tineline Skrevet 26. januar 2010 #21 Skrevet 26. januar 2010 En liten overaskelse til gjestene kan være å ha trøffelolje i salaten. Vær forsiktig, ikke alle liker det. Ja, det er kjempegodt! Trøffelolje er uovertruffent på alt, særlig hjemmelaget potetstappe (!).
Tabris Skrevet 26. januar 2010 #22 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Jeg har en lunsj-salat jeg pleier å lage som jeg liker veldig godt. Den inneholder: Hjertesalat Ruccola Løk Ost Oliven Soltørkede tomater Paprika Squash Cherrytomater Salte peanøtter Endret 26. januar 2010 av Tabris
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå