*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #5981 Del Skrevet 27. desember 2010 For det første appi: jeg er nok enda mere sjokkert enn deg, hehe... For det andre: You Go Girl -----> TA DEM! For det tredje: da lå det høyst sannsynlig en fremmed forbipasserende i senga di for litt siden...usj og usj: lopper og lus og litt til! :klø: Staaaaakkar; har du begynt å hallusinere og nå, maggie??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2010 #5982 Del Skrevet 27. desember 2010 *legge bort den lille julesoppboksen og føle seg ørlite tatt på fersknen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #5983 Del Skrevet 27. desember 2010 *legge bort den lille julesoppboksen og føle seg ørlite tatt på fersknen* Hehe, du får gjøre hva du vil i min tråd vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2010 #5984 Del Skrevet 27. desember 2010 *ta frem det lenge etterlengtede mangefargede hoppestrikket, feste det i dørhåndtak og bordbein,- og la det stå til* Jippiiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #5985 Del Skrevet 27. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2010 #5986 Del Skrevet 27. desember 2010 Så morsomt å hoppe strikk med Appi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #5987 Del Skrevet 27. desember 2010 Gratulerer med 300 sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #5988 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har ikke sovet, jeg er for opptatt med å krangle med smikebloggere Neida, men litt skøy er det når enkelte påstår at bilde er selvlaget når t.o.m vippene og rusk i øyet er klin likt! (joda, sikkert ingen som fatter hva jeg mener, dette var totalt tatt ut av sammenhengen ) Herregud, hun er bare latterlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. desember 2010 #5989 Del Skrevet 27. desember 2010 God aften Blondie! Håper du har fått litt roen over deg etter du kom hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #5990 Del Skrevet 27. desember 2010 Så morsomt å hoppe strikk med Appi. Gratulerer med 300 sider !!! Herregud, hun er bare latterlig Ja, synes det hele var litt underholdene Innrøm at du har gjort en feil for f***! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #5991 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har irritert meg over henne og bloggen hennes lenge, så frydet meg litt når jeg så denne tråden. Patetisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #5992 Del Skrevet 27. desember 2010 God aften Blondie! Håper du har fått litt roen over deg etter du kom hjem Du postet etter at jeg var begynt å svare, luringen Neida.. *jeg er trøtt=ikkeeksisterende humor* Jeg har funnet roen på sofaen, det eneste jeg har gjort i dag er å rydde klesskapet (og handlet inn litt mat ) Nå er jeg trøtt, fikk jo sove i hele 2 timer i natt eller.no. *dumme katten som absolutt skal inn i klesskapet mitt!!! for å sove om natten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #5993 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har irritert meg over henne og bloggen hennes lenge, så frydet meg litt når jeg så denne tråden. Patetisk! litt jeg og! Budskapet med bloggen er flott og alt der der(sikkert), men snikreklame for egen blogg(og at hun tilfeldigvis er innom ALLE ABstartete emner om hvor bra hennes blogg er og kommenterer :dåne: ) Nei, det blir bare for tåpelig, og slikt er det gøy å fyre oppunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #5994 Del Skrevet 27. desember 2010 Ja, det at det skjer sånn tilfeldigvis har irritert meg lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #5995 Del Skrevet 27. desember 2010 Hehe, ja det er litt provoserende. Og jeg aner ikke hvorfor jeg synes det? Kanskje for at det blir for falskt for min smak? :klø: for jeg bryr meg jo nevnerverdig lite om slike sminkefjortissblogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. desember 2010 #5996 Del Skrevet 27. desember 2010 Nå blir jeg nysgjerrig på hva dere egentlig snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. desember 2010 #5997 Del Skrevet 27. desember 2010 Noen av 'artiklene' hennes mangler også henvisninger til de sidene der hun tydeligvis har vært inne og fått inspirasjon fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #5998 Del Skrevet 27. desember 2010 Nå blir jeg nysgjerrig på hva dere egentlig snakker om pm Noen av 'artiklene' hennes mangler også henvisninger til de sidene der hun tydeligvis har vært inne og fått inspirasjon fra Ja, det er jo bare å kikke litt inne på den så ser man at det er ikke det første bildet hun har kopiert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. desember 2010 #5999 Del Skrevet 27. desember 2010 Takk Blondie, jeg er en nysgjerrigper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6000 Del Skrevet 27. desember 2010 Den er nå sendt Må innrømme at jeg bryr meg over gjennomsnittet mye over noe jeg ikke bryr meg om whatsoever irl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå