*appifany* Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #18261 Del Skrevet 28. oktober 2013 Gud fader hvor tungt det var på jobb i dag! Maaasse feber og stuff! Må ringe legen i morgen, for dette er ikke normalt...! Vent litt; skal bare dø litt her. Ålreight...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. oktober 2013 #18262 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ring legen du. Jeg fikk beskjed om å komme og ta CRP i dag. Den var på 60 så legen ga ordre om å holde meg i ro resten av uka. Og ny CRP på onsdag. Den er jo ikke skyhøy men høy nok til at de vil følge med. Kjenner jo sjøl at jeg ikke er i form. Håper de finner ut hva som feiler deg Piffy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #18263 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nå føler jeg meg helt ok i formen igjen... Å enda har jeg vært å shoppet bursdagsgave og halloweenutstyr.. Merkelige kroppen! Kanskje jeg reagerer på jobb Evt at jeg har slakket for mye på sofaen mens jeg har vært syk....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. oktober 2013 #18264 Del Skrevet 28. oktober 2013 Så merkelig!!! At du har slakket for mye på sofaen tror jeg ikke. Skal jo ikke få feber av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #18265 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nei, jeg tenker jo og det samme? Vi får høre hva legen sier i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. oktober 2013 #18266 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ja det er sikkert greit å ta en sjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #18267 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har et virus og no luftveisopplegg?! Men er ikke noen medisiner å ta for det, dessverre Ble sykemeldt i tre dager, så det pluss helgen MÅ bare bli bra! Er lei av å ikke trene, ikke gjøre noe som helst, ikke dra ut, ikke dra på cafe, osv osv. Har aldri blitt slått ut av influensa i to uker før.... Og btw; jeg fikk jobben jeg søkte på! Helt sykt! Nå er det noen forhandlinger før jeg bestemmer meg om jeg vil ha jobben eller ikke. jeg vet jeg nå har et luksusproblem, men skulle ønske jeg kunne jobbe begge jobbene..... Kanskje jeg kan det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. oktober 2013 #18268 Del Skrevet 30. oktober 2013 Oi oi!! Gratulerer med ny jobb!! Begge jobbene blir vel litt mye kanskje? Kjipt det ikke fins medisiner mot virus. Håper du blir helt frisk igjen snart! Jeg har også vært borte fra jobb i over en uke nå. Blir nesten to når jeg begynner igjen på mandag. Du må komme inn i boka mi! Jeg har laget ny bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #18269 Del Skrevet 30. oktober 2013 ÅÅÅÅÅÅåååå har du laget ny bok! ^^ Jeg er på vei! Takk for gratulasjonen! Å jobbe begge er nok i overkant, ja men det hadde vært fint å kombinere men det går ikke. Jeg håper vi begge to blir raskt friske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. oktober 2013 #18270 Del Skrevet 30. oktober 2013 Så bra! Ja det skulle vært mulig det gitt. for det!! CRP'en min har gått ned fra 60-17 siden mandag, så da er jeg jo på god vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #18271 Del Skrevet 30. oktober 2013 Men da ser det lysere ut for oss begge to ! ..endelig! Lenge siden jeg har vært så her mye på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. oktober 2013 #18272 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ja endelig! Fælt med sykdommer som henger lenge i.. og nå er det min tur til å få mensen Ja jeg har savnet deg her på KG altså! Håper å se deg mer her framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. oktober 2013 #18273 Del Skrevet 30. oktober 2013 Gratulerer med ny jobb, Piffy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #18274 Del Skrevet 30. oktober 2013 Heldig Ja endelig! Fælt med sykdommer som henger lenge i.. og nå er det min tur til å få mensen Ja jeg har savnet deg her på KG altså! Håper å se deg mer her framover! Er heldigvis ferdig med den i dag! Så har bare vært en ekstra jævlighet oppi all sykdom! Jo, skal prøve å bli flinkere. Jeg forsvant helt fra KG når jeg bare brukte iPaden, men nå har jeg fått PC og der er lettere å skrive. Sånn touchgreier er ikke no stas å skrive lange svar med Men jeg har savnet dere og da! Gratulerer med ny jobb, Piffy Tusen takk! Om jeg velger å starte der da... Vi får se Mer lønn og jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. oktober 2013 #18275 Del Skrevet 30. oktober 2013 Blir spennede å se hva du velger Lykke til uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. oktober 2013 #18276 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ja det er noe ekstra dritt... jeg synes også det er litt pes å skrive lange svar men det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. november 2013 Forfatter #18277 Del Skrevet 1. november 2013 Blir spennede å se hva du velger Lykke til uansett Ja det er noe ekstra dritt... jeg synes også det er litt pes å skrive lange svar men det funker! Ja det er det! Hjemme i dag igjen! Gleder meg til mandag(for første gang på evigheter ) Skal trene HVER dag i en uke; bare for at jeg kan gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. november 2013 #18278 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg gleder meg også til å begynne å trene igjen Kjenner energien vende tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. november 2013 Forfatter #18279 Del Skrevet 2. november 2013 Våknet opp tett og ødelagt i dag igjen! Nå begynner jeg å bli leeeeeeeeeii! Var på kino i går, spontantur kl tolv om natta Og det skal altså ikke mer anstrengelse til for at jeg skal bli dårlig igjen... *dør* Happy lørdag, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. november 2013 #18280 Del Skrevet 2. november 2013 Uffda. Håper virkelig det gir seg snart hva så dere? Jeg merker at energien min er på vei tilbake. Happy lørdag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå