kristian82 Skrevet 27. november 2010 #5501 Del Skrevet 27. november 2010 Hehe, du merker i det minste du har trent Jeg har jo vært så slapp de siste ukene at trening har vært no-no. Og fyttigrisen så fort man mister muskelmasse når man ikke trener og bare ligger på sofaen. Må få strammet opp denne disserumpa nå altså Mister det ikke såå fort da Hmm...du syns ikke at du drar`n litt vel langt nå, Herr K? Jo, kanskje. Jeg tulla bare men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. november 2010 #5502 Del Skrevet 27. november 2010 LØRDAG!!! (jeg hadde ikke noe fornuftig å si. Men det virket ganske fornuftig å hyle "lørdag".) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 27. november 2010 #5503 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) I går så jeg Karate kid 4 (er vel 4-ern det er ) liker ikke han der lille xiao Dre as Men men..ellers da? Jo, bare bra, kaldt om dagen men. Er jo ingen her..... Jeg våger ikke tulle noe mer rundt her heller..redd for å tråkke unge Mar på hennes søte små føtter. Men en...kan jo ikke skade.... *Lister seg ut* Endret 27. november 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. november 2010 #5504 Del Skrevet 28. november 2010 *ler* ...ååå, så søt du er Kristian... ---- p.s. appi er ganske søt hun også, og jeg ønsker henne en hjertelig god oppvåkning på en Søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 28. november 2010 #5505 Del Skrevet 28. november 2010 høyt. Mhm, håper Appifany får en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 28. november 2010 #5506 Del Skrevet 28. november 2010 Håper Appi har en fin søndag, og at lørdagen også har vært bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. november 2010 Forfatter #5507 Del Skrevet 28. november 2010 LØRDAG!!! (jeg hadde ikke noe fornuftig å si. Men det virket ganske fornuftig å hyle "lørdag".) Det er ALLTID fornuftig å rope lørdag når det er lørdag!!! I går så jeg Karate kid 4 (er vel 4-ern det er :ninja ) liker ikke han der lille xiao Dre as Men men..ellers da? Jo, bare bra, kaldt om dagen men. :sukk Er jo ingen her..... :lete Jeg våger ikke tulle noe mer rundt her heller..redd for å tråkke unge Mar på hennes søte små føtter. :ler Men en...kan jo ikke skade.... *Lister seg ut* :ninja Synes den filmen var kul, jeg ! *ler* ...ååå, så søt du er Kristian... ---- p.s. appi er ganske søt hun også, og jeg ønsker henne en hjertelig god oppvåkning på en Søndag. Så søt du og plutselig var blitt høyt. Mhm, håper Appifany får en fin søndag Har hatt en deilig søndag! Håper Appi har en fin søndag, og at lørdagen også har vært bra! Begge dagene har vært herlige! I dag har vi hengt opp julestjerna Og strøket duker og lagt på, satt opp et par nisser og faktisk! Jeg gleder meg til jul jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. november 2010 #5508 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Ny uke, nye muligheter Endret 29. november 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 29. november 2010 #5509 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg og gleder meg til jul. Er så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. november 2010 Forfatter #5510 Del Skrevet 29. november 2010 Ja!! Blir dere og apatisk og tiltaksløs når det er mye som skal gjøres (og som helst skulle vært gjort i går??) Og hvor kommer KG inn i bildet når jeg har det så travelt? Forstår ingenting jeg! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. november 2010 #5511 Del Skrevet 29. november 2010 KG er, på lik linje med luften du puster, bare noe helt naturlig som du bare må ha visse doser av - regelmessig! Jul eller ikke jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. november 2010 #5512 Del Skrevet 29. november 2010 Ja!! Blir dere og apatisk og tiltaksløs når det er mye som skal gjøres (og som helst skulle vært gjort i går??) Og hvor kommer KG inn i bildet når jeg har det så travelt? Forstår ingenting jeg! :dåne: Nei, da blir jeg mer aggressiv, sur og urolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 29. november 2010 #5513 Del Skrevet 29. november 2010 Er mer som Kristian jeg Jo mer jeg har som jeg må gjøre, jo surere blir jeg. Spesielt om jeg også er sulten, da kan jeg bli mannevond, i følge mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. november 2010 #5514 Del Skrevet 29. november 2010 Sånn sulten-sint er dritskummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. november 2010 #5515 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg blir sur når jeg er sulten! Snart mat - grandiosasnurrer i kveld, det er godt Jeg er meget fornøyd med treningsmåneden november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. november 2010 Forfatter #5516 Del Skrevet 29. november 2010 Ja, jeg kan skrive meg opp på lista over å være sur når jeg er sulten! Sikkert derfor mannen har lært seg å lage mat.... I dag har jeg og en kollega handlet inn julepynt for 1500,- ca til jobben! Vi skal ha julebord på jobben, og det skal se fantastisk ut! Temaet for kvelden er sort og lilla! Det kommer til å se snertent ut Og "the staging area" skal være i rødt, med røde nisser, rød duk og røde lys! Fantastic! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. november 2010 #5517 Del Skrevet 29. november 2010 BronseAppifany. Grattis med ny status Brødbake maskin :dåne: er du tre og sytti eller? :dåne: Ikke mobb min brødbakemaskin heller (selv om jeg ikke bruker den ) Ja, jeg kan skrive meg opp på lista over å være sur når jeg er sulten! Sikkert derfor mannen har lært seg å lage mat.... I dag har jeg og en kollega handlet inn julepynt for 1500,- ca til jobben! Vi skal ha julebord på jobben, og det skal se fantastisk ut! Temaet for kvelden er sort og lilla! Det kommer til å se snertent ut Og "the staging area" skal være i rødt, med røde nisser, rød duk og røde lys! Fantastic! Jeg blir kjempesur hvis jeg er sulten 1500,-?! Er du spinnvill, kjerring???! :dåne: Ja, ja, dere må bare få det veldig fint da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 29. november 2010 #5518 Del Skrevet 29. november 2010 Bare ca 15 timer for sen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. november 2010 #5519 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Er mer som Kristian jeg Jo mer jeg har som jeg må gjøre, jo surere blir jeg. Spesielt om jeg også er sulten, da kan jeg bli mannevond, i følge mannen Ja, sulten ja da blir jeg heeeelt vilter Men du bruker den ikke Al, brødmaskinen altså, å det er fordi du ikke er gammel nok Endret 30. november 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2010 #5520 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Julepynt for 1500 ? Jøjjemeg...jeg er fornøyd om jeg får kjøpt meg noen kubbelys jeg, og kanskje en potteplante. Det er bra at det ikke er meg som skal kjøpe inn pynt til noen som helst jobb. Og veldig fint å finne på noe som en faktisk blir glad for i hverdagen også. Endret 30. november 2010 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå