Gå til innhold

Bil og komfort


Pjukset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke bare å kjøpe andre seter da, hvis det er pointet? :nigo:

Haha, kan man det? Nå er det vel ikke bare setene som spiller rolle, men det har møe å si.

Jeg ble litt yr da jeg så denne Mazda 3 også. Noen som har mening om denne bilen?

Endret av Pjukset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S40 er vel da like uaktuell fordi den er sedan?

Hva med Citroën DS3? Helt ny småbil som garantert skiller seg ut.

http://www.citroen.no/CWD/NO/Passenger+cars/DS3/

Riktig, sedan utgår.

Hm, DS3 var rett og slett en snasen liten sak, denne skal jeg ha i bakhodet! Synd de ikke har gått ut med noe pris enda, men jeg antar den ligger rundt normalen i sin klasse.

Snerten, snerten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd jeg heller mer i denne retningen, så ha en fabelaktig aften, takk for nå. Og lykke til i den videre jakten på "den rette" for bakstussen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd jeg heller mer i denne retningen, så ha en fabelaktig aften, takk for nå. Og lykke til i den videre jakten på "den rette" for bakstussen din.

Den var rett og slett nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Knut_*

Hvis du har råd tror jeg Aurisen med diesel er et kjempe bra valg. Det er en bil som er veldig god å kjøre, også holder den seg godt i verdi.

Har du sett på Kia Ceed og Hyundai i20 og i 30? Hyundai går for å være billige biler med få feil og laang garanti, 5år om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har råd tror jeg Aurisen med diesel er et kjempe bra valg. Det er en bil som er veldig god å kjøre, også holder den seg godt i verdi.

Har du sett på Kia Ceed og Hyundai i20 og i 30? Hyundai går for å være billige biler med få feil og laang garanti, 5år om jeg ikke husker feil.

Jeg skal ta en titt når den nye Auris blir lansert. Toyota er bra biler, men det var denne følelsen av plastikk innvendig.

Har absolutt vurdert Hyundai, 5 års garanti klinger bra i mine ører :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du synes Aurisen var plastikk, er Hyundai mest sannsynlig værre. Jeg har vært borti en del av de i30ene og i20ene da vi har hatt en del slike som leiebiler. Det er ikke mye å skrive hjem om når det gjelder interiør ift. europerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du synes Aurisen var plastikk, er Hyundai mest sannsynlig værre. Jeg har vært borti en del av de i30ene og i20ene da vi har hatt en del slike som leiebiler. Det er ikke mye å skrive hjem om når det gjelder interiør ift. europerne...

Jeg har aldri sittet i en Auris, så jeg bør kanskje ikke uttale meg om plastikk-følelsen. Jeg tror jeg drar alle Toyota'er under en kam, har aldri opplevd at en Toyota ikke føles plastikk.

Jeg snuser litt på Honda Civic også, men syns det er voldsomt mye "stæsj" i den.

Prøvekjøring må vel til uansett, det skal jo føles rett for kroppen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...