*appifany* Skrevet 14. august 2010 Forfatter #3441 Del Skrevet 14. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 14. august 2010 #3442 Del Skrevet 14. august 2010 Øl, øl og mere øl... Blondie da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 15. august 2010 #3443 Del Skrevet 15. august 2010 Uff, jeg drakk altfor mye øl i går. Litt småsliten merker jeg, men det var det verdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. august 2010 Forfatter #3444 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg drakk ikke noe spesielt mye, til å være meg da.. Så i dag er jeg i finfin form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 15. august 2010 #3445 Del Skrevet 15. august 2010 Ble du ikke på en snurr? Det ble jeg Men bare slik fnisefull, hadde det kjempegøy. Kjøpte tre drinker ute, den ene var stygg, men det to andre var gode, den første best. Aner ikke hva dem heter jeg da, siden jeg bare bestiller en søt drink. Bør nok lære meg noen navn snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. august 2010 #3446 Del Skrevet 15. august 2010 Ahhhh... naaaam! Jeg skal ut sammen med noen venner i dag og spise sushi! (har ikke testet dette sånn helt før, og jeg tror jeg gleder meg. Er glad i fisk og sånn, men rå? jaja) og så skal jeg drikke så jeg bryr meg ikke så mye om maten! Har fortært en hel popcornpose, så jeg er egentlig mett! I hele dag har jeg vært å hjulpe hun ene venninna mi og flytte. Hun har verdens lengste trapp, og vi har da sprunge opp og ned den trappa i heeeeele dag! Og så kom vi til den plassen hun skulle flytte inn i. Tror du f*** ikke at det var trapper der og!?? Djiiises :dåne: Såe.. er egentlig ganske sliten, Neida, jeg er jo så godt trent Nå må jeg gå å kle på meg Sushi hvordan syns du det var ? Trapper er bra trening, men kjiiiipt om man må bære masse og ikke er fult utstyrt med treningstøy og i treningsmodus da Kle på deg? Uff, jeg drakk altfor mye øl i går. Litt småsliten merker jeg, men det var det verdt Jeg drakk ikke noe spesielt mye, til å være meg da.. Så i dag er jeg i finfin form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 16. august 2010 #3447 Del Skrevet 16. august 2010 Hei og hopp! Skjera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. august 2010 #3448 Del Skrevet 16. august 2010 Hva synes du om sushi? Jeg er og glad i fisk men skeptisk når den kommer rå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. august 2010 Forfatter #3449 Del Skrevet 16. august 2010 Ble du ikke på en snurr? Det ble jeg Men bare slik fnisefull, hadde det kjempegøy. Kjøpte tre drinker ute, den ene var stygg, men det to andre var gode, den første best. Aner ikke hva dem heter jeg da, siden jeg bare bestiller en søt drink. Bør nok lære meg noen navn snart. Var ikke på noe snurr en gang Var koselig da. Og kom og ut sammen med oss etter at vi hadde spist(han hadde lagt andre planer den lørdagen nemlig). og vi pleier sjelden å være ute sammen, så det var gøy Sushi hvordan syns du det var ? Trapper er bra trening, men kjiiiipt om man må bære masse og ikke er fult utstyrt med treningstøy og i treningsmodus da Kle på deg? Hei og hopp! Skjera? Hva synes du om sushi? Jeg er og glad i fisk men skeptisk når den kommer rå... Når det kom til sushiopplevelsen min, så var det faktisk det den var; en OPPLEVELSE! Vi var på en fantastisk restaurant, hvor kunden stod i fokus hele tiden. Vi bestilte mannge biter, så mange at vi klarte ikke spise opp alt. Det var alt fra reker, røkt laks, marulk, kveite, hval osv. Som vi sa; det var sex i munnen (dette var da kelnern vår som fortalte og etter et par glass iskald, nydelig hvitvin, så var det ganske så gøy ) Jeg anbefaler hvertfall sushi videre! Jeg er og glad i fisk, og det smakte jo seff og det da, men det var sånn en opplevelse med wasabi og soyasaus, at jeg er i mangel på ord (det er ikke ofte ) Nå skal jeg se om ikke jeg får i meg et knekkebrød. Magen har jo solokonsert på kontoret mitt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 16. august 2010 #3450 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg har spist sushi en gang, og det var ingen høydare for min del. Superduperglad