Mor til en Skrevet 23. november 2014 #161 Skrevet 23. november 2014 Jeg laget ikke hjemmelaget. Så ikke poenget da kjøpeglass inneholder like mye næringsstoffer.Mange å tilbringe denne tiden med baby eller hente meg inn
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #162 Skrevet 24. november 2014 Jeg laget ikke hjemmelaget. Så ikke poenget da kjøpeglass inneholder like mye næringsstoffer.Mange å tilbringe denne tiden med baby eller hente meg inn Da er kanskje dette feil tråd for deg? On topic: Fant en spennende oppskrift på grøt. Man trenger surdeigskultur (google for oppskrift på det), for dette blir surgrøt. Ved å syrne melet blir flere næringsstoffer tilgjengelige, samt at grøten blir lettere fordøyelig. 100 g mel 1 dl vann 1 ts surdeigskultur Blandes sammen og står et døgn. Ta av litt av grøten som kultur til neste porsjon. Kokes i 2,5 dl vann (grøten trenger egentlig ikke koke noe særlig, bare å blandes med kokende vann) Tilsett olje/smør og eventuelt banan eller annen smakAnonymous poster hash: e2ab2...f35 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå