*appifany* Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #2941 Del Skrevet 1. juli 2010 sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #2942 Del Skrevet 1. juli 2010 Jobbsko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. juli 2010 #2943 Del Skrevet 1. juli 2010 Så flotte sko! Jeg er ikke så flink til å gå i høye hæler da. Eller det kommer jo an på skoen. Har et par svarte støveletter som går kjempefint å gå i, mens pumpsene mine som bare er litt høyere, de får jeg fort vondt av. Men i og med at jeg er høy, så er ikke høye hæler så viktig for min del, bare det er litt hæl på de. Når det kommer til finsko, rett og slett. Jeg må være helt merkelig! Sto opp klokken åtte i dag, helt frivillig. Begynte med husarbeid, og nå skal jeg spise frokost snart. Får bare ikke sove lenger. I morgen drar jeg og R til Troms! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. juli 2010 #2944 Del Skrevet 1. juli 2010 Så fine sko, Appy! Jobb skoene så veldige gode ute, er dem det? Jeg blir også fort klar av høye hæler, foretrekker når dem er rundt 6 cm høye, og har tjukk hæl. Bianco har så mange fine par sko. Jeg har ballerina sko på nå, det er veldige gode sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. juli 2010 #2945 Del Skrevet 1. juli 2010 Hei Appy God morgen(?) i boken, håper du får en fin dag. Bra vær nordpå også, I hope? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. juli 2010 #2946 Del Skrevet 1. juli 2010 Har du ingen møbler i det hele tatt, K82? Jeg vil og.... Så godt som, bare en dag igjen! Har nettopp kjøpt to par sko, kan se om jeg finner bilder av de anyone? Jo, har jo møbler da. Men skal bytte ut ALT. Fine sko...så hvilke som var jobbsko og ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #2947 Del Skrevet 1. juli 2010 Så flotte sko! Jeg er ikke så flink til å gå i høye hæler da. Eller det kommer jo an på skoen. Har et par svarte støveletter som går kjempefint å gå i, mens pumpsene mine som bare er litt høyere, de får jeg fort vondt av. Men i og med at jeg er høy, så er ikke høye hæler så viktig for min del, bare det er litt hæl på de. Når det kommer til finsko, rett og slett. Jeg må være helt merkelig! Sto opp klokken åtte i dag, helt frivillig. Begynte med husarbeid, og nå skal jeg spise frokost snart. Får bare ikke sove lenger. I morgen drar jeg og R til Troms! Hehe, står aldri frivillig opp kl 08.00, kanskje kl 20.00 Så fine sko, Appy! Jobb skoene så veldige gode ute, er dem det? Jeg blir også fort klar av høye hæler, foretrekker når dem er rundt 6 cm høye, og har tjukk hæl. Bianco har så mange fine par sko. Jeg har ballerina sko på nå, det er veldige gode sko. Jobbskoene er meget behagelige! Ellers har jeg ikke sko med så høy hæl som bling-bling skoa jeg akkurat har kjøpt, for jeg og blir ganske sliten av høye hæler. MEN jeg måtte bare ha de! Hei Appy God morgen(?) i boken, håper du får en fin dag. Bra vær nordpå også, I hope? God ettermiddag Koselig at du tar turen innom i ny og ne Her er det nok ikke noe godt vær, nei. Surt og grått. Jo, har jo møbler da. Men skal bytte ut ALT. Fine sko...så hvilke som var jobbsko og ikke *fliiink* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. juli 2010 #2948 Del Skrevet 1. juli 2010 Er du veldig glad i sko appifany? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #2949 Del Skrevet 1. juli 2010 Egentlig ikke? Har nevnt tidligere at jeg har vanskelig for å finne sko, mye har med det å gjøre at jeg bruker str 35-36 i sko. Sjelden jeg finner noen jeg liker. Nå fant jeg to, to sko jeg føler at jeg trengte. Et par til festanledninger og et par til jobben. Jeg er egentlig et jakkemenneske. om det er noe som er det. Jeg jakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. juli 2010 #2950 Del Skrevet 1. juli 2010 Egentlig ikke? Har nevnt tidligere at jeg har vanskelig for å finne sko, mye har med det å gjøre at jeg bruker str 35-36 i sko. Sjelden jeg finner noen jeg liker. Nå fant jeg to, to sko jeg føler at jeg trengte. Et par til festanledninger og et par til jobben. Jeg er egentlig et jakkemenneske. om det er noe som er det. Jeg jakker Oki. Ja, er litt sånn at man liker ulike ting da..jeg er litt "klokke" menneske f.eks. 35-36 hmm...at du har for små ben? :klø: I forhold til skoene...er ikke det ganske vanlig jentebføtter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #2951 Del Skrevet 1. juli 2010 Oki. Ja, er litt sånn at man liker ulike ting da..jeg er litt "klokke" menneske f.eks. 35-36 hmm...at du har for små ben? :klø: I forhold til skoene...er ikke det ganske vanlig jentebføtter da? Ja, kanskje det? Kanskje de er så vanlige at de er utsolgt? Hva er den dyreste klokken du har? Er litt klokkemenneske selv, men bare for at venninnen min er urmaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. juli 2010 #2952 Del Skrevet 1. juli 2010 Ja, kanskje det? Kanskje de er så vanlige at de er utsolgt? Hva er den dyreste klokken du har? Er litt klokkemenneske selv, men bare for at venninnen min er urmaker Ja, jeg mener de fleste jenteføtter jeg har vært borti er rundt 35-36. Så ja, kanskje de rett og slett er utsolgt. Hmm, de er ikke så dyre. Syns mange av de klokkene som er sykt dyre egentlig ikke er så fine, selv om det seff er unntak da..Men kan ikke unne seg en ny klokka i måneden om den koster 3000 kr lissom. Den dyreste tja...2500 kanskje Men de fleste jeg har ligger vel rundt en 500 lapp sånn cirkus. