Lady La-Laa Skrevet 22. januar 2010 #41 Del Skrevet 22. januar 2010 Jaja, uansett, regner ikke med det er argentinsk tango gubben til TS svinger seg til ute på byen... Jeg trodde et øyeblik at det var du som var TS, men det var du jo ikke... Men du er jo heldig du også som har kapret deg en danseglad mann, så kan dere jo svinge dere i vei på livets landevei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 22. januar 2010 #42 Del Skrevet 22. januar 2010 Jaja, uansett, regner ikke med det er argentinsk tango gubben til TS svinger seg til ute på byen... Jeg trodde et øyeblik at det var du som var TS, men det var du jo ikke... Men du er jo heldig du også som har kapret deg en danseglad mann, så kan dere jo svinge dere i vei på livets landevei Ja, jeg er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 22. januar 2010 #43 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg hadde nok aldri likt at han danset med en fremmed. Men han har danset med mine venner. Og han føler det samme når det gjelder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raso Skrevet 18. februar 2010 #44 Del Skrevet 18. februar 2010 Heisann Har lest litt gjennom her nå. Jeg skjønner deg godt, hadde avstand tidligere selv med typen min. Selv er jeg ikke så fan av avstandsforhold pga du vet ikke helt hva som skjer der hjemme, men er jo da man må stole på hverandre. Da går det jo fint. Men jeg skjønner deg hvis du får vite at han har danset med andre damer på byen. Min type fortalte meg også en gang når han kom hjem fra byen at han hadde dansa med ei jente på byen. Jeg skvatt litt til føsrt fordi jeg fikk jo intim dans inn i hodet mitt, men så spurte jeg han om hva han mente, men er ikke slow dance han danser med damene, er dans med fart i. Har to helt forskjellige betydninger. Det er helt ok at han gjør det , men liker ikke hvis det blir noe intime greier. Da kan det ofte bli misforståelse fra den andre parten, og føler det ikke passer seg så bra for en som har kjæreste. Jeg danser også med andre gutter på byen, men med en gang d blir intimt trekker jeg meg unda. Jeg er jo selv en person som bekymrer meg for mye for typen, hva som skjer på byen osv, kan bli litt fort sjalu, men jeg jobber med saken å bli minde bekymret og sjalu. Liker det ikke selv. Men en av grunnene er vel at jeg har sett mange av kompisene hans på byen som har damer, å skulle ikke trodd de hadde dame når de er på byen, så frykter av og til at min type også er slik. Men han sier han ikke er det, så jeg stoler på d han sier, føler han ikke er typen til å gjøre slikt heller Men føler meg utrolig teit når jeg blir sjalu og bekymret, vil ikke være slik. Men helt i starten når vi ble sammen så ringte han til meg når han var på byen, sa at han følte seg så stygg fordi han hadde lurt og lekt med noen ukjente jenter hele den kvelden på byen, lekt at han var interresert i hun ene, hadde hengt med henne..så rett før hun skulle til å kysse ham så sa han: "jeg har dame altså". Visste ikke helt hva jeg skulle si når han sa d fordi han syntes det var morsomt, å d syntes ikke jeg. Jeg ble rimelig paff i telefonen og forbannet. Så han fikk høre det da. Er vel derfor jeg er litt bekymret når han er på byen, er redd han skal gjøre noe slikt igjen. Skjønte aldri hvorfor han gjorde det. Om hun hadde kysset han hadde det på en måte vært hans feil i og med han lurte henne å tro han var interresert i henne. Men dette var som sagt tidlig i forholdet, å han lærte av det at det var dumt, hehe. Så jeg er rimelig sikker på at han aldrig har gjort det igjen, vet at han elsker meg høgt, så jeg stoler på han. Bare den lille bekymringen som allti er der, tenk hvis. Patetisk kanskje, men prøver å kjerpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 25. januar 2011 #45 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg synes det kan være greit hvis det er snakk om dans type swing eller noe i den duren. Da danser man for å ha det gøy stortsett. Hadde ikke godtatt slik dansing man ofte ser ute på byen hvor man gnikker og gnur seg inntil hverandre og tafser her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. januar 2011 #46 Del Skrevet 26. januar 2011 liker det ikke og ville syntes det var merkelig oppførsel. Han liker ikke å danse, men har sett han danset litt med andre, men ikke for mange minuttene. Han får båltre seg som han vil da... Kjekkasen min. Jeg gjør heller ikke dette, og når noen prøver seg går jeg bare unna... Fikk skriki etter meg en gang ; Du hakke ring jo", og jeg gikk av gulvet, dust! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 26. januar 2011 #47 Del Skrevet 26. januar 2011 Woaw, skummelt hvor mange som er skeptisk til dansing! Jeg ville funnet det mye mer suspekt om madammen tilbragte hele kvelden i lag med samme kar, sittende i dyp samtale, enn midt på dansegulvet omgitt av menn. Men for all del, er hun i pratehumør kan hun godt gjøre det òg. Jeg ville også blitt prinsipielt forbannet om madammen hadde sagt at jeg ikke får danse, prate med jenter eller whatnot på byen. Det at man er i et forhold, betyr ikke at man skal endre personlighet, men at man holder seg trofast til sin partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvekvinnen Skrevet 26. januar 2011 #48 Del Skrevet 26. januar 2011 Kjæresten min kan være på byen med gutta en gang i blant. Om han hadde danset med andre jenter så får han gjøre det, men jeg hadde ikke vært helt konfertabel om han skulle ha snakket om det i etterkant. Men han danser ikke så det problemer har jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galithralia Skrevet 26. januar 2011 #49 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Ja jeg hadde blitt litt lei meg - men det er av den enkle grunn at jeg aldri får ham til å danse med meg når vi er ute på byn sammen (heller ikke når vi er alene). Så hvis jeg hadde hørt at han nå uten problemer daner med