Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Håper dagen din og blir bra! Jeg har heldigvis ikke feber mer, hadde det sist i går. Ting blir bedre uten feber, det er sikkert og visst! Har nemlig hatt energi til å sette på en maskin med maaaaaasse håndklær! Og det er ikke verst :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håndklær.. det må jeg også vaske i dag. Og undertøy og sokker.

Mannen min skal lage middag så får jeg sette på klesvask. Synes det er en veldig grei deal :lol:

Feber er kjipt ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndklær.. det må jeg også vaske i dag. Og undertøy og sokker.

Mannen min skal lage middag så får jeg sette på klesvask. Synes det er en veldig grei deal :lol:

Feber er kjipt ja..

Var en helt grei deal ;) Mr. Piff jobbet i dag, så jeg ladge middag og! *flink*

God bedring til alle tre :klemmer:

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Al :)

Du er flink Piffy

:fnise:

Det er det første jeg har gjort på ei uke ca :lol:

I dag har jeg og kokt fisk til :catmilk: og :catmilk: Det er deres lørdagsgodt :ler: og nå ligger de utslått rundt om i leiligheta!

Ooooog i morgen skal vi på visning, det blir spennende å se :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært på mange visninger... men det er først nå at vi kan by siden vi endelig har egenkapital :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for spennende! Det har nemlig allerede vært fellesvisning der, og etter det jeg vet så var det ingen som la inn bud....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann.. er det et godt tegn da tro?

Det er et godt tegn på at det er overpriset, noe vi synes det er jf bildene. Det er jo derfor vi må se det "live" :lol: Så kanskje vi byr under takst og siden det ikke er annonsert visning, så kan vi gi et "skambud" og sette det fra kl 9-10 på mandag eksempelvis :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sukk: Det var jo helt forferdelig :( Dårlige planløsninger, mye mye jobb(og vi er forberedt på mye jobb) men da går vi konkurs i tillegg. Jajaja.. Håpet er ikke ute..

Nå må jeg skrive en oppgave.... hurra for fine søndagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vi var på visning sa at hun hadde avslått et bud på 3.9 (200k under prisantydning) OG at hun ikke hadde det travelt da hun ikke skulle flytte før til våren. Aner ikke hvor mye sant det var i det hun sa da.. vell vell. Var nok ikke huset for oss :)

Jeg tar et fag på BI. Går det bra, så kanskje jeg tar et til til våren. Bygger på utdannelsen min som jeg har fra før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og det er for et pill råttent hus, hvor alt er nødt å renoveres. Syyyke priser for tiden!

Jeg er faktisk ikke helt frisk enda, men skal på jobb i morgen. Skjønner ikke hvor lenge denne forkjølelsen/influensaen skal sitte i.

Jeg ble hvertfall ferdig med oppgaven som jeg hadde frist på til i morgen å levere, så jeg er fornøyd med dagen i dag. I tillegg til at mr. Piff disket opp med verdens beste søndagsmiddag!

Ovnsbakt ytrefilet av okse, hjemmelaget potetmos, nydelig saus og brokkoli! :hjerte:

Bah... kommer til å bli en tung mandag. Tyngre enn ellers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bli hjemme i morgen og tirsdag iallefall. Har mer eller mindre ligget hele helgen.

Håper dagen blir ok i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...