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #2953 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) 2500,-er den dyreste jeg har, så er ikke sånn klokke-klokke menneske, men det er venninnen min som er urmaker Og hun har vist meg en goooooooooooood del dyre, fine klokker Den jeg skal unne meg en vakker dag koster 90 000, men husker ikke en gang merke på den. Den var bare fiiiiin og urverket er eksepsjonelt bra Har lært for mye om urverk til å synes at klokker til under 5000,- er bra I dag er det fredag! 7 timer og 29 minutter igjen til helg i skrivende stund! Gleder meg stort! I dag skal jeg og på kino og se A-team! Den må bare være genial Og i morgen skal jeg og et par venninner (urmakeren der i blant) ut å drikke litt og kose oss stort! Tipper det kommer til å bli skøy siden de jentene er kanonartige å være sammen med! Søndag skal bruker til restitusjon før jeg går inn i min siste arbeidsuke før ferien! 4 uker, tenk. FIRE UKER!!!!!!!! Og det beste av alt var at i går fant jeg ut at en med mine beste venner kommer opp første helgen i ferien min med fadderungen min ! Nå er det til meg, og til alle som er innom i dag ! Endret 2. juli 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. juli 2010 #2954 Del Skrevet 2. juli 2010 Kos deg på i helgen! Spurte om han vil se A-team, men han vil ikke fordi det ikke er med de samme skuespillerne som i serien. Vurderer å se Shrek kanskje. Får se God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. juli 2010 #2955 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) 2500,-er den dyreste jeg har, så er ikke sånn klokke-klokke menneske, men det er venninnen min som er urmaker Og hun har vist meg en goooooooooooood del dyre, fine klokker Den jeg skal unne meg en vakker dag koster 90 000, men husker ikke en gang merke på den. Den var bare fiiiiin og urverket er eksepsjonelt bra Har lært for mye om urverk til å synes at klokker til under 5000,- er bra I dag er det fredag! 7 timer og 29 minutter igjen til helg i skrivende stund! Gleder meg stort! I dag skal jeg og på kino og se A-team! Den må bare være genial Og i morgen skal jeg og et par venninner (urmakeren der i blant) ut å drikke litt og kose oss stort! Tipper det kommer til å bli skøy siden de jentene er kanonartige å være sammen med! Søndag skal bruker til restitusjon før jeg går inn i min siste arbeidsuke før ferien! 4 uker, tenk. FIRE UKER!!!!!!!! Og det beste av alt var at i går fant jeg ut at en med mine beste venner kommer opp første helgen i ferien min med fadderungen min ! Nå er det til meg, og til alle som er innom i dag ! Oki. håper du tuller med det urverket. Man får jo klokker til 700 kr som ser fine ut og som uten problem går i 3 år om man bytter batteri på de :gjeiper: Såååå dyr klokke hadde jeg aldri kjøpt, tenk om man hadde mistet den :dåne: God helg appifany Endret 2. juli 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. juli 2010 #2956 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Kg dobbeltpostet. Endret 2. juli 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #2957 Del Skrevet 3. juli 2010 A-team ftw!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juli 2010 #2958 Del Skrevet 3. juli 2010 Var den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #2959 Del Skrevet 3. juli 2010 Kos deg på i helgen! Spurte om han vil se A-team, men han vil ikke fordi det ikke er med de samme skuespillerne som i serien. Vurderer å se Shrek kanskje. Får se God helg! Viste ikke en gang at det var kommet ut en ny shrekfilm? Jeg liker jo han Har aldri sett en hel episode av A-team serien Oki. håper du tuller med det urverket. Man får jo klokker til 700 kr som ser fine ut og som uten problem går i 3 år om man bytter batteri på de :gjeiper: Såååå dyr klokke hadde jeg aldri kjøpt, tenk om man hadde mistet den :dåne: God helg appifany Tuller nok ikke når det kommer til urverkbiten. Det er ikke alle som ønsker at urverk bare skal holde i par-ter år Var den bra? Den var driiiitkul!!!! Jeg digget humoren, skuespillerne, action, plottet ALT! Den skal i dvd-samlinga hvertfall. Blue-ray! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. juli 2010 #2960 Del Skrevet 3. juli 2010 Viste ikke en gang at det var kommet ut en ny shrekfilm? Jeg liker jo han Har aldri sett en hel episode av A-team serien Tuller nok ikke når det kommer til urverkbiten. Det er ikke alle som ønsker at urverk bare skal holde i par-ter år Den var driiiitkul!!!! Jeg digget humoren, skuespillerne, action, plottet ALT! Den skal i dvd-samlinga hvertfall. Blue-ray! Det er jo sant, men mener om man gir 500 kr for en klokke som er fin og den går i 3 år, så er jeg fornøyd. Innen 3 år er jeg jo uansett lei den klokka, og den er moden for le trash. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå