Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HATER Canal Digital! men det er liksom det eneste alternativet, såe...

joooda, du pleier å si natta! Hvertfall til meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal opp en halvtime senere, så jeg kan legge meg en halvtime senere :nigo:

Nattinatt, mia! Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Lure i Blondie kaffe med ekstra koffein*

:fnise:

Multisistere fungerer altså IKKE på jobben! :helen: for at du ønsker meg en flott dag, Kitten! :nigo: Det samme til deg!

I dag skal jeg på sykehuset for å ta sånn test eller noe? :klø: om jeg kan gi blod! Jeg gruer meg litt, og det er egentlig kjempeteit, men jeg blir så svimmel og spyr å besvimer bare jeg ser blod. Skulle ønske jeg kunne kontrollere meg selv bedre, men jeg kan ikke noe for hvordan jeg reagerer :vetikke:

Hvertfall, jeg føler det er min borgerplikt å gi blod, så jeg må bare prøve. Det går sikkert bra! :)

Nå er det :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Multisistere fungerer altså IKKE på jobben! :helen: for at du ønsker meg en flott dag, Kitten! :nigo: Det samme til deg!

I dag skal jeg på sykehuset for å ta sånn test eller noe? :klø: om jeg kan gi blod! Jeg gruer meg litt, og det er egentlig kjempeteit, men jeg blir så svimmel og spyr å besvimer bare jeg ser blod. Skulle ønske jeg kunne kontrollere meg selv bedre, men jeg kan ikke noe for hvordan jeg reagerer :vetikke:

Hvertfall, jeg føler det er min borgerplikt å gi blod, så jeg må bare prøve. Det går sikkert bra! :)

Nå er det :kaffekopp:

:troest: kjipt å reagere så ille på blod og sånn da :troest: Tøft gjort av deg, og håper det går bra :kose:

Da får du sjekket det meste, på de testene altså :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff.. Jeg vil ikke gi blod pga at jeg liker ikke stikkene :redd: Er ikke noe glad i blod heller. Har blitt litt mer vant til det pga at vi har litt med blod å gjøre på jobb, men ville ikke satt veneflon på noen eller tatt blodprøve av noen.. glad jeg ikke har lov til å gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det bare test... gikk veldig bra, og han blodduden var veldig flink :)

Nå har vi byttet modem for å prøve å løse problemet med internett her, og gjett hva; vi skal ha 12MB og vi har 500kb!!! :dåne:

F*** canal digital. Nå er jeg lei.

Skal stikke å pakke. Skal til bestemor i morgen :) Det er koselig! :hjerte:

Ha en flott helg dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

God helg! :nigo:

Multisitat fungerer ENDA ikke på jobbpc'n! :kjefte:

God helg til alle sammen!!! (og :rødme: litt for "skryt" :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det bare test... gikk veldig bra, og han blodduden var veldig flink :)

Nå har vi byttet modem for å prøve å løse problemet med internett her, og gjett hva; vi skal ha 12MB og vi har 500kb!!! :dåne:

F*** canal digital. Nå er jeg lei.

Skal stikke å pakke. Skal til bestemor i morgen :) Det er koselig! :hjerte:

Ha en flott helg dere! :)

Fint det gikk bra :kose:

Sier meg ingenting..12 mb, 500 kb :vetikke::sjenert:

Kos deg hos bestemoren din. Skal du støpe sånn greie nå? :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...