Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eh...det står på bruksanvisningen at den var ment å være beroligende. Var den ikke det? Er det kanskje min fremføring som er litt sånn...rar? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om du bryr deg piffy, men grattis med 250 sider og 5000 innlegg i boken :opplyser:

Også, peace out!

:helen:

Klart jeg bryr meg ! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bryr meg også. :)

og p.s. jeg har åpnet den første siden i mitt første kapittel, i min første bok...velkommen skal De være. :)

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å lagt igjen spor, Maggi :)

I dag har våknet jeg kl 11 og tenkte; dette var jo tidlig (jada, vet.. jeg er et sove på morningen dyr) men kl er jo eeeegentlig 12, så da var det jo ikke så tildig allikevel. Utrolig hvor mye 1 time spiller en rolle.

Nå holder :mrgreen: på å liste ferdig leil og i dag SKAL kapp og gjærsag MED utstyr ned i boden! :hoppe: OG jeg kan endelig få gangen så koselig som den skal være! :bolledeig:

I dag skal jeg lese ut den f******* pensumboka. NÅH må nok være nok! Tror jeg skal hive meg rundt as I speak!

God søndag alle sammen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg også. :)

og p.s. jeg har åpnet den første siden i mitt første kapittel, i min første bok...velkommen skal De være. :)

Link? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å lagt igjen spor, Maggi :)

I dag har våknet jeg kl 11 og tenkte; dette var jo tidlig (jada, vet.. jeg er et sove på morningen dyr) men kl er jo eeeegentlig 12, så da var det jo ikke så tildig allikevel. Utrolig hvor mye 1 time spiller en rolle.

Nå holder :mrgreen: på å liste ferdig leil og i dag SKAL kapp og gjærsag MED utstyr ned i boden! :hoppe: OG jeg kan endelig få gangen så koselig som den skal være! :bolledeig:

I dag skal jeg lese ut den f******* pensumboka. NÅH må nok være nok! Tror jeg skal hive meg rundt as I speak!

God søndag alle sammen! :nigo:

Gooooooood søndag til deg også!!

Og lykke til meg pensumlesing..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må jo legge den i signaturen din ;)

Å...men i svarte...thats what I skull till tu du! :goodbye:

...men hvordan skriver jeg bokens navn i stedenfor det som står der nÅ? *hjeelp*

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å...men i svarte...thats what I skull till tu du! :goodbye:

...men hvordan skriver jeg bokens navn i stedenfor det som står der nÅ? *hjeelp*

Ok:

Klarer du dette etter at jeg forklarer så klarer du alt.

Du stiller deg på førstesiden i boken din, kopierer adressen, så klikker du deg inn på din profil. Der stiller du deg i "din signatur" og leter deg frem til det lille ikonet overfor som ser ut som en kjetting med et pluss? tegn på. Trykker på den. Limer in adressen i første feltet og så kan du kalle den for noe i felt nummer 2.

Deretter er det bare å lagre og sjekke at det er korrekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...