*appifany* Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5581 Del Skrevet 6. desember 2010 Oppdaget noe ganske trist akkurat nå: Jeg er ikke lengre mest aktiv i Snikk Snakk (nå er jeg tydeligvis mest aktiv i ordleker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. desember 2010 #5582 Del Skrevet 6. desember 2010 Neeeeih, mumitroll-skuffelse!? Ønsker deg en fortreffelig mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 6. desember 2010 #5583 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei du! Hatt en fin helg? Ønsker deg en god mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2010 #5584 Del Skrevet 6. desember 2010 Oppdaget noe ganske trist akkurat nå: Jeg er ikke lengre mest aktiv i Snikk Snakk (nå er jeg tydeligvis mest aktiv i ordleker ) Da får du henge i og gjenopta tapt ære!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. desember 2010 #5585 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja, du vet, eldre damer er jo gjerne likesinnede. Jasså...er du der igjen da? *mangler smilier så jeg kan ikke få understreket min misbilligelse her* All honnør til dem som klarer å være superaktive på nett. Jeg klarer det ikke for tiden. Har mistet piffen litt, for å si det enkelt. Men jeg kommer nok tilbake med fornyet styrke og innsatsvilje. Gled dere,- eller la vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5586 Del Skrevet 6. desember 2010 Neeeeih, mumitroll-skuffelse!? Ønsker deg en fortreffelig mandag. Ja, mumitrollet er ikke det det en gang var men takk for ønske om en fortreffelig mandag! Det må du og ha! Hei du! Hatt en fin helg? Ønsker deg en god mandag Helgen har vært koselig! Julebord fredag, avslappning lørdag, kino og burger king med nevøen vår søndag Da får du henge i og gjenopta tapt ære!!! Vel... snikk snakk er jo ikke det samme lengre... Nå er det jo dagbøkene som gjelder! OG her skal jeg gå bananas! Jasså...er du der igjen da? *mangler smilier så jeg kan ikke få understreket min misbilligelse her* All honnør til dem som klarer å være superaktive på nett. Jeg klarer det ikke for tiden. Har mistet piffen litt, for å si det enkelt. Men jeg kommer nok tilbake med fornyet styrke og innsatsvilje. Gled dere,- eller la vær. Jeg tror vi alle har "sliten av internettmas" i perioder. Man kommer alltid sterkere tilbake! (når savnet melder seg som verst) Mandager er tunge dager.... Glad det bare er 3 timer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2010 #5587 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg er bare innom en liten tur for å ønske deg en skikkelig flott mandagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. desember 2010 #5588 Del Skrevet 6. desember 2010 Oppdaget noe ganske trist akkurat nå: Jeg er ikke lengre mest aktiv i Snikk Snakk (nå er jeg tydeligvis mest aktiv i ordleker ) Jeg er mest aktiv i A-D bøkene, så her får du ikke bli dronningen! DA blir det kamp! Jasså...er du der igjen da? *mangler smilier så jeg kan ikke få understreket min misbilligelse her* All honnør til dem som klarer å være superaktive på nett. Jeg klarer det ikke for tiden. Har mistet piffen litt, for å si det enkelt. Men jeg kommer nok tilbake med fornyet styrke og innsatsvilje. Gled dere,- eller la vær. Men Piffy er jo her :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5589 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg er mest aktiv i A-D bøkene, så her får du ikke bli dronningen! DA blir det kamp! Men Piffy er jo her :klø: Kan godt ta opp kampen med deg, jeg Men så har jo jeg og et liv da... Jeg kjeder meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. desember 2010 #5590 Del Skrevet 6. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5591 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) nÅåhh.. Jeg kan godt gi deg konkurranse, jeg Endret 6. desember 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2010 #5592 Del Skrevet 6. desember 2010 Det er stille på kg for tiden. Holder alle på med juleforberedelser eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5593 Del Skrevet 6. desember 2010 Det er stille på kg for tiden. Holder alle på med juleforberedelser eller? Jeg har nesten ikke begynt en gang, men jeg har planlagt litt I helga har det vært langt fra stille da, etter som jeg har fått med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2010 #5594 Del Skrevet 6. desember 2010 Vil du ha hjelp med forberedelsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. desember 2010 #5595 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg har funnet frem en adventsstake, som foreløpig bare står på bordet uten å være på, en snømann og....eh...ja, det var vel det. Ferdig med julegavene, og skal på julebord om 2 uker. Jeg tar det med andre ord med knusende ro FIGHT, FIGHT, FIGHT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5596 Del Skrevet 6. desember 2010 Vil du ha hjelp med forberedelsene? Gjerne... trenger noen som har tid til å dra til byen å handle gaver! Jeg har funnet frem en adventsstake, som foreløpig bare står på bordet uten å være på, en snømann og....eh...ja, det var vel det. Ferdig med julegavene, og skal på julebord om 2 uker. Jeg tar det med andre ord med knusende ro FIGHT, FIGHT, FIGHT Jeg har for mye konkurranseinnstinkt til å begi meg ut på en konkurranse på KG. KG er mitt fristed Fikk akkurat en pus på fanget, så nå var det plutselig ikke like lett å svare her. Al, har du vært å godsnakket med pusen min eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. desember 2010 #5597 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. desember 2010 #5598 Del Skrevet 6. desember 2010 Kan jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. desember 2010 #5599 Del Skrevet 6. desember 2010 Puuuuuuuus. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5600 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja! Kan jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå