Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2010 #5881 Del Skrevet 22. desember 2010 ...og i denne stund er det folk som ennå ikke vet at deres hus vil bli rammet av brann denne jul/romjul/nyttårsnatt. Det er trist å tenke på. Sjekk stearinlysene deres! Hold øye med omgivelsene, og ha batterier i brannvarslerene. Dette er blodig alvor og kan ramme hvem som helst av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. desember 2010 #5882 Del Skrevet 22. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #5883 Del Skrevet 22. desember 2010 Ja, det var det verste av alt faktisk! Røykvarslerene fungerte ikke, men når brannvesenet testet de etterpå så peip de! Utrolig skummelt! Og er veldig enig med maggie, pass på all stearinlys! Takk, hog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 23. desember 2010 #5884 Del Skrevet 23. desember 2010 Her har det skjedd ting siden sist! Så bra at dere oppdaget brannen før den hadde eskalert. Brann er farlig, og er som dere sier, skillet mellom flaks og uflaks er liten! Godt å høre at det gikk bra med dere Hvor gammel er søstra di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 23. desember 2010 #5885 Del Skrevet 23. desember 2010 for deg og din søster!! Flaks at dere oppdaget det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 23. desember 2010 #5886 Del Skrevet 23. desember 2010 :dåne: Dramatikk i førjulstida er ikke alltid av det gode nei! Men du og din søster var kjempeflinke! utrolig bra at dere oppdaga brannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2010 #5887 Del Skrevet 23. desember 2010 Forumets Fortjenestemedalje er herved oversendt. Dere reddet jo faktisk potensielt mange liv. *sette seg litt tettere og være veldig stolt over å kjenne en ordentlig helt - nesten i alle fall* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. desember 2010 #5888 Del Skrevet 23. desember 2010 ekte julehelter er dere! GOOOD JUUUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #5889 Del Skrevet 23. desember 2010 Her har det skjedd ting siden sist! Så bra at dere oppdaget brannen før den hadde eskalert. Brann er farlig, og er som dere sier, skillet mellom flaks og uflaks er liten! Godt å høre at det gikk bra med dere Hvor gammel er søstra di? Det gikk bra med oss, vi trengte bare litt oksygen! Hun er født i 89 for deg og din søster!! Flaks at dere oppdaget det! Det var kjempeflaks! :dåne: Dramatikk i førjulstida er ikke alltid av det gode nei! Men du og din søster var kjempeflinke! utrolig bra at dere oppdaga brannen! Ja, det var bra. Hadde vært kjipt å vært på et lite hotellrom i jula... Forumets Fortjenestemedalje er herved oversendt. Dere reddet jo faktisk potensielt mange liv. *sette seg litt tettere og være veldig stolt over å kjenne en ordentlig helt - nesten i alle fall* Du kan få sagt det ekte julehelter er dere! GOOOD JUUUL Goooood jul til deg, og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. desember 2010 #5890 Del Skrevet 23. desember 2010 Betalte dyre penger for å ta Har vært litt drama i dag. Jeg og lillesøsteren min oppdaget en brann i borettslaget der min mor bor. Nede i kjelleren. Så vi kontaktet brannvesenet som sendte røykdykkere osv osv. Etterhvert kom politi og ambulansen. Vi hadde pustet inn den røyken, så etter vi hadde avgitt forklaring til politiet, så måtte vi inn i ambulansen for å få oksygen. Hei hå for juleferie..... Huffda, sånn kan jo være ekstremt farlig. Du og søsteren din må være forsiktige Ha en røykfri og stråelende jul Appi ( og ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #5891 Del Skrevet 23. desember 2010 Vi var forsitige (men det var litt skummelt, du hadde ikke taklet det neeiida..!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. desember 2010 #5892 Del Skrevet 23. desember 2010 Vi var forsitige (men det var litt skummelt, du hadde ikke taklet det neeiida..!) Nei, jeg er for redd for sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2010 #5893 Del Skrevet 23. desember 2010 *jeg holder meg unna en viss tråd og er snill, hehe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 23. desember 2010 #5894 Del Skrevet 23. desember 2010 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 23. desember 2010 #5895 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul Blondie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #5896 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) *jeg holder meg unna en viss tråd og er snill, hehe* Jaja? God jul Blondie God jul, søte gutten ! I dag har vi vært å hentet en lenestol til min mor, og hun ble så glad. Deretter pyntet vi og det ble rett og slett nydelig! Skal se om jeg får postet bilde senere når jeg har lagt over til pc'n Vi hadde en liten pause i pyntingen av og så Grevinnen og hovmesteren Det er så tradisjon! Så spiste vi kveldsmat når vi var helt ferdig med Min bestemor syr egen lammerull, så den er det tradisjon og koke på lillejulaften! Å herreguuud så god den er! I tillegg har vi nå sett Hjemme Alene, som og er tradisjon. Det er så godt nå når julefreden har senket seg, *puste ut og senke skuldrene* Endret 23. desember 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 24. desember 2010 #5897 Del Skrevet 24. desember 2010 Goood jul Appi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. desember 2010 #5898 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2010 #5899 Del Skrevet 24. desember 2010 Jaja? Mhm. Jaja! Høre ut til at du har det veldig greit der du er, appi. Fortsett med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. desember 2010 Forfatter #5900 Del Skrevet 24. desember 2010 Goood jul Appi!! God jul til deg og! God jul!! Gooood jul, mia! Mhm. Jaja! Høre ut til at du har det veldig greit der du er, appi. Fortsett med det. Ja, jeg har det Nå har vi akkurat sett Askepott, og den er like nydelig hver julaften! Skal hive meg rundt å og ordne meg til juuul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå