Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Oppdaget noe ganske trist akkurat nå: Jeg er ikke lengre mest aktiv i Snikk Snakk :( (nå er jeg tydeligvis mest aktiv i ordleker :snurt: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdaget noe ganske trist akkurat nå: Jeg er ikke lengre mest aktiv i Snikk Snakk :( (nå er jeg tydeligvis mest aktiv i ordleker :snurt: )

Da får du henge i og gjenopta tapt ære!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du vet, eldre damer er jo gjerne likesinnede. :arwen:

Jasså...er du der igjen da? *mangler smilier så jeg kan ikke få understreket min misbilligelse her*

All honnør til dem som klarer å være superaktive på nett. Jeg klarer det ikke for tiden. Har mistet piffen litt, for å si det enkelt. Men jeg kommer nok tilbake med fornyet styrke og innsatsvilje. Gled dere,- eller la vær. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeih, mumitroll-skuffelse!? :snurt:

Ønsker deg en fortreffelig mandag. :kaffekopp:

Ja, mumitrollet er ikke det det en gang var :sukk:

men takk for ønske om en fortreffelig mandag! Det må du og ha! :blomst:

Hei du!

Hatt en fin helg?

Ønsker deg en god mandag :)

:helen:

Helgen har vært koselig!

Julebord fredag, avslappning lørdag, kino og burger king med nevøen vår søndag :nigo:

Da får du henge i og gjenopta tapt ære!!!

Vel... snikk snakk er jo ikke det samme lengre... Nå er det jo dagbøkene som gjelder! OG her skal jeg gå bananas! :ler:

Jasså...er du der igjen da? *mangler smilier så jeg kan ikke få understreket min misbilligelse her*

All honnør til dem som klarer å være superaktive på nett. Jeg klarer det ikke for tiden. Har mistet piffen litt, for å si det enkelt. Men jeg kommer nok tilbake med fornyet styrke og innsatsvilje. Gled dere,- eller la vær. ;)

Jeg tror vi alle har "sliten av internettmas" i perioder. Man kommer alltid sterkere tilbake! (når savnet melder seg som verst) :)

Mandager er tunge dager....

Glad det bare er 3 timer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mest aktiv i A-D bøkene, så her får du ikke bli dronningen! :regler: DA blir det kamp!

e065.gif

e025.gif

Men Piffy er jo her :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest aktiv i A-D bøkene, så her får du ikke bli dronningen! :regler: DA blir det kamp!

e065.gif

e025.gif

Men Piffy er jo her :klø:

Kan godt ta opp kampen med deg, jeg :lur:

Men så har jo jeg og et liv da... :roll:

:hoho:

Jeg kjeder meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stille på kg for tiden. Holder alle på med juleforberedelser eller?

:sukk: Jeg har nesten ikke begynt en gang, men jeg har planlagt litt :) I helga har det vært langt fra stille da, etter som jeg har fått med meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har funnet frem en adventsstake, som foreløpig bare står på bordet uten å være på, en snømann og....eh...ja, det var vel det. Ferdig med julegavene, og skal på julebord om 2 uker.

Jeg tar det med andre ord med knusende ro :opplyser:

FIGHT, FIGHT, FIGHT :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha hjelp med forberedelsene?

Gjerne... trenger noen som har tid til å dra til byen å handle gaver! :ler:

Jeg har funnet frem en adventsstake, som foreløpig bare står på bordet uten å være på, en snømann og....eh...ja, det var vel det. Ferdig med julegavene, og skal på julebord om 2 uker.

Jeg tar det med andre ord med knusende ro :opplyser:

FIGHT, FIGHT, FIGHT :fnise:

:fnise: Jeg har for mye konkurranseinnstinkt til å begi meg ut på en konkurranse på KG. KG er mitt fristed ;)

Fikk akkurat en pus på fanget, så nå var det plutselig ikke like lett å svare her.

Al, har du vært å godsnakket med pusen min eller? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...