Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

I dag på jobb var det en eldre dame som manglet 50 øre. Hun lovet høytidlig å komme tilbake med den, og det gjorde hun også. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... *Godt å være den skikkelige motvekten som lager balanse på buksenedtrekkingsstatistikken her inne*

Det der kunne ha vært meg det Kitten. Jeg gjør alltid opp for meg, og om jeg får for mye igjen av kassadamen, sier jeg alltid ifra. Jeg er snill og høflig sånn. :)

Godmorgen i tråden her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:vinke:

I dag på jobb var det en eldre dame som manglet 50 øre. Hun lovet høytidlig å komme tilbake med den, og det gjorde hun også. :rødme:

Det har jeg også opplevd noen ganger! :jepp: Det er så herlig når sånt skjer, får tilbake litt av troen på at mennesker faktisk er snille og ærlige også ;)

:vinke: Til Appifany! Håper dagen i dag er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ingen bilder, ingen kviser; bare 1 stk rødmende piffy... :dåne:

jaja... er ikke så mye å gjøre med det nå, gjort er gjort...

TK; så søte den damen var :rødme:

Dagen i dag er bedre enn dagen i går ;) (og dagen før der :fnise: )

Vi skal ha nevøen til :mrgreen: i dag, å da skal vi på kino å se mummitrollet :nigo: Det blir koselig!

Håper alle har en herlig søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig når sånt skjer, får tilbake litt av troen på at mennesker faktisk er snille og ærlige også ;)

Helt enig! :)

Er nok ingen bilder, ingen kviser; bare 1 stk rødmende piffy... :dåne:

jaja... er ikke så mye å gjøre med det nå, gjort er gjort...

TK; så søte den damen var :rødme:

Dagen i dag er bedre enn dagen i går ;) (og dagen før der :fnise: )

Vi skal ha nevøen til :mrgreen: i dag, å da skal vi på kino å se mummitrollet :nigo: Det blir koselig!

Håper alle har en herlig søndag!

:klem: Gjort er gjort ;)

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy!

Det var mye alkohol på piffy, gitt.. Jeg kan ikke ha fri tilgang til alkohol, det går like galt hver gang!

...bare for å ta en eksempel, og jeg tror k82 blir fornøyd med meg, så :flekke: jeg når jeg dro! jesss.... :klappe::lete::klaske::hoho:

Så ny dag og nye muligheter, eller???

:hoho: Ja, NÅ ble jeg veldig fornøyd med deg Appi :hug: Flink jente :kose:

Søren at jeg ikke var invitert :sur::ler:

Det der kunne ha vært meg det Kitten. Jeg gjør alltid opp for meg, og om jeg får for mye igjen av kassadamen, sier jeg alltid ifra. Jeg er snill og høflig sånn. :)

Godmorgen i tråden her. :)

Ja, du vet, eldre damer er jo gjerne likesinnede. :arwen:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig å bli skuffet over mumitrollet?! Det var rett og slett dårlig, og jeg som elsket mimitrollet når jeg var lita. Det var ikke det samme som det var da. Mumitrollet og venner var liksom laget av filt og puttet inn i en dårlig tegnet 2D bakgrunn. I tillegg hadde Bjørk laget en skikkelig dyster melodi/sang som var introen.

Nei, takke meg til slik mumitrollet var før.

Jeg var innom å ryddet alt på jobben i dag :) Så nå ser det OK å komme dit i morgen. Skal vaske steammaskinen og få vasket siste rest :) Ta en liten administrasjonstime :ler:

Vi har forresten hatt verdens sunneste dag i dag, vi var på burger king med nevøen vår :fnise: Men men, det er jo helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nigo:

Jeg startet å lese i et par dagbøker, men når JEG ikke klarer å følge med da er det noe som er skikkelig galt! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...