Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Gud fader hvor tungt det var på jobb i dag! Maaasse feber og stuff! Må ringe legen i morgen, for dette er ikke normalt...!

Vent litt; skal bare dø litt her. Ålreight...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring legen du. Jeg fikk beskjed om å komme og ta CRP i dag. Den var på 60 så legen ga ordre om å holde meg i ro resten av uka. Og ny CRP på onsdag. Den er jo ikke skyhøy men høy nok til at de vil følge med. Kjenner jo sjøl at jeg ikke er i form.

Håper de finner ut hva som feiler deg Piffy :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg helt ok i formen igjen... Å enda har jeg vært å shoppet bursdagsgave og halloweenutstyr.. Merkelige kroppen! Kanskje jeg reagerer på jobb :lol: Evt at jeg har slakket for mye på sofaen mens jeg har vært syk....? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et virus og no luftveisopplegg?! Men er ikke noen medisiner å ta for det, dessverre :( Ble sykemeldt i tre dager, så det pluss helgen MÅ bare bli bra! Er lei av å ikke trene, ikke gjøre noe som helst, ikke dra ut, ikke dra på cafe, osv osv. Har aldri blitt slått ut av influensa i to uker før....

Og btw; jeg fikk jobben jeg søkte på! Helt sykt! Nå er det noen forhandlinger før jeg bestemmer meg om jeg vil ha jobben eller ikke. :sukk: jeg vet jeg nå har et luksusproblem, men skulle ønske jeg kunne jobbe begge jobbene..... Kanskje jeg kan det?! :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi!! Gratulerer med ny jobb!! :strix: Begge jobbene blir vel litt mye kanskje? :klo:

Kjipt det ikke fins medisiner mot virus. :kose:

Håper du blir helt frisk igjen snart! Jeg har også vært borte fra jobb i over en uke nå. Blir nesten to når jeg begynner igjen på mandag. :jepp:

Du må komme inn i boka mi! Jeg har laget ny bok! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅåååå har du laget ny bok! ^^

Jeg er på vei!

Takk for gratulasjonen! Å jobbe begge er nok i overkant, ja ;) men det hadde vært fint å kombinere :lol: men det går ikke.

Jeg håper vi begge to blir raskt friske! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :strix:

Ja det skulle vært mulig det gitt. :jepp:

:5: for det!! CRP'en min har gått ned fra 60-17 siden mandag, så da er jeg jo på god vei! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja endelig! Fælt med sykdommer som henger lenge i.. og nå er det min tur til å få mensen :sur:

Ja jeg har savnet deg her på KG altså! Håper å se deg mer her framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldig

Ja endelig! Fælt med sykdommer som henger lenge i.. og nå er det min tur til å få mensen :sur:

Ja jeg har savnet deg her på KG altså! Håper å se deg mer her framover!

Er heldigvis ferdig med den i dag! Så har bare vært en ekstra jævlighet oppi all sykdom!

Jo, skal prøve å bli flinkere.

Jeg forsvant helt fra KG når jeg bare brukte iPaden, men nå har jeg fått PC og der er lettere å skrive.

Sånn touchgreier er ikke no stas å skrive lange svar med ;)

Men jeg har savnet dere og da! :hjerte:

Gratulerer med ny jobb, Piffy :klem:

Tusen takk!

Om jeg velger å starte der da...

Vi får se :nigo:

Mer lønn og jeg er med! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennede å se hva du velger :) Lykke til uansett

:helen:

Ja det er noe ekstra dritt... jeg synes også det er litt pes å skrive lange svar men det funker! :jepp:

:fnise: Ja det er det!

Hjemme i dag igjen! Gleder meg til mandag(for første gang på evigheter :ler: ) Skal trene HVER dag i en uke; bare for at jeg kan gjøre det! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp tett og ødelagt i dag igjen! Nå begynner jeg å bli leeeeeeeeeii!

Var på kino i går, spontantur kl tolv om natta :lol: Og det skal altså ikke mer anstrengelse til for at jeg skal bli dårlig igjen... *dør* :daane:

Happy lørdag, da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda. Håper virkelig det gir seg snart :klem: hva så dere?

Jeg merker at energien min er på vei tilbake.

Happy lørdag ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...