andre jenter på byen der han er nå, vel da hadde jeg reagert litt. Men ikke overdrevet, heller bare spurt hvorfor vil du ikke danse med meg og? Til nå har jeg ikke sett han danse eller hørt om det med noen, jeg har danset med mine venninner og kompiser etc. på byen. Det vet han om. Og jeg har sagt at han kan danse hvis han vil med hvem han vil, så lenge han gir meg en dans en gang og. EDIT: Nå har jeg sagt at han kan danse med hvem han vil så lenge jeg får en dans en gang og, skulle det stå Endret 26. januar 2011 av Galithralia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest halebein Skrevet 26. januar 2011 #50 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg om sambo har en regel om at vi ikke danser "siste dansen" danser med andre tilfeldige. Jeg synes det er greit om det er noen vi kjenner, som f.eks har kjæreste selv, eller en venn av oss. Men jeg synes det er unødvendig å danse siste dansen-danser med andre. Dette er sanger som er ment for par eller single, mener nå jeg. Det betyr litt, liksom. nå må det sies at mannen min ikke er en danser, og rolig dans er det eneste han kan:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest danseløvinnen Skrevet 26. januar 2011 #51 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg lager ikke en sak ut av det. Jeg bare spør mine med-kvinner her på forumet om de syntes det er greit at kjærestene deres er ute på byen uten dem og danser med andre jenter, eller om jeg er den eneste som syntes han godt kan la være. Selvfølgelig kan jeg tvinge han til en dans når han er her, det har jeg prøvt også, men han har aldri vært interessert og takket nei, så har ikke giddet å presse ham, og heller danset med venninner i stedet. Så syntes bare det er rart at han absolutt må danse med andre jenter når jeg ikke er der. Jeg syns det er helt greit at mannen min danser med andre på byen, enten jeg er med eller ikke. Han elsker å danse og er en kar som klarer å skille mellom dans og sex og jeg ønsker at han skal ha det morsomt når han er ute på byen, og dansen er hele moroa for han når vi er på byen, også når han er på byen med kompiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest danseløvinnen Skrevet 26. januar 2011 #52 Del Skrevet 26. januar 2011 Kjæresten min kan være på byen med gutta en gang i blant. Om han hadde danset med andre jenter så får han gjøre det, men jeg hadde ikke vært helt konfertabel om han skulle ha snakket om det i etterkant. Men han danser ikke så det problemer har jeg ikke Hvorfor skal ikke mannen få lov til å snakke om at han har hatt det moro på byen og danset mye? Når mannen min kommer hjem fra byen så må han fortelle om hvor de har vært og hva de har gjort og om han fikk danset mye, og han forteller gjerne om damer som har vært spesielt gode til å danse for det øker dansegleden å danse med noen som kan det. Han forteller det ikke fordi det er et krav fra meg, men fordi han vil fortelle hvor moro han har hatt det. Han er fokusert på dansen, ikke damene og jeg syns det er moro å høre på han og det gleder mitt konehjerte at mannen min har hatt det hyggelig. Mulig jeg ser annerledes på det fordi jeg er godt voksen som Havbris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 26. januar 2011 #53 Del Skrevet 26. januar 2011 Det hadde ikke vært greit for meg. Det blir for intimt, og bærer for mye preg av sjekking. Kunne aldri falt meg inn å danse med en fremmed mann på byen, og når jeg ikke synes det er greit at jeg gjør det, hvorfor skulle jeg synes det var noe bedre om han gjorde det? Han må gjerne danse med andre i mer passende settinger, som f.eks bryllup. Problemet er altså ikke at han danser med andre, men det kommer helt an på settingen - tid, sted og dansepartner. Nå er jeg såpass heldig at min partner mener nøyaktig det samme, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ?? Skrevet 26. januar 2011 #54 Del Skrevet 26. januar 2011 Er det bare klå og klinedanser som danses ute på byen nå for tiden eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #55 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg syns ikke det er greit at typen danser med andre damer, rett og slett veldig ugreit for meg. Legger helt sikkert mer i det enn hva han gjør, men følelsen er jo ganske jævlig, føler seg satt på sidelinja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. januar 2011 #56 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvis han er så kjempesnill så må han vel være snill mot disse andre jentene og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #57 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg hadde ikke takla det,spesielt ikke hvis han ikke danset med meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #58 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg og mannen min danser gjerne med andre på byen, kan t.o.m finne på å småflørte litt. Men vi drar som regel på byen sammen, og danser like mye med hverandre og flørter med hverandre og koser oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hei Skrevet 26. januar 2011 #59 Del Skrevet 26. januar 2011 Halo folkens det er ikke snakk om vals!!!!! Det er snakk om nærmest jokking på hverandre! Har dere vært inne på disse type klubbene eller?? Hvis jeg ikke missforstår ts så tror jeg faktisk hun mener denne dansen.. Det er en ganske så fjortis dans, men veldig intim og seksuell. En dans jeg ikke hadde gjort med mine venninner en gang. Hvis det er dette ts mener skjønner jeg hun ekstremt godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avaleona Skrevet 26. januar 2011 #60 Del Skrevet 26. januar 2011 Gnukkedansing fra svette, fremmede, kåte jenter på min superflotte samboers undeliv? Nei takk. Tafsedansing er ikke ok for meg, og heller ikke for han, så der er reglene klare. Men all annen festdans kun for moroskyld er selvsagt tillatt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå