Gjest hogwash Skrevet 11. desember 2010 #5681 Del Skrevet 11. desember 2010 Håper du koser deg i kveld/natt Blondie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. desember 2010 #5682 Del Skrevet 12. desember 2010 til Appifany. Appifany, kan det oversettes appelsinrompe? Eller Appi..er jo ikke orange...men fany er jo rompe..kanskje appilator..nei, tenker på sånn derre epilator..sånn som fjerner hår på jenter...men hårfjernerompe nja...anyways Have a good one Appifany Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. desember 2010 #5683 Del Skrevet 12. desember 2010 Kan vel kanskje oversettes til Oranrompe isåfall? Appi må jo bli en halv appelsin, og oversatt er jo appelsin orange. Og siden den oversatte appelsinen er halv må det bli en oran! Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. desember 2010 #5684 Del Skrevet 12. desember 2010 Hadde du det kjekt i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #5685 Del Skrevet 12. desember 2010 Håper du koser deg i kveld/natt Blondie til Appifany. Appifany, kan det oversettes appelsinrompe? Eller Appi..er jo ikke orange...men fany er jo rompe..kanskje appilator..nei, tenker på sånn derre epilator..sånn som fjerner hår på jenter...men hårfjernerompe nja...anyways Have a good one Appifany HÆ??? :klø: Kan vel kanskje oversettes til Oranrompe isåfall? Appi må jo bli en halv appelsin, og oversatt er jo appelsin orange. Og siden den oversatte appelsinen er halv må det bli en oran! Så det så. Hadde du det kjekt i går? Jeg hadde det kjempekjekt! Det er alltid gøy å være med guttene på jobben til Vi koset oss å drakk og spiste pinnekjøtt og fikk karamellpudding til dessert! Deretter kom et "danseband" og spilte for oss, og det er ikke det at jeg misliker den type musikk(eller jo, jeg gjør jo det men prøver å være litt "upartisk" her) men det var rett og slett for J****. Vi gikk å satt oss med utgangen av lokalet der vi hørte minst mulig. Meg og 15 andre gutter Følte meg virkelig som en av gutta og alle tar så godt vare på meg for jeg er "dama til " Så søtt. Folk ser visstnok opp til og det synes jo jeg er det artigste av alt Nå skal vi snart til svigermor og spise mat! OG det ser jeg frem til av to grunner: jeg har ikke spist noe i dag og hun er fliiiink å lage mat Har jeg kanskje brukt smileyskvota? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #5686 Del Skrevet 12. desember 2010 Nei, det hadde jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. desember 2010 #5687 Del Skrevet 12. desember 2010 Det kan bli for høyt ja, kjekt at gutta ser opp til dine kjære *(kan ikke det smiletegnet utenatt) Jeg skal lage middag nå, tomatsuppe med pølse og masse makaroni. Her snakker vi søndagsmiddag gitt. Skikkelig søndagsmiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2010 #5688 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg er mett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. desember 2010 #5689 Del Skrevet 12. desember 2010 til Appifany. Appifany, kan det oversettes appelsinrompe? Eller Appi..er jo ikke orange...men fany er jo rompe..kanskje appilator..nei, tenker på sånn derre epilator..sånn som fjerner hår på jenter...men hårfjernerompe nja...anyways Have a good one Appifany Fanny betyr rompe borte i Statene, men jeg ville vært ytterst forsiktig å bruke det samme ordet i Storbritannia, Kristian ---- Julebordet hørtest fantastisk ut, Piff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 12. desember 2010 #5690 Del Skrevet 12. desember 2010 Julebordet hørtes artig ut, men er enig om musikken hva fikk du servert av svigermor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. desember 2010 #5691 Del Skrevet 12. desember 2010 I always thought Appifany was derivated from epiphany. Which I seem to get quite often on KG. (e.g people are greedy, selfish bastards!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. desember 2010 #5692 Del Skrevet 12. desember 2010 I always thought Appifany was derivated from epiphany. Which I seem to get quite often on KG. (e.g people are greedy, selfish bastards!) I do believe you are quite right, kind Sir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. desember 2010 #5693 Del Skrevet 12. desember 2010 Fanny betyr rompe borte i Statene, men jeg ville vært ytterst forsiktig å bruke det samme ordet i Storbritannia, Kristian ---- Julebordet hørtest fantastisk ut, Piff Hva betyr det i UK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 13. desember 2010 #5694 Del Skrevet 13. desember 2010 Andre siden K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #5695 Del Skrevet 13. desember 2010 Svigermor laget lapskaus Nå er det ut å kjøpe julegaver! Og deretter skal jeg og ut å spise biff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. desember 2010 #5696 Del Skrevet 13. desember 2010 Andre siden K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #5697 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Jeg bestod på eksamen! Fanfreakin'tastic! Endret 13. desember 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 13. desember 2010 #5698 Del Skrevet 13. desember 2010 Gratulerer! (<-- tradisjonell trønderfeiring) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. desember 2010 #5699 Del Skrevet 13. desember 2010 Gratulerer!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. desember 2010 #5700 Del Skrevet 13. desember 2010 Å, nå minte jeg meg selv på Snasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå