Pingting Skrevet 3. desember 2010 #5541 Del Skrevet 3. desember 2010 Fredag! Hurra for klementiner, sitte oppe til sent på natt og julebord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #5542 Del Skrevet 3. desember 2010 Fredag! Hurra for klementiner, sitte oppe til sent på natt og julebord! Jobbpecen min vil enda ikke mulitisitere mer enn 1 innlegg 1. God morgen. Maggie; slett cookies 2. Jaeger blir det lite av, men så du lista over alkohol? Klarer man ikke jage det vekk med alt det, så er det nok lite en jaeger kan gjøre 3. Du kan få Larsern, maggie 4. for dem tingene pingie nevnte! Nå begynner jeg å få feber i tillegg, kundene forstår lite av hva jeg sier, da jeg ikke klarer snakke uten å være nasal Så i kveld blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. desember 2010 #5543 Del Skrevet 3. desember 2010 En Jaeger? :klø: Tror jeg ville ha valgt jaegeren Lars Monsen jeg...hadde helt sikkert gjort seg veldig godt midt på stuebordet mitt i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2010 #5544 Del Skrevet 3. desember 2010 Kos deg masse på julebord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. desember 2010 #5545 Del Skrevet 3. desember 2010 1. God morgen. Maggie; slett cookies 3. Du kan få Larsern, maggie 1. Jeg HAR slettet samtlige kaker, men det hjalp ikke... 2. Takk...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #5546 Del Skrevet 3. desember 2010 Har du slettet både på KG og på din egen PC? I såfall, så kan du gjøre det på nytt. Om KG har flere servere, så kan det hjelpe å gjøre det flere ganger for å komme på rett server Husk å lukk alle nettlesersider Føler jeg høres ut som en tulling i tlf i dag nasal og forferdelig stemme! :dåne: Julebordet i dag bør være verdt innsatsen min i det siste altså! Sikkert derfor jeg er blitt syk, stress er roten til alt vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2010 #5547 Del Skrevet 3. desember 2010 Ja stress er roten til alt vondt!! Håper du ikke føler deg dårlig på julebordet da. Ikke kuult å gå på fest om man er syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #5548 Del Skrevet 3. desember 2010 Håper heller ikke julebordet blir ødelagt pga at jeg er tett i nesa. Har litt feber, men det driter jeg i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. desember 2010 #5549 Del Skrevet 3. desember 2010 Håper heller ikke julebordet blir ødelagt pga at jeg er tett i nesa. Har litt feber, men det driter jeg i! Håper du koser deg masse for det. Kjøp nesespray, eller ta sånn saltvann horn i nesa di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 3. desember 2010 #5550 Del Skrevet 3. desember 2010 Håper du koser deg på julebordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #5551 Del Skrevet 3. desember 2010 Saltvannsspray og nesespray er for pyser Nå er det tid for julebord. Jeg ser fantastisk ut Gleder meg til å se reaksjonen på kolleganene mine nå som vi har gjort om hele kantina! Det er rett og slett sexy der nå. Skulle bare ønske jeg så like sexy ut med snørrete tryne! Ha er herlig fredagskveld folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2010 #5552 Del Skrevet 3. desember 2010 Kos deg masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. desember 2010 #5553 Del Skrevet 3. desember 2010 Koooos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. desember 2010 #5554 Del Skrevet 3. desember 2010 Snørr er hot Håper det blir en supervellykka aften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. desember 2010 #5555 Del Skrevet 3. desember 2010 Men du bruker den ikke Al, brødmaskinen altså, å det er fordi du ikke er gammel nok Er man borte en dag så må man lese seg opp i flere timer! :fnise Ja! Jeg er sliten nå Vi er 12 stk som skal på dette berømte julebordet og nå må dere høre hva vi har kjøpt inn: 1 l gin 1 l Razz 1 l konjakk 1 750 ml baileys 1 750 ml absolutt vodka 1 l akevitt 2 dunker rødvin 24 flasker Øl 6 Juleøl (kl 3) 1 flaske vin til gløggen :dåne: Fortell meg! Hvordan gikk det? Er det en grunn til at du er borte nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2010 #5556 Del Skrevet 4. desember 2010 ...og hvordan er formen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. desember 2010 #5557 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er jeg også spent på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. desember 2010 #5558 Del Skrevet 4. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #5559 Del Skrevet 4. desember 2010 Oy! Det var mye alkohol på piffy, gitt.. Jeg kan ikke ha fri tilgang til alkohol, det går like galt hver gang! ...bare for å ta en eksempel, og jeg tror k82 blir fornøyd med meg, så jeg når jeg dro! jesss.... Så ny dag og nye muligheter, eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. desember 2010 #5560 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvor lang tid går det før "skandalebildene" av appis utagerende festing, ligger på nett? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå