Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Jeg har vært å løpt :nigo: Litt sliten nå, treningssenteret hadde heldigivs :fnise: en time kortere åpningtid :ler:

Å så er det oppe så lenge? :hakeslepp:

Løper du bare på løpebånd, er ikke det kjipt da. :klø: Klarer ikke å løpe på de bånda jeg. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det når det er så driiiitvær som det er nå for tiden :( Må man, så må man :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det når det er så driiiitvær som det er nå for tiden :( Må man, så må man :)

Jeg liker best å løpe ute i driiiiitvær jeg. Misliker heller å løpe i pent vær og :sol: Meeeen, k82 er gutt da, du er jente...sikkert der forskjellen ligger. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kom å spring her i 5 grader og høljeregn ;) Sprang ute i går da, og ble stoppet av noen svenske turister som spurte om veien, tenkte jeg skulle unngå det i dag :hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kom å spring her i 5 grader og høljeregn ;) Sprang ute i går da, og ble stoppet av noen svenske turister som spurte om veien, tenkte jeg skulle unngå det i dag :hoho:

K82 springer ute i opp til 15 minus og snø, så 5 grader og regn er nooothing. ;)

Svenske turister er jo hyggelige da, meeen noe drit å bli stoppet midt i jogginga, det er jeg enig i. :nigo: Fant de frem da? :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var skikkelig andpusten når jeg stod og skulle forklare, men jeg regner med de fant frem siden jeg er så dyktig på kart :nigo::ler: Og de var veldig hyggelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, var skikkelig andpusten når jeg stod og skulle forklare, men jeg regner med de fant frem siden jeg er så dyktig på kart :nigo::ler: Og de var veldig hyggelig ;)

Så bra :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To uker til! :bolledeig: Eller 1 uke og 5 dager ;) Se ticker! ;)

Tøft...For mye forlangt at jeg skal få med meg ticker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det kanskje på tide å legge seg? Eller?

Ja, men jeg sover best hjemme, så går og legger meg i min tråd. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei! Har jo tross alt :mrgreen: så kan ikke sove sammen med fremmede menn!

:natti::goodbye: Snakkes i morgen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er grei! Har jo tross alt :mrgreen: så kan ikke sove sammen med fremmede menn!

:natti::goodbye: Snakkes i morgen? ;)

K82 er jo ikke en fremmed mann da, du kjenner jo meg. :ler: Pluss jeg sover jo i sånn Donald Duck pysj, så :mrgreen: hadde nok ansett det som at en "venninne" sov over. :hoho:

Ja, det gjør vi, god natt :nigo:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...