*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6021 Del Skrevet 27. desember 2010 Og nå har jeg den i boken min (hog, du må bare snu deg vekk om du ikke vil over tastaturet nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #6022 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg tror den er godt likt både her og IRL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. desember 2010 #6023 Del Skrevet 27. desember 2010 Er det lov å innrømme at man syns avataren til Arnøy er fiin?! Endelig! Gjør det ikke godt å komme ut av skapet, hog? Må du ikke skremme Kristian enda mer, han blir jo så redd av at jeg synes Johnny Depp og Robert Downey jr. er heite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #6024 Del Skrevet 27. desember 2010 Og nå har jeg den i boken min (hog, du må bare snu deg vekk om du ikke vil over tastaturet nå ) *Al krysser fingrene for at hun ser stumpen titte innom sin egen tråd* Jeg må nesten skrive i 3. person ellers blir jeg litt flau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6025 Del Skrevet 27. desember 2010 Kristian er jo den mest lettskremte på KG da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #6026 Del Skrevet 27. desember 2010 Må du ikke skremme Kristian enda mer, han blir jo så redd av at jeg synes Johnny Depp og Robert Downey jr. er heite Du er jo tøff, hog, som faktisk kan innrømme det My hero! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #6027 Del Skrevet 27. desember 2010 nasjonalsangen til Frankrike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6028 Del Skrevet 27. desember 2010 *Al krysser fingrene for at hun ser stumpen titte innom sin egen tråd* Jeg må nesten skrive i 3. person ellers blir jeg litt flau Du er så sjarmerende, Al! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. desember 2010 #6029 Del Skrevet 27. desember 2010 Denne tråden får meg i godt humør! (Nei Margareth, ikke kåt jeg mener med det) Bra jobba Blondie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 27. desember 2010 #6030 Del Skrevet 27. desember 2010 *Al krysser fingrene for at hun ser stumpen titte innom sin egen tråd* Jeg må nesten skrive i 3. person ellers blir jeg litt flau Hahaha! Har alle egne tråder her inne? 0ó Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6031 Del Skrevet 27. desember 2010 Denne tråden får meg i godt humør! (Nei Margareth, ikke kåt jeg mener med det) Bra jobba Blondie! Meg og ! Er det lov å si det eller?? NEI ! jeg mener: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6032 Del Skrevet 27. desember 2010 Hahaha! Har alle egne tråder her inne? 0ó Så å si alle som er her inne å skiver nå, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #6033 Del Skrevet 27. desember 2010 Du er så sjarmerende, Al! Denne tråden får meg i godt humør! (Nei Margareth, ikke kåt jeg mener med det) Bra jobba Blondie! Hahaha! Har alle egne tråder her inne? 0ó Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #6034 Del Skrevet 27. desember 2010 Meg og ! Er det lov å si det eller?? NEI ! jeg mener: Såklart du kan si det! Uten å fnise da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6035 Del Skrevet 27. desember 2010 Såklart du kan si det! Uten å fnise da Klarte ikke å holde meg! Blir i fnisehumør av alt det gøyale her i kveld ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. desember 2010 #6036 Del Skrevet 27. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6037 Del Skrevet 27. desember 2010 Sorry Hoggern, jeg klarer ikke holde meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 27. desember 2010 #6038 Del Skrevet 27. desember 2010 Shit, det tar jo helt av her. Også går jo Band of Brothers på tv'en! Blir sittende som Peanut når han ikke veit hvilket øye hos en skjeløyd man skal se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2010 #6039 Del Skrevet 27. desember 2010 Denne tråden får meg i godt humør! (Nei Margareth, ikke kåt jeg mener med det)Hmm...jeg vet, hog - jeg vet. Du mener glad, hehe...: Sing If you`re glad to be gay! http://www.youtube.com/watch?v=WfW8TY5cUTE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6040 Del Skrevet 27. desember 2010 Shit, det tar jo helt av her. Også går jo Band of Brothers på tv'en! Blir sittende som Peanut når han ikke veit hvilket øye hos en skjeløyd man skal se på Ja, man kan bli stresset av mindre! (skal en vakker dag se band of brothers altså ) Du må komme i dagbokland, her er det så koselig å være! Og det beste med hele KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå