Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: til Appifany. Appifany, kan det oversettes appelsinrompe? Eller Appi..er jo ikke orange...men fany er jo rompe..kanskje appilator..nei, tenker på sånn derre epilator..sånn som fjerner hår på jenter...men hårfjernerompe nja...anyways :roll: Have a good one Appifany :bolledeig:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Kan vel kanskje oversettes til Oranrompe isåfall?

Appi må jo bli en halv appelsin, og oversatt er jo appelsin orange.

Og siden den oversatte appelsinen er halv må det bli en oran!

Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg i kveld/natt Blondie :)

:flekke:

:helen:

:klem: til Appifany. Appifany, kan det oversettes appelsinrompe? Eller Appi..er jo ikke orange...men fany er jo rompe..kanskje appilator..nei, tenker på sånn derre epilator..sånn som fjerner hår på jenter...men hårfjernerompe nja...anyways :roll: Have a good one Appifany :bolledeig:

HÆ??? :klø: :hoho:

Kan vel kanskje oversettes til Oranrompe isåfall?

Appi må jo bli en halv appelsin, og oversatt er jo appelsin orange.

Og siden den oversatte appelsinen er halv må det bli en oran!

Så det så.

Hadde du det kjekt i går?

Jeg hadde det kjempekjekt! Det er alltid gøy å være med guttene på jobben til :mrgreen: Vi koset oss å drakk :vin: og spiste pinnekjøtt og fikk karamellpudding til dessert! :sikle:

Deretter kom et "danseband" og spilte for oss, og det er ikke det at jeg misliker den type musikk(eller jo, jeg gjør jo det men prøver å være litt "upartisk" her) men det var rett og slett for J****. Vi gikk å satt oss med utgangen av lokalet der vi hørte minst mulig. Meg og 15 andre gutter :ler: Følte meg virkelig som en av gutta og alle tar så godt vare på meg for jeg er "dama til :mrgreen: " :fnise: Så søtt. Folk ser visstnok opp til :mrgreen: og det synes jo jeg er det artigste av alt :ler:

Nå skal vi snart til svigermor og spise mat! OG det ser jeg frem til av to grunner: jeg har ikke spist noe i dag og hun er fliiiink å lage mat :nigo:

Har jeg kanskje brukt smileyskvota?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Det kan bli for høyt ja, kjekt at gutta ser opp til dine kjære *(kan ikke det smiletegnet utenatt)

Jeg skal lage middag nå, tomatsuppe med pølse og masse makaroni. Her snakker vi søndagsmiddag gitt. Skikkelig søndagsmiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanny betyr rompe borte i Statene, men jeg ville vært ytterst forsiktig å bruke det samme ordet i Storbritannia, Kristian :hoho:

----

Julebordet hørtest fantastisk ut, Piff :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I always thought Appifany was derivated from epiphany. Which I seem to get quite often on KG. (e.g people are greedy, selfish bastards!) :fnise:

I do believe you are quite right, kind Sir! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanny betyr rompe borte i Statene, men jeg ville vært ytterst forsiktig å bruke det samme ordet i Storbritannia, Kristian :hoho:

----

Julebordet hørtest fantastisk ut, Piff :)

:klem:

Hva betyr det i UK? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...