Lotta35 Skrevet 20. januar 2010 #1 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har da testet ut en datingside på nettet, og en av de jeg har fått mail ifra lurer jeg nå på om jeg skal prøve en date med. Jeg er veldig usikker på om han er min type, synes det er vanskelig å definere utifra at man bare har sett bilde og skrevet litt. Han virker reflektert og fornuftig, snill og grei osv.Ikke noe slibrigheter. Bør jeg vente til han fåreslår en date, eller?? Har aldri vært på "nettsjekking" før. Noen gode råd? Er vanligvis ganske sikker på slike ting, men nå ble det litt rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heldigeolav Skrevet 20. januar 2010 #2 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har da testet ut en datingside på nettet, og en av de jeg har fått mail ifra lurer jeg nå på om jeg skal prøve en date med. Jeg er veldig usikker på om han er min type, synes det er vanskelig å definere utifra at man bare har sett bilde og skrevet litt. Han virker reflektert og fornuftig, snill og grei osv.Ikke noe slibrigheter. Bør jeg vente til han fåreslår en date, eller?? Har aldri vært på "nettsjekking" før. Noen gode råd? Er vanligvis ganske sikker på slike ting, men nå ble det litt rart.Kom deg på date, og finn det ut! :-) Hvem som foreslår date er underordnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 20. januar 2010 #3 Del Skrevet 20. januar 2010 Kan være forskjell på nett og virkeligheten, bare én måte å finne det ut på: Møt han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2010 #4 Del Skrevet 20. januar 2010 Hvilke datingside er det på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 20. januar 2010 #5 Del Skrevet 20. januar 2010 Min erfaring er at det er best å treffe dem raskest mulig, for å slippe å bruke mer tid enn nødvendig. Da kjenner man hverandre ikke så godt, og det er lettere å droppe videre kontakt om han ikke er passende for deg. Jeg faller som regel for personligheten, og den synes jeg viser seg i best via kroppspråk, mimikk, latter, glimt i øyet, osv.. Et bilde sier egentlig utrolig lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 21. januar 2010 #6 Del Skrevet 21. januar 2010 Ta en telefonsamtale eller to først, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2010 #7 Del Skrevet 21. januar 2010 Møt han! Ja, det er litt skummelt men i verste fall tar dere en kaffe i en halvtime-time før du takker pent for deg. IKKE skriv med mannen i 1 mnd før dere møtes, da vil du føle at du kjenner han uten at det egentlig er tilfelle, skaper en falsk intimitets-følelse i mine øyne. Hopp i det så får du testet kjemien med en gang. Og da vet du hvor du står. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 21. januar 2010 Takk for svar Yes, jeg får bare hoppe i det. Den som intet våger intet vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nemorosa Skrevet 21. januar 2010 #9 Del Skrevet 21. januar 2010 Takk for svar Yes, jeg får bare hoppe i det. Den som intet våger intet vinner. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå