal skje!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en fantastisk helg! Min kjære overrasket meg med et hotellopphold i Oslo fra lørdag til søndag.. Var utrolig koselig og romantisk :hjerter_rundt:

Bryllupsplanleggingen har stått stille i det siste.. Har fått sendt forespørsel til forskjellige busselskap i fylket for å høre om priser.. Uff, av de jeg har fått svar fra, var det litt dyrt.. I og med at vi heller ikke har budsjettert med det, tar det en stor del av budsjettet - eller så må vi bare spare mer.. :sjenert: Jeg er så utrolig usikker på om vi skal ordne transport for gjestene eller ikke.. Det blir så utrolig dyrt, for vi trenger nok to busser, men samtidig gjør det jo ting lettere (og billigere) for gjestene. De kommer jo nord fra og har nok ikke med seg bil.. Hva skal jeg gjøre? :forvirra:

DJ'en på den andre siden ble billigere en budsjettert :skya: Så han er det bare å bestille, så er det enda en ting jeg kan stryke fra lista..

Har hele tiden trodd at jeg har hatt god tid til å lage invitasjonene, men når jeg ser helene framover nå, så har jeg ikke en eneste frihelg før uti april en gang.. Og når invitasjonene skal sendes ut i mai, har jeg plutselig ikke så god tid som jeg trodde :bond: Så jeg får bruke hvert eneste ledige minutt til å lage invitasjonene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke ann å få leid buss privat et eller annet sted? Det gjør vel kanskje ikke det, men da kunne det jo ha blitt billigere ... Ellers synes jeg det er en fin ting å ordne transport når så mange kommer langveisfra, men må alle ha plass- altså, må dere ha to busser? Eller kan endel av de som ikke reiser så langt kjøre selv? :klø: Ellers er det bare å lage invitasjoner ja- det tar jo litt tid også. Kjedelig å stresse med de (det gjorde vi!) Ha en strålende uke, Marianne :klemmer:

Endret av Sort Pastill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke ann å få leid buss privat et eller annet sted? Det gjør vel kanskje ikke det, men da kunne det jo ha blitt billigere ... Ellers synes jeg det er en fin ting å ordne transport når så mange kommer langveisfra, men må alle ha plass- altså, må dere ha to busser? Eller kan endel av de som ikke reiser så langt kjøre selv? :klø: Ellers er det bare å lage invitasjoner ja- det tar jo litt tid også. Kjedelig å stresse med de (det gjorde vi!) Ha en strålende uke, Marianne :klemmer:

Vet ikke om noen steder vi kan få leid buss privat.. Samboeren snakket om at en på jobben hans kanskje visste om noe, så får krysse fingra og håpe vi kan få til noe billigere der :)Men får vel bare vente å se hva som skjer.. Tog er jo ikke så dyrt, så hvis det blir alternativet - så overlever de nok.. Selvom jeg så gjerne skulle ordnet med transport for alle gjestene...

Nå har jeg fått kuttet opp masse til invitasjonene, når jeg satt i gang gikk det unna på en-to-tre! :hoppe: Så nå er det bare å begynner å "montere" alt sammen, og å kjøpe mer papp så jeg får begynt på bordkortene etterhvert :) Deilig at det ikke tok så lang tid som jeg trodde :)

Lurer på hvor lang tid det tar fra jeg bestilte kjolen til den er i butikken og jeg kan prøve den på igjen :rødme: Gleder meg så!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink du er :) Kanskje jeg også skal begynne med bordkortene etterhvert ;)

Kjolen ja, jeg bestilte min i november (eller var det desember?) og den kommer inn i butikken i mars en eller annen gang. Jeg skal hvertfall på tilpassing i april, gleder meg :)

Får håpe det ikke tar så lang tid da, sånn at du får prøvd den igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar nok fire måneder før kjolen min kommer i butikk også.. Så har jeg tenkt til å drøye så lenge så mulig med å få den tilpassa.. Har noen kilo som må vekk, og vil miste så mange som mulig før kjolen tilpasses.. :fnise:

I går var jeg hos mamma på lunch - veldig koselig og vi fikk faktisk gjort en del:) ti kort er ferdig lagd, 50 igjen :filer: Mamma har også skaffet ei som skal ordne med designet på innsiden av kortet :)

Så kom mamma med en utrolig god idé, istede for å lage bordkort, kan vi bruke "gaveeskene" til gjestene som bordkort. Så skal derfor bestille de røde hjertegaveeskene på tilbryllupet.no, og skrive navnet på de med sølvpenn. Tror det kan bli bra, og sparer masse penger (og tid) på å bruke de som bordkort også :skya: I tilegg beholder jeg fortsatt den rød tråden :) Men føler det er litt lite å bare ha de love heartsene i gaveesken, men vet ikke hva annet jeg kan ha oppi, noen som har forslag? :sjenert:

Så nå er det bare å sette seg ned med bankkortet og tilbryllupet.no så skal det bestilles gaveesker, de søteste lyktene (de er av papir, men så utrolig søte, og regner med at de ikke tar fyr siden blir solgt), toastmasterbjelle, dopapir og papirlommetørkler :strix:

I dag er det "bare" 7 måneder til bryllupet :D :bolledeig:

DJ'en er bestillt, så enda en ting å stryke fra listen.

Nei, nå får jeg sette meg godt til rette i sofaen og se Norge ta gull i stafetten for kvinner :nigo: Etterpå er det curling og de norske gutta som skal ta seg til finalen :heiajente::fnise: Aldri vært så sportsinteressert som jeg har vært under dette OL :fnise:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er morgengavene og transporten for oss og forlovere i boks :)

Vi var å kjøpte ny bil i går, og bestemte oss da for at bilen blir morgengaven :) Den er dyr nok den.. :sjenert: Og blir nok også den vi bruker fra kirken til fotografen og så til festlokalet :)

Synd det tar 12 uker + /- før vi får den.. Burde ikke være så lang produseringstid på biler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...