Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Så bra!!

:klappe:

Jeg har ikke lest en dritt. Minner meg hvertfall om da jeg var student :hoho:

*tar tak i nakken min og kaster meg ned i boka*

Det var bare så gøy å shoppe litt på nett :redd:

I kveld skal jeg og en venninne ut å spise sushi!!!! :hjerte::hoppe::hjerte::strix:

Gleeeder meeeeeeeeeeeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun var vel 40 år, ca. :opplyser:

Trodde det der var en oppførsel man la fra seg når man iallefall passerte 20..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....jeg tror at det foregår artige ting her på kvelden. Da er jeg veldig trøtt og har sterk slagside på soffa`n. Hvordan skal jeg klare å bli så våken at jeg kan leke med resten? *fundere*

Men godmorgen i denne tråden! Opp og hopp! ...og siden denne smilien faktisk hopper :kjefte: bruker jeg den som illustrasjon på at jeg er i full gang med morgentrimmen min, jeg synger, skjærer grimaser, huffer og puffer, og er slett ikke sinna i det hele tatt. Man tager hva man haver. :biggrin:

:hoho:

:vinke: Appi (lagt merke til hvor flink jeg har blitt til å hilse? :jolie: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg beundrer dere som er så flinke og får utrettet mye og har masse planer... Selv har jeg bare kjøpt litt garn og spist en Japp, men den var stoor! Mye jobb å tygge alt det der skal jeg si dere...og siden det ikke er noen her, så får jeg vel innrømme at jeg snakker med meg selv som vanlig, hehe... Sånn er`e med den saken. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok!! :fnise:

:fnise:

:hoho:

:vinke: Appi (lagt merke til hvor flink jeg har blitt til å hilse? :jolie: )

Kjempeflink!!! :klappe::nigo:

(og har faktisk lagt merke til det ;) )

Sushi? :danse:

JA! Beste plassen ever!

Gleder meg som en liten unge nå ! Jeg skal være der kl 19.

Har slettet ut aaaallle krøllene mine, tok sin tid, men nå er jeg ordentlig fin!!

:spy:

Dere spiser så mye rart..raringer :kjefte:

Eh, nei!

Sushi er nam :sikle:

Jeg beundrer dere som er så flinke og får utrettet mye og har masse planer... Selv har jeg bare kjøpt litt garn og spist en Japp, men den var stoor! Mye jobb å tygge alt det der skal jeg si dere...og siden det ikke er noen her, så får jeg vel innrømme at jeg snakker med meg selv som vanlig, hehe... Sånn er`e med den saken. :jepp:

I dag har jeg gått tur, tatt selvbruning, lest pensum, lakket neglene, tatt en lang dusje med stearinlys over hele badet ;) Og nå skal jeg bare sitte ned å nyte sushi, og evt litt :vin: <- hvit ;) (for det om det beste i verden er :vin: <- rød altså)

:goodbye:

Kanskje jeg stikker innom litt senere. Referat av turen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg Blondie, selv om jeg må si meg enig med Kristian når det kommer til sushi.

:kaffekopp:

Du ble ikke med i multisiteringen min siden jeg svarte før du svarte :klø: Anyways; :helen:

Så jeg plusset innlegget ditt i stedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat de ubehandlede fiskebitene kan du vel egentlig ha for min del, men det er ufattelig å se på kokker som kan kunsten å lage dem. Så kjapt og veldig vakkert! Ha en mettende opplevelse ute. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Du ble ikke med i multisiteringen min siden jeg svarte før du svarte :klø: Anyways; :helen:

Så jeg plusset innlegget ditt i stedet ;)

Hehe, jeg tror du likte den plussknappen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Kjempeflink!!! :klappe::nigo:

(og har faktisk lagt merke til det ;) )

JA! Beste plassen ever!

Gleder meg som en liten unge nå ! Jeg skal være der kl 19.

Har slettet ut aaaallle krøllene mine, tok sin tid, men nå er jeg ordentlig fin!!

Eh, nei!

Sushi er nam :sikle:

I dag har jeg gått tur, tatt selvbruning, lest pensum, lakket neglene, tatt en lang dusje med stearinlys over hele badet ;) Og nå skal jeg bare sitte ned å nyte sushi, og evt litt :vin: <- hvit ;) (for det om det beste i verden er :vin: <- rød altså)

:goodbye:

Kanskje jeg stikker innom litt senere. Referat av turen :hoho:

Bra du har lagt merke til det :strix:

Jeg syns dere spiser mye rart :ler:

Høres ut som en fin fin dag :hoppe:

Kos deg masse i kveld Appi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett hår? Når jeg er hos min frisør, kommer hun gjerne lurende og trekker opp en sånn slettetang, som visstnok er veldig in, men da protesterer jeg heftig - jeg vil ikke se snurten av en sånn maskin i mitt fra før av veldig rette hår.

Jeg ønsker meg "busterufs" for alle pengene! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å? Det lyder da ikke logisk? Og i alle fall lyder det som mishandling/sviing av det stakkers vidunderlige håret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Det lyder da ikke logisk? Og i alle fall lyder det som mishandling/sviing av det stakkers vidunderlige håret mitt.

:5: for oss med vidunderlig hår :bolledeig:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...