Gjest hogwash Skrevet 16. september 2010 #3801 Del Skrevet 16. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. september 2010 #3802 Del Skrevet 16. september 2010 Har hun hilst på deg? Nei Men kanskje jeg har sett et lite glimt av henne uten at jeg vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 16. september 2010 #3803 Del Skrevet 16. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 17. september 2010 #3804 Del Skrevet 17. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. september 2010 #3805 Del Skrevet 17. september 2010 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. september 2010 Forfatter #3806 Del Skrevet 18. september 2010 God helg alle sammen! Oyoyoy det var godt å komme hjem til en blid som hadde fikset litt i leil! Jeg er nemlig UTSLITT etter 3 intensive kursdager! Men nå nyyyter jeg lørdagen. Våknet i nitiden i dag og har akkurat kommet meg ut av senga. Jeg leser nemlig Fyrvokteren for tiden, og den er så sinnsykt spennende. Klarer ikke å legge den i fra meg. Jeg så ikke AL(som jeg vet om) i Bergen Litt synd i grunn! Tror AL er kuuul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. september 2010 #3807 Del Skrevet 18. september 2010 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. september 2010 Forfatter #3808 Del Skrevet 18. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. september 2010 #3809 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Nei Men kanskje jeg har sett et lite glimt av henne uten at jeg vet det? Men du hadde jo sett henne, at det var henne Hun har jo sånn blinkende rosa og lyseblått skilt som svever 10 cm over hodet som det står "appifany" på jo God helg alle sammen! Oyoyoy det var godt å komme hjem til en blid som hadde fikset litt i leil! Jeg er nemlig UTSLITT etter 3 intensive kursdager! Men nå nyyyter jeg lørdagen. Våknet i nitiden i dag og har akkurat kommet meg ut av senga. Jeg leser nemlig Fyrvokteren for tiden, og den er så sinnsykt spennende. Klarer ikke å legge den i fra meg. Jeg så ikke AL(som jeg vet om) i Bergen Litt synd i grunn! Tror AL er kuuul! Kurs er noe drit Al er kul garantert Endret 18. september 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. september 2010 Forfatter #3810 Del Skrevet 18. september 2010 K82! Ja, Al skal være bra blind om hun ikke så det skiltet ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. september 2010 #3811 Del Skrevet 18. september 2010 K82! Ja, Al skal være bra blind om hun ikke så det skiltet ass Ja, helt klart. Når hun i tillegg jobber i en brillebutikk, burde hun kunne korrigere et litt dårlig syn eventuelt, SÅÅÅ hun bør absolutt se det skiltet Hva handler fyrvokteren om da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. september 2010 Forfatter #3812 Del Skrevet 18. september 2010 Hehe! Ja, hun passer neppe til å være optiker/jobbe for en om hun selv er blind! Hittil handler den om så mange historier at jeg nesten er forvirret, men har en mistanke at for det om de er så forskjellige så hører de sammen. Handler om kone- og barnemishandlig, spøkelser, narkotika og drap! Og er skikkelig fengende! Hva driver du med i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. september 2010 #3813 Del Skrevet 18. september 2010 Hehe! Ja, hun passer neppe til å være optiker/jobbe for en om hun selv er blind! Hittil handler den om så mange historier at jeg nesten er forvirret, men har en mistanke at for det om de er så forskjellige så hører de sammen. Handler om kone- og barnemishandlig, spøkelser, narkotika og drap! Og er skikkelig fengende! Hva driver du med i helgen? Nei, da må hun finne seg en annen jobb Aha, litt spennende det da. Tøft når man etterhvert ser de blir vevd sammen og henger i hop Spøkelser er skummelt da Ikke noe spesielt. Bare slapper av, men skal vel en liten tur ut og handle litt nå, og muligens til en kamerat i kveld bare. Du da, spes planer i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. september 2010 Forfatter #3814 Del Skrevet 18. september 2010 Ja, vet du ikke liker spøkelser Jeg har planer om å slappe av. Er rett og slett utslitt etter å ha vært i Bergen Meeeen... får se i kveld, om det er noen som vil ta en e.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. september 2010 #3815 Del Skrevet 18. september 2010 Ja, vet du ikke liker spøkelser Jeg har planer om å slappe av. Er rett og slett utslitt etter å ha vært i Bergen Meeeen... får se i kveld, om det er noen som vil ta en e.l Deilig å komme hjem og få slappet av da, sånn kurs i en annen by blir man fort ustlitt av lov med da, du kan jo slappe av og kose deg selv om du og OG Men nå må jeg ut og handle litt, ha en fin helg Appi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. september 2010 Forfatter #3816 Del Skrevet 18. september 2010 Du og, K82! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. september 2010 #3817 Del Skrevet 18. september 2010 Men du hadde jo sett henne, at det var henne Hun har jo sånn blinkende rosa og lyseblått skilt som svever 10 cm over hodet som det står "appifany" på jo Al er kul garantert Å ja! Da så jeg henne spasere nedover Torgallmenningen!!! K82! Ja, Al skal være bra blind om hun ikke så det skiltet ass Jeg er nesten blind. Teller det?? Eller ikke blind da... Ja, helt klart. Når hun i tillegg jobber i en brillebutikk, burde hun kunne korrigere et litt dårlig syn eventuelt, SÅÅÅ hun bør absolutt se det skiltet Hva handler fyrvokteren om da? Jeg er nesten fullkorrigert Men har litt problemer med det dominante øyet mitt for tiden, men det ordner seg, vet du Hehe! Ja, hun passer neppe til å være optiker/jobbe for en om hun selv er blind! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 18. september 2010 #3818 Del Skrevet 18. september 2010 Zup? Hatt det fint i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. september 2010 #3819 Del Skrevet 19. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. september 2010 Forfatter #3820 Del Skrevet 20. september 2010 Det var kjempekjekt i Bergen! Og enda kjekkere å komme hjem. Det er noe med det der, "borte bra, hjemme best" altså! Vel, akkurat i dag er ikke hjemme best. Vi har jo hatt trøbbel med en aqualås på oppvaskmaskinen vår, men vi har hele tiden bare brukt en nødløsning som innebar å dra den av, tømme den og sette den på igjen. Vel, nå har vi gjort det så mange ganger at den er ødelagt! Så nå har vi satt på en stopper OG stoppet vannet. Og å leve uten vann i dagens samfunn er utrolig vanskelig. I dag skal jeg ringe å purre på han IDIOToppvaskmaskinreperatøren som har brukt sånn, godt over en mnd, på å bestille en del. Irriterende! Nei, tid for å komme seg på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå