Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #1 Del Skrevet 1. september 2003 Kunne dét være noe? Drammensveien 1? God plass, selv om det er gebursdagsfeiring denne dagen. "Jeg" spanderer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 1. september 2003 #2 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg tror nok herskapet skal feriere utenlands eller på Mågerø denne dagen. Ja du leier lakeier og alt da Tøffel :D Jeg kommer med Atacandmannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #3 Del Skrevet 1. september 2003 Ja du leier lakeier og alt da. "Man" har da konsulenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 1. september 2003 #4 Del Skrevet 1. september 2003 JEg ordner drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #5 Del Skrevet 1. september 2003 JEg ordner drikke. Det gjør du ikke, nei - du er snill og prektig, og vi skal nemlig bare ha alkohol! Destillert husflid, årgang natt til fredag! Så det ordner jeg! Eller "jeg"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 1. september 2003 #6 Del Skrevet 1. september 2003 Hallo!? Sier ordet altervin deg noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #7 Del Skrevet 1. september 2003 Hallo!? Sier ordet altervin Har smakt det én gang, men ble kastet ut da jeg ba om påfyll fordi den kjeksen var sinnsykt tørr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 1. september 2003 #8 Del Skrevet 1. september 2003 Neivel, hvis ikke du er interessert i gratis alko, skal ikke jeg trenge meg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 1. september 2003 #9 Del Skrevet 1. september 2003 Gratulerer med ny bolig! Her går det visst unna.... du startet dagen med å fortelle at du var ute på boligmarkedet, og før dagen er omme har du kjøpt hus....? Det strøket du har valgt er svært dannet, men kanskje noe vel formelt... av negative ting ellers, så er det visst et helvetes leven der på nasjonaldagen... ikke noe særlig hvis du har festet hardt den 16... ....foreslår at du ser litt på muligheten for å bygge om den trappa du har i oppkjøringa til huset, den er visst litt bratt og humpete å kjøre ned.... jeg vet om en kvinnelig trappekonsulent med stort hår som du kan engasjere... kanskje hun kan bli din faste trappekonsulent i framtida? ...visste megleren om ditt fasjonable liv, og din sterke finansielle situasjon, siden du ble kvalifisert som kjøper...?? Tror du får det fint i den nye boligen din....skulle ønske det var meg...*sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. september 2003 #10 Del Skrevet 1. september 2003 Kunne dét være noe? Drammensveien 1? God plass, selv om det er gebursdagsfeiring denne dagen. "Jeg" spanderer! det hadde vært helt konge da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 2. september 2003 #11 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg blir gjerne med på treff i Drammensveien 1. Men før jeg gir et bindende svar via røyksignaler, vil jeg gjerne ha klarhet i et par ting. Ser at du ikke har gitt Sandman svar på hans høyst berettigede spørsmål. Når man legger ut invitasjoner sånn i hytt og pine inne på KG, må man regne med å få til dels kritiske spørsmål. Særlig når opplysningene som kommer er såpass ulne og tåkelagte. 1) Hvordan kunne du legge inn bud og kjøpe denne fasjonable eiendommen uten budrunde? Jeg vet med sikkerhet at det ikke var budrunde, fordi jeg selv hadde meldt meg som potensiell kjøper hvis denne eiendommen skulle legges ut for salg. 2) Kommer du til å forandre på fargevalget? Jeg vet med sikkerhet at eiendommen ble grundig oppusset for ikke så lenge siden, men regner med at skal gjøre forandringer siden treffet ikke er før i slutten av februar. Dette nevner jeg fordi jeg er allergisk mot maling til under 2000 kr literen. Hvis malingen ligger under dette prisleie, må jeg nok melde avbud. 3) Hvordan er svingradiusen ved inngangspartiet? Jeg har en 30-meters limousin, går det greit? Når man er i slik en sterk finansiell situasjon, kan man ikke kjøre rundt i biler beregnet for almuen. Setter pris på raske svar. Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2003 #12 Del Skrevet 2. september 2003 Anna Lovinda og Sandman; spørsmålene deres er både kritiske og vanskelige, noen vil endog si truende og hetsende. Jeg tror dette bygger på ren misunnelse, og gidder selvsagt ikke svare på dem. I hvert fall ikke nå, for nå kommer tirsdagsbortskjemmingskonsulenten min og lager i stand et avslappende bad. Skam dere, berme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 2. september 2003 #13 Del Skrevet 2. september 2003 Når jeg sa at trappekonsulenten har stort hår, så vil jeg presisere at det ikke var denne kvinnen jeg siktet til: http://www.thosefabulousfakes.com/Mae_West.JPG Bare for å avfeie troen på at stort hår i seg selv, kvalifiserer til å bli trappekonsulent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 2. september 2003 #14 Del Skrevet 2. september 2003 We-heey! Tar med tiara & champis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. september 2003 #15 Del Skrevet 2. september 2003 Kan folk som må ta T-banen også komme? Eller er det bare en fest for dere litt bedre stilte? Jeg kan altids skaffe en tiara i og med at det er varslet så lenge i forveien.. (Jeg må til og med ta femmern fra "feil" side, verre kan det ikke bli..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #16 Del Skrevet 3. september 2003 Kan folk som må ta T-banen også komme? Eller er det bare en fest for dere litt bedre stilte? Hvis "du" har "din" egen T-bane er det selvsagt greit. Hvis ikke får "du" skaffe "deg" et annet nick og en ny story. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. september 2003 #17 Del Skrevet 3. september 2003 Skal kontakte sporveien med en gang og høre hva de tar for baner med sjåfør (selvfølgelig) Egentlig var dette en kjempeide med tanke på fremtidige reiser også, sikkert en meget fornuftig investering på lang sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå