The Kitten Skrevet 3. juni 2010 #2581 Del Skrevet 3. juni 2010 Gratulerer Virre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juni 2010 #2582 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har hatt fri i dag. Og har hentet bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. juni 2010 #2583 Del Skrevet 3. juni 2010 Gratulerer Virre. Tuuusen takk :) Jeg har hatt fri i dag. Og har hentet bilen min I morgen begynner 7-dagersen! Urk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juni 2010 #2584 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har en 5-dagers. Så en dag fri og så to dager igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. juni 2010 #2585 Del Skrevet 4. juni 2010 Endelig fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #2586 Del Skrevet 4. juni 2010 Ja, det er endelig fredag!!!!!!!! Nå er jeg på vei i et møte som tar et par timer. Ganske så kjedelig møte, tror jeg, men tiden vil vise! Skal hvertfall hente meg en til ! Så jeg får enda mer energi!! Var å handlet i går ! Skal se så hot ut i dag at det er ikke mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. juni 2010 #2587 Del Skrevet 4. juni 2010 Hva shoppet du i går? Bilder eller link ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #2588 Del Skrevet 4. juni 2010 Sitter på jobb å har omtrent ikke tilgang på noen nettsider som ikke har flash Så sliter med å finne linker m.v. Men kjøpte et par cardigans, en el. øyenbrynsskjærer, undertøy som var nydelig og et par fine singleter. Kjøpte også et par sommersko og tynne innlegg for å ha i slike småsko I tillegg kjøpte jeg en turkis duk, turkise telysholdere. Liljer for å ha i vasen min og noen andre pynteting som jeg ikke kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 4. juni 2010 #2589 Del Skrevet 4. juni 2010 God morgen frøken åpenbaring Snart har dere også helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #2590 Del Skrevet 4. juni 2010 God morgen, hr. hogger Tar en med deg, jeg (du bør i det minste tjene gode penger når du jobber så mange helger ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. juni 2010 #2591 Del Skrevet 4. juni 2010 Høres ut som du har masse fint. Jeg har fri i dag, så jeg skal nyte . Er alene hjemme i hele dag. Mine foreldre skal hente båten vår i nøstet (nei, ikke som i garnnøste, men som i bergensk for båthus) i ettermiddag. I kveld kommer min bror hjem for sommeren. Jeg vet ikke hvor lenge han skal være her da, men jeg tipper til september eller noe. :klø: I morgen skal jeg jobbe. Det blir greit. Nå er det tre uker siden sist jeg jobbet en lørdag. Ha en fin dag, Appifany. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #2592 Del Skrevet 4. juni 2010 Du må og ha en flott dag, Kitten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. juni 2010 #2593 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg fikk bare 7/10 rette på quizen om sex og singelliv, hadde nok feil på spørsmålet om hva Mr. Big heter på rett, det vet jeg ikke. Lurer på hvilke andre jeg hadde feil på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. juni 2010 #2594 Del Skrevet 4. juni 2010 God helg Appi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #2595 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) God helg, k82!!! Det blir en bra helg Endret 4. juni 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 4. juni 2010 #2596 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg vil og ha helg,men jeg skal jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #2597 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg hadde en kjempefin kveld i går, og fikk vite at jeg var klasseforskjell mellom meg og de andre Var et veldig fint kompliment å få I går var jeg og sprang i 30-45 min og så tok jeg Var så vidt jeg rakk festen Hvordan har alle det denne lørdagen? Jeg er fin i formen, har vært på butikken og der jeg en colaboks, reker, rundstykker og moreller Så jeg koser meg kjempemasse og venter bare på at skal komme hjem fra jobb! Nå tror jeg at jeg skal sjekke kontoen min, for jeg er redd for at det skal være ganske så lite penger der siden jeg har tatt litt av i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. juni 2010 #2598 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg hadde en kjempefin kveld i går, og fikk vite at jeg var klasseforskjell mellom meg og de andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #2599 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg fant og ut at jeg har store problemer med å skrive korrekt norsk dagen derpå Det er hardt å drikke, det må jeg si altså... Blir redusert i dagesvis I dag har jeg planer om å trene. Skal sende til Trondheim i dag på kurs. Og jeg reiser vekk i morgen. Jeg kommer tilbake på tirsdag, men han skal være borte til fredag. Nå er det tid for frokost, ja.. frokost.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. juni 2010 #2600 Del Skrevet 6. juni 2010 Kamp i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå