MarianneE Skrevet 29. januar 2010 #361 Del Skrevet 29. januar 2010 Bare titter innom for å ønske deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #362 Del Skrevet 30. januar 2010 Grattis med jobb The Kitten! God helg til alle! Bare titter innom for å ønske deg en god helg! God helg til dere og ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 30. januar 2010 #363 Del Skrevet 30. januar 2010 God morgen, nordboer appifany og alle andre Grattis med jobb, Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. januar 2010 #364 Del Skrevet 30. januar 2010 Hei sann og hopp sann! Takk for det Vivandre. God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #365 Del Skrevet 30. januar 2010 God helg til dere begge! Nå sitter vi å ser på Liverpoolkamp. Eller jeg surfer mer da Vi skal enten har løvstek eller hamburger til middag i dag. Jeg hadde mest lyst på løvstek, for det er så lenge siden jeg har spist. Jeg har vært på anfield, å det er meliankolsk å se på hjemmekamper. Liverpool er en veldig flott by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. januar 2010 #366 Del Skrevet 30. januar 2010 God helg til dere begge! Nå sitter vi å ser på Liverpoolkamp. Eller jeg surfer mer da Vi skal enten har løvstek eller hamburger til middag i dag. Jeg hadde mest lyst på løvstek, for det er så lenge siden jeg har spist. Jeg har vært på anfield, å det er meliankolsk å se på hjemmekamper. Liverpool er en veldig flott by Jeg vil også til Anfield!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. januar 2010 #367 Del Skrevet 30. januar 2010 alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. januar 2010 #368 Del Skrevet 30. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #369 Del Skrevet 30. januar 2010 Hm.. har alle lagt seg? Men nå er jo jeg her jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. januar 2010 #370 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #371 Del Skrevet 30. januar 2010 Jippi!!! Hva gjør du i kveld da, Kitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. januar 2010 #372 Del Skrevet 30. januar 2010 Akkurat nå er jeg oppgitt over en annen bruker her på kg. Les her så skjønner du det nok. Hva gjør du på? Har du hatt en fin kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #373 Del Skrevet 30. januar 2010 :dåne: Så det holder altså ikke å skrive at folk må få gjøre hva dem vil? Det er jo bare og ignorere det. Ikke håp Jeg slapper av. Har nettopp sett Australia. Den var meget bra synes jeg. Likte den godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. januar 2010 #374 Del Skrevet 30. januar 2010 :dåne: Så det holder altså ikke å skrive at folk må få gjøre hva dem vil? Det er jo bare og ignorere det. Ikke håp Jeg slapper av. Har nettopp sett Australia. Den var meget bra synes jeg. Likte den godt Det holdt ikke nei. Ikke lett å debattere når folk bare leser halve innlegget. Jeg har også sett "Australia" men jeg ble litt skuffet over den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #375 Del Skrevet 30. januar 2010 Det holdt ikke nei. Ikke lett å debattere når folk bare leser halve innlegget. Jeg har også sett "Australia" men jeg ble litt skuffet over den. Det er ikke greit. Australia er ikke min type film i det hele tatt, så jeg ble positivt overrasket Tror forventninger til film skaper mye av nedturen eller oppturen man evt kan oppleve etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. januar 2010 #376 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg hadde skyhøye forventninger. Fra nå av skal jeg ikke ha forventninger til noe som helst. Da kan jeg jo bare bli positivt overrasket. Har du planer for morgendagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #377 Del Skrevet 30. januar 2010 Ja, lave forventninger er trikset Jeg skal endelig på kino å se "luftslottet som sprengtes" sammen med en venninne Jeg gleder meg stort For det om det ikke er det samme som å lese bøkene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. januar 2010 #378 Del Skrevet 30. januar 2010 Har du lest bøkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #379 Del Skrevet 30. januar 2010 Har du lest bøkene? Ja Har du planer i morgen da, kitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. januar 2010 #380 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg har ikke planer for i morgen, annet enn å gå en tur i :snø: egentlig burde jeg finne på noe, men jeg gidder ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå