Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Okei, er ikke så glad i ketchup, så trenger bare litt av det :nigo:

Oki, du må jo ikke ta ketchup da. (Men jeg noterer meg at du er litt rar..k82 syns alle som ikke liker ketchup er litt rare :opplyser: ) Hva vil du ha å drikke? Jeg skal ha pepsi max, meeeen siden du er en tjej, skal du vel ha vann? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg liker ikke pepsimax :fnise: Så den flaska får du heeelt for deg selv ;) så snill er jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen Teriyaki!

Har du det bra? Har du spist mye is?

Heihei! Jeg har det bra jeg! :) Nå er vi endelig kommet hjem. Er sliten, så skal hoppe til køys snart.

I forhold til at jeg generelt ikke er så glad i is, så har jeg spist utrolig mye is! Men vi har dukket mye mer iskaffe enn vi har spist is :fnise:

Du er hertelig velkommen hjem :jepp::hjerte:

Thank you thank you! :):hoppe:

Jeg er utrolig sulten, men vi har ikke noe mat. Alt av butikker var stengt da vi kom hjem, så må nok bare vente til i morgen med å spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy oy oy, så kjipt å ikke få spist noe når dere er sultne, men det finner jo alltids statoil og slikt? Da får man hvertfall melk og brød (kanskje) :ler:

Godt å komme hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy oy oy, så kjipt å ikke få spist noe når dere er sultne, men det finner jo alltids statoil og slikt? Da får man hvertfall melk og brød (kanskje) :ler:

Godt å komme hjem?

Hehe, jo vi skulle jo egentlig ha gjort det, menmen. :)

Ja, veldig godt å komme hjem. Men det erger meg at det er grått vær ute. Var jo meldt fint vær i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp:

Har jeg vært lenger registrert enn K82 og Blondie?

Dere må virkelig ha skrivekløe! :ler:

:fnise: At vi har ja! :nigo: Er ikke lenge til jeg har 1 års jubileum! :hoppe:

Hehe, jo vi skulle jo egentlig ha gjort det, menmen. :)

Ja, veldig godt å komme hjem. Men det erger meg at det er grått vær ute. Var jo meldt fint vær i dag!

I dag på morningen var det :sol: men nå er det overskyet her og.. Litt kjipt, men det er i allefall 13 grader :ler:

:kaffekopp: Begynte ganske så sent i dag på jobb. Er en omveltning på gang, bi skal få opp en vegg for å dele av kontorene og så skal vi bytte kontor osv. Midt i sommer ferien :roll: Smaaart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Jeg er egentlig litt fan av "jakkevær". Får en del rare blikk når jeg smådanser hjemover med musikk på øret :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: At vi har ja! :nigo: Er ikke lenge til jeg har 1 års jubileum! :hoppe:

I dag på morningen var det :sol: men nå er det overskyet her og.. Litt kjipt, men det er i allefall 13 grader :ler:

:kaffekopp: Begynte ganske så sent i dag på jobb. Er en omveltning på gang, bi skal få opp en vegg for å dele av kontorene og så skal vi bytte kontor osv. Midt i sommer ferien :roll: Smaaart!

En halv time etter at jeg skrev innlegget så ble det strålende sol! :hoppe: Så det ble joggetur i t-skjorte i dag. :)

I kveld skal vi spise div. frukt med cottage cheese (hvis det er godt) og/eller vaniljekesam. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker ikke pepsimax :fnise: Så den flaska får du heeelt for deg selv ;) så snill er jeg!

:fnise:

Har jeg vært lenger registrert enn K82 og Blondie?

Dere må virkelig ha skrivekløe! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det "jakkevær" også i dag. Skuff!

:sukk:

Jeg er egentlig litt fan av "jakkevær". Får en del rare blikk når jeg smådanser hjemover med musikk på øret :ler:

En halv time etter at jeg skrev innlegget så ble det strålende sol! :hoppe: Så det ble joggetur i t-skjorte i dag. :)

I kveld skal vi spise div. frukt med cottage cheese (hvis det er godt) og/eller vaniljekesam. :)

Vaniljekesam og frukt er godt :sikle: Blir kanskje en joggetur på meg i dag, :mrgreen: kommer hjem etter å ha vært leeenge vekke nå, så jogging blir kanskje litt nedprioritert :lur:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg tror jeg skal storshoppe på Ikea denne uka jeg. :lur:

OOOOhhhhhhh!!! Hva skal du shoppe? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOOOhhhhhhh!!! Hva skal du shoppe? :nigo:

Det er mye :bond:

Men foreløpig :opplyser: Tv-benk, bokhyller - fant en sånn bokhylle"vegg" jeg syns var tøff,dvdhyller, stuebord, andre små bord ( :fnise: ) skrivebord. Sikkert noe mer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye :bond:

Men foreløpig :opplyser: Tv-benk, bokhyller - fant en sånn bokhylle"vegg" jeg syns var tøff,dvdhyller, stuebord, andre små bord ( :fnise: ) skrivebord. Sikkert noe mer :ler:

:fnise: Har du ingen møbler i det hele tatt, K82? :ler:

Jeg skal også snart på IKEA!!

Jeg skal ikke storhandle, men skal ha noen ting.

Jeg vil og.... :sukk:

God morgen Blondie! :kaffekopp:

Klar for helg?

Så godt som, bare en dag igjen! :kaffekopp:

Lille vinkel sko har salg nå.

Har nettopp kjøpt to par sko, kan se om jeg finner bilder av de :jepp:

:kaffekopp: anyone? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...