Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Uff da, jeg trodde du sa det var skikkelig koselig å være på landet hos bestemoren din. Jaja, sånn går det vel ikke alltid...Men håper at du nyter ferien din, sånn bortsett fra akkurat det! :)

Jeg teller ned til min ferie nå, og ikke minst til siste arbeidsdag! Jeg sier opp på fredag, og så har jeg bare 15 arbeidsdager igjen før jeg er ferdig der jeg jobber! Deretter er det 10 dager fri før jeg skal begynne på skolen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har kommet seg litt,ja.. Jeg fikk bare litt utløp for min aggresjon her inne. Det var en blanding av pms,en til tider merkelig onkel, dårlig vær og en god del edderkopper..hadde nemlig akkurat drept en på nattbordet mitt!!

Har vært å spilt badminton,så ble i mye bedre humør av det. Kjenner at det var godt å bevege seg!

Håper alle koser seg.

Mobileappy out!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: håper du koser deg litt på ferie også! :klem: Nå er det litt over ei uke til jeg har ferie. Gleder meg! :hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå er det ikke lenge igjen,trulta!

Joda,mia, jeg koser meg masse på ferie. I dag reiser litt av familien,og jeg tror det blir bra

nå regner det som fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det ikke er så folksomt? :nigo: Jeg teller også ned til ferie. Jobber i helgen, så jeg har igjen 6 vakter før ferie :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble med en gang mye behageligere når vi ble færre.

I dag har det vært strålende sol,og har fått litt farge på kroppen!! Blir sikkert et par øl i dag....

I dag fikk jeg melding fra posten om at den nye telefonen min er kommet! Gleder meg til å plukke den opp på mandag!

Kos dere videre folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

:vinke: er du hjemme igjen appi?

:vinke:

Jeg er hjemme igjen!

Har vært litt opptatt med å komme i orden etter å ha vært vekke i over en uke :) Måtte jo vaske klær for den store gullmedaljen, i tillegg så har jeg vasket leil. :mrgreen: er ikke så flink til å vaske godt nok :sjenert: Ja, jeg er pirkete :dåne: Må bare le av meg selv! :fnise:

Dessuten er :mrgreen: på jobb, så det var en fin ting å gjøre i dag og i går.

I går hentet jeg forøvrig og min nye tlf :) Den er kul! Måtte bukke under for touchtelefon :dåne: Men den er kanonbra! Og meget behagelig i hånden og lett og bruke! Her er vidunderet :ler:

Download_03_HTC_HD2.800x500.jpg

Ellers!? Jeg har vært vekke fra KG(sånn foruten et par snikturer fra mobilen), og jeg kjente at det var litt godt :sjenert: Er ALT for avhengig! Helt utrolig, skulle ikke tro det gikk ann?? Men det jeg å har funnet ut er at dere er faktisk en del av min "vennekrets" og det er liksom slik at jeg tenker; " OH, det må jeg huske å si til Trulta_" eller "dette kommer K82 til å flire seg ihjel av" osv osv?! Hvor latterlig er ikke det da?? HAHA!! :hoho:

Her regner det forresten... MASSE. Men får hvertfall ikke dårlig samvittighet av å sitte inne å se på TDF :nigo:

Edit: det heter latterliG!

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg er hjemme igjen!

Har vært litt opptatt med å komme i orden etter å ha vært vekke i over en uke :) Måtte jo vaske klær for den store gullmedaljen, i tillegg så har jeg vasket leil. :mrgreen: er ikke så flink til å vaske godt nok :sjenert: Ja, jeg er pirkete :dåne: Må bare le av meg selv! :fnise:

Dessuten er :mrgreen: på jobb, så det var en fin ting å gjøre i dag og i går.

I går hentet jeg forøvrig og min nye tlf :) Den er kul! Måtte bukke under for touchtelefon :dåne: Men den er kanonbra! Og meget behagelig i hånden og lett og bruke! Her er vidunderet

Download_03_HTC_HD2.800x500.jpg

Ellers!? Jeg har vært vekke fra KG(sånn foruten et par snikturer fra mobilen), og jeg kjente at det var litt godt :sjenert: Er ALT for avhengig! Helt utrolig, skulle ikke tro det gikk ann?? Men det jeg å har funnet ut er at dere er faktisk en del av min "vennekrets" og det er liksom slik at jeg tenker; " OH, det må jeg huske å si til Trulta_" eller "dette kommer K82 til å flire seg ihjel av" osv osv?! Hvor latterlig er ikke det da?? HAHA!! :hoho:

Her regner det forresten... MASSE. Men får hvertfall ikke dårlig samvittighet av å sitte inne å se på TDF

Edit: det heter latterliG!

Så bra du er tilbake :kose:

Flink du er da ;) Ja, gjerne minus siden med ferieturer er vask og sånt når man kommer hjem :sur:

Oi, den var telefonen var skikkelig kul :Nikke:

KG er seriøst avhengighetsskapende. Men er vel verre ting man kan være avhengig av da ;) Så koslig da :strix: det er jo ikke latterlig i det hele tatt, k82 tenker også sånn :klem:

:blomst: som velkommen tilbake gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...