i fisk, ja..men det ble bare for.. mye.. Kanskje jeg får prøve igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. august 2010 #3451 Del Skrevet 16. august 2010 Wasabi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. august 2010 #3452 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Sushi! Edit: det heter vel sushi, ikke sushu Endret 16. august 2010 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. august 2010 Forfatter #3453 Del Skrevet 16. august 2010 Wasabi! Sushi! Edit: det heter vel sushi, ikke sushu Hehe! Sushu! I dag er jeg en trøttis! Skikkelig trøttis! Så vi var å kjøpte burgermanburger. Men du og du så godt det var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. august 2010 #3454 Del Skrevet 16. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. august 2010 #3455 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg må fortelle noe morsomt: Venninnen min som jeg var på tur med hadde vært på jobbintervju. Hun ble spurt om uvaner og svarer typsike svar som utålmodig etc. Så sier hun: Jeg røyker ikke, jeg drikker ikke. Eller jo, jeg drikker, men ikke på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. august 2010 #3456 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Var ikke på noe snurr en gang Var koselig da. Og kom og ut sammen med oss etter at vi hadde spist(han hadde lagt andre planer den lørdagen nemlig). og vi pleier sjelden å være ute sammen, så det var gøy Når det kom til sushiopplevelsen min, så var det faktisk det den var; en OPPLEVELSE! Vi var på en fantastisk restaurant, hvor kunden stod i fokus hele tiden. Vi bestilte mannge biter, så mange at vi klarte ikke spise opp alt. Det var alt fra reker, røkt laks, marulk, kveite, hval osv. Som vi sa; det var sex i munnen (dette var da kelnern vår som fortalte og etter et par glass iskald, nydelig hvitvin, så var det ganske så gøy ) Jeg anbefaler hvertfall sushi videre! Jeg er og glad i fisk, og det smakte jo seff og det da, men det var sånn en opplevelse med wasabi og soyasaus, at jeg er i mangel på ord (det er ikke ofte ) Nå skal jeg se om ikke jeg får i meg et knekkebrød. Magen har jo solokonsert på kontoret mitt nå Som sex i munnen K82 får stygge tanker Hva er burgermanburger? Endret 16. august 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. august 2010 Forfatter #3457 Del Skrevet 17. august 2010 I dag har jeg byttet kontor! Har brukt hele dagen. Nå har jeg faktisk så stort kontor at det er ekko der inne når jeg prater omtrent. Må se om det ikke er mer møbler jeg kan putte inn der I tillegg så har jeg i dag 1 årsjubileum på KG! Det er et år siden jeg laget *appifany* profilen! (hadde jo vært en snikleser tidligere, pluss at jeg hadde et brukernavn tidligere, men den hadde jeg vel bare skrevet 5 innlegg med eller noe slikt). Så i dag er det en til meg Skal belønne meg selv med å støvsuge, ta ut av oppvaskmaskinen og legge sammen klær :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. august 2010 #3458 Del Skrevet 17. august 2010 I dag har jeg byttet kontor! Har brukt hele dagen. Nå har jeg faktisk så stort kontor at det er ekko der inne når jeg prater omtrent. Må se om det ikke er mer møbler jeg kan putte inn der I tillegg så har jeg i dag 1 årsjubileum på KG! Det er et år siden jeg laget *appifany* profilen! (hadde jo vært en snikleser tidligere, pluss at jeg hadde et brukernavn tidligere, men den hadde jeg vel bare skrevet 5 innlegg med eller noe slikt). Så i dag er det en til meg Skal belønne meg selv med å støvsuge, ta ut av oppvaskmaskinen og legge sammen klær :dåne: Graaaatulerer appifannnnnnnyyyyyyyyyyyyyyy..Må det bli 100 nye år som KG bruker...HUrra hurraaa hurra :blomst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. august 2010 Forfatter #3459 Del Skrevet 17. august 2010 :helen: Og til deg og k82 som er en av grunnene til at jeg fremdeles er her, ett år etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. august 2010 #3460 Del Skrevet 17. august 2010 :helen: Og til deg og k82 som er en av grunnene til at jeg fremdeles er her, ett år etterpå Wiiiiiiiii :strix: så hyggelig sagt :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå