Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Gratulerer Virre. :hug:

Tuuusen takk :) :) :hug:

Jeg har hatt fri i dag. Og har hentet bilen min :nigo:

I morgen begynner 7-dagersen! Urk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er endelig fredag!!!!!!!! :nigo:

Nå er jeg på vei i et møte som tar et par timer. Ganske så kjedelig møte, tror jeg, men tiden vil vise!

Skal hvertfall hente meg en :kaffekopp: til ! :hoppe: Så jeg får enda mer energi!! :fnise:

Var å handlet i går ! Skal se så hot ut i dag at det er ikke mulig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter på jobb å har omtrent ikke tilgang på noen nettsider som ikke har flash ;) Så sliter med å finne linker m.v.

Men kjøpte et par cardigans, en el. øyenbrynsskjærer, undertøy som var nydelig :lur: og et par fine singleter. Kjøpte også et par sommersko og tynne innlegg for å ha i slike småsko :) I tillegg kjøpte jeg en turkis duk, turkise telysholdere. Liljer for å ha i vasen min og noen andre pynteting som jeg ikke kommer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, hr. hogger ;)

Tar en :kaffekopp: med deg, jeg ;)

(du bør i det minste tjene gode penger når du jobber så mange helger :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Høres ut som du har :shoppe: masse fint. :jepp:

Jeg har fri i dag, så jeg skal nyte :sol:. Er alene hjemme i hele dag. Mine foreldre skal hente båten vår i nøstet (nei, ikke som i garnnøste, men som i bergensk for båthus) i ettermiddag.

I kveld kommer min bror hjem for sommeren. Jeg vet ikke hvor lenge han skal være her da, men jeg tipper til september eller noe. :klø:

I morgen skal jeg jobbe. Det blir greit. Nå er det tre uker siden sist jeg jobbet en lørdag. :opplyser:

Ha en fin dag, Appifany. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bare 7/10 rette på quizen om sex og singelliv, hadde nok feil på spørsmålet om hva Mr. Big heter på rett, det vet jeg ikke. Lurer på hvilke andre jeg hadde feil på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg, k82!!! :bolledeig: Det blir en bra helg :nigo:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en kjempefin kveld i går, og fikk vite at jeg var klasseforskjell mellom meg og de andre :ler: Var et veldig fint kompliment å få :) I går var jeg og sprang i 30-45 min og så tok jeg :sol: Var så vidt jeg rakk festen :fnise:

Hvordan har alle det denne lørdagen? Jeg er fin i formen, har vært på butikken og der :handle: jeg en colaboks, reker, rundstykker og moreller :nigo: Så jeg koser meg kjempemasse og venter bare på at :mrgreen: skal komme hjem fra jobb!

Nå tror jeg at jeg skal sjekke kontoen min, for jeg er redd for at det skal være ganske så lite penger der siden jeg har tatt litt av i det siste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Jeg hadde en kjempefin kveld i går, og fikk vite at jeg var klasseforskjell mellom meg og de andre :ler:

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant og ut at jeg har store problemer med å skrive korrekt norsk dagen derpå :ler:

Det er hardt å drikke, det må jeg si altså... Blir redusert i dagesvis :fnise:

I dag har jeg planer om å trene. Skal sende :mrgreen: til Trondheim i dag på kurs. Og jeg reiser vekk i morgen. Jeg kommer tilbake på tirsdag, men han skal være borte til fredag.

Nå er det tid for frokost, ja.. frokost.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...