Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Det er bare 4 dager til du reiser MIA!§!!!! :nigo: Åh, det må være deilig å tenke på ! :hjerte:

Ja, trulta. Har bare 1 time igjen. Eller for å være nøyaktig 58 minutter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vel igjen 15 timer tror jeg.. til helg.. i morgen vet jeg ikke hvor mange det blir, men jeg synes ikke det er jobbing på den samme måten.

Ja det er deilig å tenke på! Men har faktisk ikke tenkt så mye på det.. det skjer en del andre ting også for tiden som jeg tenker mer på. F.eks hvordan det går med bestemora til :bigfoot::sukk:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi får håpe det.. Hun er på sykehuset nå da.. Og hun har iallefall fått korttidsopphold i 3 uker fra 19. mai... Men svigermor og søstra hennes er veldig slitne nå av å måtte være hos henne hele dagen for å hjelpe henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at hun har fått en korttidsopphold, bedre enn ingenting.

Bra at svigermor og søstra får slappe av litt.

Det er mye jobb for pårørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er det.. Det er for få plasser. Nei nå får jeg sette igang med husarbeidet.. har ikke fått begynt ennå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

Mye skulle vært annerledes i Norge, mye er bra, men mange ting fungerer ikke helt optimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og enig!

Nå er jeg kommet hjem! :nigo: Og jeg er så trøtt :Gjesp: Får se om ikke energien tar seg opp utover dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle skrive :hallo: men det stod at jeg ikke kan svare i dette emnet, det er MIN bok for svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle skrive :hallo: men det stod at jeg ikke kan svare i dette emnet, det er MIN bok for svarte.

ok.. false alarm.

:fnise: Det var da enda bra det da. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som skjedde plutselig, men faren er tydeligvis over :ler: Nå er jeg suuulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du så tidlig ferie du da?

Jeg har ikke ferie før i slutten av juli jeg :sukk:

Jepp! Har to uker i slutten av juni og to uker i midten av august! :) I Juni blir det reising, mens i August blir det å slappe av og lade batteriene til skolestart. :)

I dag har dagen gått med til å være hos mamma i noen timer. :) Det var koseig det, lenge siden sist.

Nå er det bare 16 timer til fridag nummer en, også er det åtte timer etter det igjen også er det langhelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spist du??

Sambo laget kyllingfilet bakt i ovnen med bacon rundt :sikle: med fløtesaus, brokkoli, blomkål og gulrøtter til :nigo: Han er flink å lage mat ;)

I dag har vi brukt 2-3 timer på å legge om dekk, vaske bilen og rydde boden vår. :dåne: For en jobb! Men nå er vi godt fornøyde. Har skinnende, rene vinterdekk på plass i boden og skinnende bil med rene sommerdekk på parkeringsplassen. :ler:

Nå har jeg akkurat kommet ut av :dusje: for jeg var innsmurt i olje og var ganske så våt i tillegg. Da var det godt med en varm dusj :) (kan vel se at k82 får litt :shoppe: tanker her ;) )

Nå skal jeg snaaaart legge meg å lese, har ikke hatt tid til å lese så masse på kveldene for tiden, for jeg har bare sovnet med en gang. :sove:

Skal bare være liiiiitt til på KG. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo laget kyllingfilet bakt i ovnen med bacon rundt :sikle: med fløtesaus, brokkoli, blomkål og gulrøtter til :nigo: Han er flink å lage mat ;)

I dag har vi brukt 2-3 timer på å legge om dekk, vaske bilen og rydde boden vår. :dåne: For en jobb! Men nå er vi godt fornøyde. Har skinnende, rene vinterdekk på plass i boden og skinnende bil med rene sommerdekk på parkeringsplassen. :ler:

Nå har jeg akkurat kommet ut av :dusje: for jeg var innsmurt i olje og var ganske så våt i tillegg. Da var det godt med en varm dusj :) (kan vel se at k82 får litt :shoppe: tanker her ;) )

Nå skal jeg snaaaart legge meg å lese, har ikke hatt tid til å lese så masse på kveldene for tiden, for jeg har bare sovnet med en gang. :sove:

Skal bare være liiiiitt til på KG. :sjenert:

OMG :dåne: :dåne: :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...