mia83 Skrevet 18. august 2010 #3501 Del Skrevet 18. august 2010 Det varierer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. august 2010 Forfatter #3502 Del Skrevet 18. august 2010 HATER Canal Digital! men det er liksom det eneste alternativet, såe... joooda, du pleier å si natta! Hvertfall til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. august 2010 #3503 Del Skrevet 18. august 2010 OK, da sier jeg det nå! godt og drøm søtt Piffy! Må legge meg. Må opp kl 06.30 i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. august 2010 Forfatter #3504 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg skal opp en halvtime senere, så jeg kan legge meg en halvtime senere Nattinatt, mia! Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. august 2010 #3505 Del Skrevet 18. august 2010 Da rekker vi en og litt sladder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. august 2010 Forfatter #3506 Del Skrevet 18. august 2010 Definitivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. august 2010 #3507 Del Skrevet 18. august 2010 *Lure i Blondie kaffe med ekstra koffein* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. august 2010 #3508 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg stikker innom en liten tur for å ønske deg en fantastisk flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. august 2010 Forfatter #3509 Del Skrevet 19. august 2010 *Lure i Blondie kaffe med ekstra koffein* Multisistere fungerer altså IKKE på jobben! for at du ønsker meg en flott dag, Kitten! Det samme til deg! I dag skal jeg på sykehuset for å ta sånn test eller noe? :klø: om jeg kan gi blod! Jeg gruer meg litt, og det er egentlig kjempeteit, men jeg blir så svimmel og spyr å besvimer bare jeg ser blod. Skulle ønske jeg kunne kontrollere meg selv bedre, men jeg kan ikke noe for hvordan jeg reagerer Hvertfall, jeg føler det er min borgerplikt å gi blod, så jeg må bare prøve. Det går sikkert bra! Nå er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 19. august 2010 #3510 Del Skrevet 19. august 2010 Håper det gikk bra på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 19. august 2010 #3511 Del Skrevet 19. august 2010 Multisistere fungerer altså IKKE på jobben! for at du ønsker meg en flott dag, Kitten! Det samme til deg! I dag skal jeg på sykehuset for å ta sånn test eller noe? :klø: om jeg kan gi blod! Jeg gruer meg litt, og det er egentlig kjempeteit, men jeg blir så svimmel og spyr å besvimer bare jeg ser blod. Skulle ønske jeg kunne kontrollere meg selv bedre, men jeg kan ikke noe for hvordan jeg reagerer Hvertfall, jeg føler det er min borgerplikt å gi blod, så jeg må bare prøve. Det går sikkert bra! Nå er det kjipt å reagere så ille på blod og sånn da Tøft gjort av deg, og håper det går bra Da får du sjekket det meste, på de testene altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. august 2010 #3512 Del Skrevet 19. august 2010 uff.. Jeg vil ikke gi blod pga at jeg liker ikke stikkene Er ikke noe glad i blod heller. Har blitt litt mer vant til det pga at vi har litt med blod å gjøre på jobb, men ville ikke satt veneflon på noen eller tatt blodprøve av noen.. glad jeg ikke har lov til å gjøre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. august 2010 Forfatter #3513 Del Skrevet 19. august 2010 I dag var det bare test... gikk veldig bra, og han blodduden var veldig flink Nå har vi byttet modem for å prøve å løse problemet med internett her, og gjett hva; vi skal ha 12MB og vi har 500kb!!! :dåne: F*** canal digital. Nå er jeg lei. Skal stikke å pakke. Skal til bestemor i morgen Det er koselig! Ha en flott helg dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. august 2010 #3514 Del Skrevet 19. august 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 20. august 2010 #3515 Del Skrevet 20. august 2010 god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2010 #3516 Del Skrevet 20. august 2010 God helg til alle snille mennesker som gir blod for å redde livet til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. august 2010 Forfatter #3517 Del Skrevet 20. august 2010 God helg! Multisitat fungerer ENDA ikke på jobbpc'n! God helg til alle sammen!!! (og :rødme: litt for "skryt" ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. august 2010 #3518 Del Skrevet 20. august 2010 I dag var det bare test... gikk veldig bra, og han blodduden var veldig flink Nå har vi byttet modem for å prøve å løse problemet med internett her, og gjett hva; vi skal ha 12MB og vi har 500kb!!! :dåne: F*** canal digital. Nå er jeg lei. Skal stikke å pakke. Skal til bestemor i morgen Det er koselig! Ha en flott helg dere! Fint det gikk bra Sier meg ingenting..12 mb, 500 kb Kos deg hos bestemoren din. Skal du støpe sånn greie nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. august 2010 #3519 Del Skrevet 20. august 2010 Kos deg hos bestemor! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 20. august 2010 #3520 Del Skrevet 20. august 2010 Kidnappe Appi fra bestemor for en kaffekopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå