Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du å du så søte vi var her nå altså :ler:

Jeg vet :ler: sukkersøte og klissete. Men viktig å være det noen ganger også, å du er jo en goding da :strix::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet :ler: sukkersøte og klissete. Men viktig å være det noen ganger også, å du er jo en goding da :strix::klem:

Nååhh, så koselig sagt. Det er du og :opplyser::hjerte:

Grattis med sukkersøtt år! :opplyser:

:fnise::helen:

Tusen takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nååhh, så koselig sagt. Det er du og :opplyser::hjerte:

:fnise::helen:

Tusen takk!!!

Takk takk :nigo:

Nei, nå skal tykke k82 drikke litt kaffe og jogge... håper det er noen sexy jenteromper som er ute å løper i dag...og at de ikke løper for fort....så jeg kan klare å ligge sånn 2-3 meter bak de og "taking in the view" :sikle:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal spise :fnise: skulle kanskje og jogget, men er altfor tappet for energi i dag.

Snakkes! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg byttet kontor! Har brukt hele dagen. Nå har jeg faktisk så stort kontor at det er ekko der inne når jeg prater omtrent. Må se om det ikke er mer møbler jeg kan putte inn der :fnise:

I tillegg så har jeg i dag 1 årsjubileum på KG!

Det er et år siden jeg laget *appifany* profilen! (hadde jo vært en snikleser tidligere, pluss at jeg hadde et brukernavn tidligere, men den hadde jeg vel bare skrevet 5 innlegg med eller noe slikt). Så i dag er det en :blomst: til meg :nigo:

Skal belønne meg selv med å støvsuge, ta ut av oppvaskmaskinen og legge sammen klær :jepp: :dåne: :fnise:

Gratulerer!!! :hoppe::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjort all belønningen min, og nå kommer vel egentlig den virkelige belønningen; en av :mrgreen: 's herlige muffinser med sjokolade og vaniljekrem! VERDENS beste! :sikle::ler:

Men først må vi vel spise litt :fnise: MEN det blir ikke mye :hoho:

Er egentlig ikke så glad som innlegget virker, merker jeg. Altså, jeg er glad, men det er noe som er "feil" med kroppen. Jeg er så sliten??! Heeeelt knust. Well, well blir vel bedre :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg gjort all belønningen min, og nå kommer vel egentlig den virkelige belønningen; en av :mrgreen: 's herlige muffinser med sjokolade og vaniljekrem! VERDENS beste! :sikle::ler:

Men først må vi vel spise litt :fnise: MEN det blir ikke mye :hoho:

Er egentlig ikke så glad som innlegget virker, merker jeg. Altså, jeg er glad, men det er noe som er "feil" med kroppen. Jeg er så sliten??! Heeeelt knust. Well, well blir vel bedre :klø:

God bedring da appy, håper muffins og en god nattssøvn hjelper på formen.

*enk82spesialklemtilappy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: Alle sammen!!! :hug:

Jeg er enda litt sånn "hanglete". Drikker :kaffekopp: for harde livet :fnise:

Vel, jobbe videre! Hektiske tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:helen: Alle sammen!!! :hug:

Jeg er enda litt sånn "hanglete". Drikker :kaffekopp: for harde livet :fnise:

Vel, jobbe videre! Hektiske tider!

:kose: flink du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

:mrgreen: skal ut å drikke :ol: med noen kompiser etter jobb, så jeg lager mat! Gryterett! :ler: Kan altså IKKE lage mat! :fnise: Heia TORO!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

:mrgreen: skal ut å drikke :ol: med noen kompiser etter jobb, så jeg lager mat! Gryterett! :ler: Kan altså IKKE lage mat! :fnise: Heia TORO!!!

:hoho:

Dårlig husmorsemne da, meeen du tar det vel igjen på andre områder :lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...